Sakin ol hocam burada haklı haksız yok. Ben kendi görüşümü söylüyorum. Doğrudur ya da yanlıştır sana kalmış. Sen ne düşündüğünü yalansız bir şekilde dile getirmişsin. Doğru olanı da yapmışsın. Sende bir sıkıntı yok ve kızın ne düşündüğünü bilmediğin için onunla oynamışsın falan diyemem. Kız da senin düşünceni bilmiyordu tabi o da bunu öğrenince tabi bıraktı gitti. Ama yaşınız çok genç evlilik için bence. Şöyle diyebilirdi "ilerisi için ciddi düşünüyor musun?" tabi olanı değiştiremeyiz. Yani uzun lafın kısası sen doğru söylemişsin, kız da kendine göre doğru olanı yapmış. İkiniz için de hakkınızda hayırlısı...
Okursan da teşekkür ederim.12 Yorumla
Soran+1 yılBen de sana bir özet geçeyim ''SEN HARİKASIN''
Açık ara en iyi cevap teşekkürler...
En İyi Cevaplar
O zaman sende ciddi düşünmeyen kızlarla arkadaşlık et ki üzülmesin kimse..
421 Yorumla
Soran+1 yılAma daha erken benim ciddi düşünmem için 20 yaşındayım, yoksa sevmediğimden kullandığımdan değil
- +1 yıl
Ama işte karşı taraf için gerçekten üzücü oluyor hem de çok yaşadım ve biliyorum çok üzgünüm şu an.Bana da ciddiyim dedi kısa sürede ailesyle tanştrdı ama gitti.Evet yaşın daha küçük ama şöyle de bir şey var ilişkiye başladığınızda ciddi adımlarlada başlayabilirsiniz yani ciddiyiz deyip ona göre adımlarınızı dikkatli atarsınız ne ona ne sana zarar gelmez.Tbiki ilerde ne olur bilemyz ama karşı taraf o ciddiyeti sende görememş belkide ondan gitmiş..
Soran+1 yılYoksa dediğiniz gibi ben de ciddi düşünürüm ama böyle bir şeyi karşı tarafa söyledikten sonra ayrılırsam kendi prensiblerimi ciğnemiş gibi hissederim karşıya o hissi verdiğim için kendimi asla affetmem, ve karşı taraf da cok daha fazla üzülür. 28 yaşımda evlenmeyi düşünüyorum hayırlısıyla ama benimle 7-8 yıl sevgili kalacak bir kız bulamam ki daha doğrusu bulamıyorum
- +1 yıl
Evet bakın çok haklsnz bu düşüncnz çok doğru.Evet çok üzülrdü o zman benim gbi bana gayet ciddi olduğunu hssttrdi zaten ciddiyz diye hop hemn evlenck değldk sadece attğmz damlra dkkat edcktk yani bir küçük bir şey oldğnda bırakym tarzı değl gerekrse savaşcksn yani hemn bırakmayacksn bu anlamda ciddi demek istyrm.Ayne o yaş çok çok uygun.Ben beklemmey razydm ama o beni beklemk istemedi daha doğrusu hop kaçtı gitti bakalm zamana bıraktm..O kız bklrd ama bnce göremdi o cddyti bnce
Soran+1 yılAnlamadım
- +1 yıl
Önce okul,kariyer ,ayaklarının üzernde durabilmek.karşı tarafın da aynı şekilde idealleriniz varsa yapmak sonra evlilik ya da o kızın bırakası varmş seven insan heemn gdemez çünkü ya da bir şeyini görmştr oneden gtmştr bence ona sor açıkca sonra kararını ver sende.Hem o hemen evlenmek mi istedi ki?
Soran+1 yılİstemedi tabi ki de ama ciddi düşünüyor musun ne demek ki ?
- +1 yıl
Ya kendini güvende hissetmek sadece bu yani tabi sizdeekorkmuşssnzdur hemen evlenlm der gibsinden..Ama o sadece kendini güvende hssetmk istemştr ve açıkca srmştr sadece bu bunda kötü bir şey yok ki..Size her yönedene güvenmek istiyor işte ondan sorduu bence..Kızlar her yönden kendini güvende hissetmek ve karşı taraftan bu güveni görmek isterler..
