Sivri dilli olmak çok mu kötü?

Sivridilli olmak çok mu kötü bir şey? Sivri dilli kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Bana hep öyle olduğumu söylerler insanların kırılacağını düşünmüyormuşum ağzıma geleni söylüyormuşum ama elimde değil kasıtlı yapmıyorum:(( Kurtulmalı mıyım eğer öyleyse nasıl kurtulabilirim bu huyumdan?
Sivri dilli olmak çok mu kötü?
Cevapla