Her gece Sürekli kafamda hikaye kurguluyorum aşk olsun sevişme olsun yani sizde de oluyor mu?

Gece yatarken ya da bosta bulundugum zaman o hikayeyi devam ettiyorum sanki yaşıyormuşum gibi his veriyor mesela bir kız bir erkek yaratıyorum onları konuşturuyor seviştiriyorum hoşuma gidiyo ya sürekli boş anıma gelse heycanla kafamdaki hikayeyi devam ettiyorum size de oluyor mu arkadaşlar ve bir kızım?)
Her gece Sürekli kafamda hikaye kurguluyorum aşk olsun sevişme olsun yani sizde de oluyor mu?
Cevapla