ZEYTİN FOBİSİ OLANLAR ya da ZEYTİN SEVMEYENLER ??

"Zeytin Fobisi" Kulağa ilginç gelebilir ama maalesef böyle bir fobim var.Hatta o varlığın adını duymaya bile tahammül edemiyorum,masada olunca yemek yiyemiyorum,görünce midem kötü oluyor ve korkuyorum zeytinden.Normal insanlar böcek görünce korkar ama ben zeytin görünce korkuyorum :D Geceleri falan buzdolabını açmıyorum o yüzden görünce hayalet görmüş gibi oluyorum,hani o an karşıma dedemin ruhu çıksa o kadar korkmam.Kendimi bildim bileli zeytin yemiyorum,iğreniyorum.Hatta kaç kere zeytinyağı kullanıldığı için sarma yiyememişliğim vardır.Ve zamanla dahada nefret ediyorum önceden korkmazdım sadece yiyemezdim sonra görmeye dayanamamaya başladım son durumda bu işte..Çok merak ediyorum aramızda benim gibi zeytin fobisi olanlar ya da sevmeyenler varmı?Varsa lütfen söylesin kendim gibi birilerinin olduğunu bilmek istiyorum :D
ZEYTİN FOBİSİ OLANLAR ya da ZEYTİN SEVMEYENLER ??
Cevapla