Soran+1 yılOna güven verecek kadar kendime güvenmiyorum o yüzden ayrıldık
- +1 yıl
İşte bütün mesele bu benim arkdşmda saan güvenyorm ama kendime güvenmyrm dedi bana ama o öyle ddği halde ben ona güvenmek istedm ama işte oolmadı.Çünkü hala korkulrnz var evlilik düşüncesi şu an korkutuyor sizi işte tıpkı benim arkdşm gbi ama şunu anlmnz lazm ciddiyt illa evlenlm yarn demk değil ki sadece güven vermek küçük şeylrde hemn btrmemek bu bence .İlerleyn zamnlarda kısmetse olur evlilik zaten ve zmanında şu an daha çok erken bencede..
Soran+1 yılOna ne demeliyim yani geri dönmesi gerek n'olur
- +1 yıl
Ne güzel dmeek seviyorsun geri dönmesini sitiyorsn keşke benim arkdşmda yapsa bunu suçu olduğunu bilse..Evet demk ki seviyorsun sen..Bence açıkca konuşun ikiniz buluşup yüzyüze ama o da düşüncelerini desin sen de açıkca ama ne varsa içinizde söyleyin birbirinizi en iyi bu şekilde anlarsınız ve o zman onu ikna edblrsnz ciddi olduğunuzu ama şu an erkn olduğunu söylyn yani gerçeği ama ciddi oldğunuzu hssttrn bu kadar oda anlayactr eğer seviyorsa zora sokmayacktr..
Soran+1 yılCiddi olduğumu nasıl hissettiriyim mesela ama beni bekler mi yıllarca :(
Soran+1 yılOnunla ömrümün sonuna kadar da yaşamayı isterim ama aklım almıyor beni yıllarca bekleyeceğini
Soran+1 yılYa 4 yıl beklese yeter zaten asistanlık zamanında nişanlanırım bile :) belki de uzmanlığa bir kaç yıl kala evleniriz, güzel temennileriniz için teşekkürler umarım gönlünüzdeki birini bulur mutlu mesut yaşarsınız ... <3
Soran+1 yılİnşallah :) iyi temennilerimle...
Biri senin kız kardeşinle benim kız kardeşim yok diyorsun ileride kızın olduğunda,onunla eğlense sonra ben ciddi düşünmüyordum dese hoşuna gider miydi? Benim kız kardeşim her yönden bir erkeği tatmin edecek biri değil ki deme seni her yönden tatmin eden kızın abisi de öyle düşünüyordu... Abisi yoksa babası...
31 Yorumla
Soran+1 yılYoksa dediğiniz gibi ben de ciddi düşünürüm ama böyle bir şeyi karşı tarafa söyledikten sonra ayrılırsam kendi prensiblerimi ciğnemiş gibi hissederim karşıya o hissi verdiğim için kendimi asla affetmem, ve karşı taraf da cok daha fazla üzülür. 28 yaşımda evlenmeyi düşünüyorum hayırlısıyla ama benimle 7-8 yıl sevgili kalacak bir kız bulamam ki daha doğrusu bulamıyorum
Gizli Üye(36-45)+1 yılBenim karşımada ciddi düşünmeyen oynaşma isteyen kızlar çıkıyor. Keşke birini sevsem de O da benim ciddi düşünmemi istese..
07 Yorumla
Soran+1 yılZaten hep senin gibi öngörüsüz tipler ciddi düşünür salak bir evlilik yapar hemen cocuk yapar cehaletle sonra eğitimsiz insanlar kategorisine bir fert daha dur size bir madalya daha takıyım, ben ayaklarımın üzerinde durmak ailemi de başımın tacı yapmak isterim ekonomik zorluklarla boğuşan kişilerin özellikle cocukların ne durumda olduğu ortada
Cevap sahibi+1 yılg*tunden mi uydurdun bunu veled daha yaşın kaç başın kaç benim ekonomik sıkıntı çektiğimi cahil olduğumu nerenden çıkardın. 20 yaşında dünkü çocuk bize akıl verecek öyle mi olum git başka yerde oyna..
