Bazı anıları anlatmak zordur hele ki anılar "ona" ait olunca...



Tanıdığım güne fuk dediklerim oldu önceden sevgi ile dediğim şeyleri kalbimde yaktım. Fazla şaapmayın bu konuları kasar adamı
Var öyle de tanışma tarihlerini hatırlamıyorum. :/
Var öyle mesela en basitinden burada bile Ali Abi falan :D
Aşk anlamında değil ama arkadaş olarak ben şey ettim onu :/
Öyle yok :D
Hm anladım.
Ama başlık güzelmiş. ''Takvimin en güzel yaprağı seni tanıdığm gündü'' kısmı güzel. Bence sevgiliye söylenilse mutlu olabilir :D
07.07.2017
O tarihin takvimindeki arka sayfaya yazı yazsaydım diğer tarihlerin takvim sayfalarının arkasında yazdığı gibi, sığmayıp 5 binli yıllara kadar giderdi o yazı
Kıskanma lütfen.
Teşekkürler, darısı başına. O mutluluk tarif edilemiyor çünkü :)
evet ama o kişiler nazar etmesinler kendi işlerine baksınlar. :)
Diğerleri. Biz dışında herkes
Hayır Yok aslında var ama emin emin değilim daha takvimin en güzel yapragi mıydı en berbat yaprağı mıydı ikilemdeyim 😑
Takvımın en guzel yaprağı bugun yani 21 eylül dogum gunu ama malesef ki yok güzel mi kötümü artık karar veremıyorum😔
Cevap
39Cevap
Yeter ki iyiki tanıdım ve keşke tanımasaydım denilen kişi aynı olmasın.. illaki o kişi olur..
İyi ki tanımışım ve keşke tanımasaydım arasında ki çizgide gidip geliyorum.
Şu sitede gördüğüm en romantik başlık resmen. 😀
90larda olsaydik evet
Takvimde yaprak kalmadi, yaprakli takvim kalmadi.
takvimde yaprak bitti yeni aylar ekledim senin için 🎶 günaydın
"Takvimin en güzel yaprağı, seni tanıdığım gün" dediğiniz biri var dediğim biri maalesef yok.
Senu tanjdigim gun olsun 😄😄😄
ay g. tüm ne kadar romantik alışık olmadığım için ters tepti var oğluşum :)
Yoh öyle biri ya 😄😄
Olmadi mk tek tabanca takiliyoz olsa nolcak sanki ziker
Eşim var:)
romantizm kasmaya gerek yok bence
Hiç sevmem böyle ucuz aşk tamlamalarını
Var, varda o öyle demiyor. Evlendi işte ya :(
Var var olmazmı ama keşke önceden tanisaymisim
Bir takvim yaprağından dökülen sayfalar dolusuyum.
Olsa evlenirim öyle birini kaçırmam
Fotograftaki seviye level kac :\
Yok.. ama ilk sevgilim bir takvim yapmıstı.
Takvimle aram iyi değil
Yok en kötü yaprağı dedigim var ama.
Vardı gitti 6 gün önce
var taabıkıde kendısı samsunlu ama yok gıttı
Saöimi yalanlar bunlar 😏
En güzel yaprak senelik izin yaprağı
Ya bu kızlar nasıl bu kadar romantik olabiliyorlar
Olabilirdi ama olmadı.
yokbe canım nerde biz m. ö ki dönemde gibiyiz
Hee var sonra kufurler ettim bir gun var
var tabi dostarim
Yoktu, doğurdum
Henüz yok.. :/
Andrewım var
Hayır
010513 ❤
Yok.
Olmaz mı...
💜💜
Var gibiydi
Nerdeeee 😂
Sen varsın aşkım💙
ne saçosu. saço kim kız. ben maço , tanımadın mı.
Yok.
Yokk
Hayır yok
ı ıh yok
evet var..
Var dogum günüm.
Hayır.
Gel bakalım @Zhenya
Keşke olmasaydı
yok öyle biiri
ANNEM
13 ağustos
Hayır yok
O sen olsan şimdi:)
hayır yok
Hayır
Yok.
Hayır
Hayir
Evet var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar