Esim neden yuzugunu takmiyor olabilir, var mı evli olupta yuzuk takmayan burda?

Esim ilk bir kac ay takti sonra cikardi sevmiyorum ya cikaricam dedi hem isteyken rahatsiz ediyo filan dedi yazik olur yuzuge calisirken cizilmis biraz neyse artik takmiyo iki sene oldu taktiramadim o takmadigi icin bende cikardim madem onun icin yuzuk bisey ifade etmiyo bende takmicam dedim. Sizce yuzuk onemlimi takiyomusunuz?
Esim neden yuzugunu takmiyor olabilir, var mı evli olupta yuzuk takmayan burda?
Cevapla