Soran+1 yılamelenin tekisin ki biri yok paran olsa bir sürü kız bulurdun amelosss
Cevap sahibi+1 yılişimde var paramda var sıkıntı yapma sen.. senin gibi baba parası yiyip okul okuma çağını atlattık yavrum.*duğuma bak g*tündeki donu babası alıyo birde bana burda laf salatası yapıyo
Karşıma senin kız versiyonların çıktı bu güne kadar naapalım kısmet...
Soran+1 yılBenim aldığım eğitimin 10'da birini alma ihtimalin bile yokken güzel yazmışsın tebrikler, başarılarının devamını diliyorum
Cevap sahibi+1 yıleğitim cahilliği alır eşeklik baki kalır.. sen oxford da okusan ne yazar
Soran+1 yılAkıl yaşta değil baştadır.'' aynı atamızın ağzından dökülen atasözü...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılsen hak etmişsin ayrılığı başka açıdan seni kullananda çıkar karşına kimsenin hakkı kimsede kalmaz
35 Yorumla
Soran+1 yılKimse beni kullanamaz
- +1 yıl
''Ciddi düşünmüyorum ama bundan sonra hep yalanlarla kandıracam madem öyle daha iyi görür kızlar '' kendin peki kullan mak macı ile yaklaş mıyor musun bu sözünle neye çıkıyor ciddi düşünmüyorsan ayrıldığından niye şikayetçisin ki ciddi düşünmemen senin tercihin ayrılmaksa onun. senin gibi düşünen biriyle sevgili olman daha uygun olur
Soran+1 yılYa aslında ciddi düşünmüyorum değil kendime güvenemiyorum ve bu sru sorulunca fenalık geliyor cıkışı veriyorum hemen, son paragrfı kızgınlıkla yazdım ama öyle bir şey yapcak biri değilm
- +1 yıl
zaten o kadar uzun seni bekleyecek birini bulman zor bir dahaki sevgilinle güncellemendeki gibi açıklaman daha iyi olur o zaman bunu bilip devam etmeniz daha mantıklı çünkü kimse belirsizlik içinde zaman harcamak istemez
Soran+1 yılteşekkür ederim kafam allak bullak napcam bilmiyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yıleğlendğin kzla en fzla 1-2 hfta eğlenrsn be aylarca değil. sen kızları kullanmayı ble blmiosn
380 Yorumla
Soran+1 yılYeni ilişkileri sevmiyorum pek
Cevap sahibi+1 yıle ayrılamıosan bir gelecğn olablr dmekki. kız kenedeni kçük dşürmüş ama öyle bşe sormaması lazmdı. bktı sende iş yok hadi bn ayrılıorm dyip gtmesi lazmdı
Soran+1 yılYoksa dediğiniz gibi ben de ciddi düşünürüm ama böyle bir şeyi karşı tarafa söyledikten sonra ayrılırsam kendi prensiblerimi ciğnemiş gibi hissederim karşıya o hissi verdiğim için kendimi asla affetmem, ve karşı taraf da cok daha fazla üzülür. 28 yaşımda evlenmeyi düşünüyorum hayırlısıyla ama benimle 7-8 yıl sevgili kalacak bir kız bulamam ki daha doğrusu bulamıyorum
Cevap sahibi+1 yılsen dha 20 yşındasn ve kz sna cddimsn diemi srdu o kız harbiden slakkk !
Soran+1 yılHelalsin ya işte bunu söylüyorum size herkes yanlış anladı beni, bende ciddi düşünebilirim yani ama sonuçta çook uzun yıllar var Allah'ın izniyle kız 19 yaşında ve bana böyle saçma şey soruyor daha önce de başıma geldi hep ''CİDDİ DÜŞÜNMÜYORUM'' cevabını verdim çünkü üstümde baskı hissediyorum +1
Cevap sahibi+1 yılya yuhh ama nasıl bir evlilk merakı içinde bu kzlar. 30 yaşnda olsa kız nyse ama dha 20 yşında ya gencecikkk nedir bu evlilik merakıı. bırak iyi olmuş ayrıldığın dha mantıklı bir kz bulursun.
Soran+1 yılTeşekkür ederim, içim ferahladı şu an
- +1 yıl
canım 20 yaşındaysa kız ona ciddimsn demişse dogru demiş daha kaç yaşnda desnki? mesela ciddi dese 3 4 yıl çıkarlar we ewlenirler bukdar .
