Bir erkek bir kıza sürekli başımın belası diyip gülüp durması iyi mi kötü bişey mıdır?

Bir erkek bir kıza sürekli başımın belası diyip gülüp durması iyi mi kötü bişey mıdır?
Bir erkek bir kıza sürekli başımın belası diyip gülüp durması iyi mi kötü bişey mıdır?
Cevapla