Cevap sahibi+1 yıliyide çocuk ewt ciddyim der yatar kalkar snra tekmeyide bsabilir.. akıllı bir kız ilşkinin gidişatına göre bunu anlamalı.. zaten hal ve hareketlerinden anlar kız.. erkek deger verdği kadınla evlenir yuva kurar. eğer öyle dğilse kzda basar gider.. yani benmle ciddmsn die sormak sçma kendilerini küçük dşürüolar böle..
Soran+1 yıl3-4 yıl çıkarlar evlenirler yazmış o kadar erken neden evlenelim ya işte bu mantık yüzünden bu haldeyim :(
Cevap sahibi+1 yıleğer bir erkek doktor olmucksa genelde evlnmeyi ister ya ondan slüo
Soran+1 yılDoğru tahmin tıp okuyorum
Cevap sahibi+1 yılçokiyimiş inş harika bir doktor olursun..
Soran+1 yılteşekkür ederim inşallah ama bu gidişle benim işim çok zor bu zamana kadar kızlar hep ilgisizlikten dolayı kaçtılar çünkü derslerim çok ağır ve sevgilime bile pek vakit ayırlamıyorum Allah sonumuzu hayretsin amin..
Cevap sahibi+1 yılhmm yaz tatilliernde odanlan snde bu knulara :) ama şöle bşi varki sviosa kız dersi bhane etmez öyle fzla. snuçta senin bşarılı olman onu da mtlu eder böle dşünür..
Soran+1 yılöyle olmuyor işte yazın verdiğim ilgiyi hep bekliyor o zmn daha kötü oluyor :) valla dediğin gibi kızlar cok nadir onu da kaçırmak istemiyorum salaklık edip
Cevap sahibi+1 yılyalnz üni okuosa sevgln onuna ders çlşması lazım sürekli ilgide olmazki :) haftda bir anca bluşrsunz bide okul çkışnda yarım sa 1 sa:)
Soran+1 yılben sabah 8de dersbaşı laboratuvarlarda gün geçiyor saat oluyor 16 o saatten sonra o yorgunlukla 1 saat yolculuk evdeyim, ve calışmam gerekn dersler 3-4 saat sürüyor sınav dönemi 7-8 saat, ve bu arada anlayışlı kız jokeri hem sınav stresinden alıkoyuyor insanı hem de günün tüm yorgunluğunu alan bir terapi, o yüzden onu kaybetmemem lazım yaptığım hatanın farkındayım şu an, yarın yapılacak harika bir sürprizi hak ediyor umarım terslemez meleğim
Cevap sahibi+1 yılharikasın afern sna. napmayı dşünüosn :)
Soran+1 yılOnu ne kadar sevdiğmi ve böyle salakça şeyler için olayı bu duruma getirdiğim için ne kadar pişman olduğumu hissettiricem önce pişmanlık sonra sevgi finalde de onu alnından bir kere öpücem bu çok farklı oluyor iki insan için de
Cevap sahibi+1 yılinanmıorm derse bn olsam derdim çnkü
Soran+1 yılYakın arkadaşını arıycam yeminli ifadesini alıcam sonra onu evden cıkartıcam o cıkarken kapıda bekliyor olucam bu birinci etki, diğerlerini düşünüyorum ne tepki vereceğini de hesaba katarak
Cevap sahibi+1 yılne kdardır brliktesnz
Soran+1 yıl4 ay hemen hmen, inanmıyorum derse onu kolundan tutarım gözlerinin içine bakarım... Daha da inanmıyorsa bunu pazar günü de denerim gece mesj atarım ararım kapısının önünde beklerim... yine de bir tepki vermiyorsa, vicdan azabından ölürüm galiba şu an gözüm yaşardı
Cevap sahibi+1 yılayy bu kdar dygusalsan nie böle öküzce bir cevap verdin kız ya. anlamıorm sni.:/
Soran+1 yılpsikolojik ya bana o soru sorulduğunda deliriyorum:( yine sorsa yine delircem belki tersliycem, benim savunmasız noktam o soru
Cevap sahibi+1 yılnie böleki evlilikten korkuomsn anlamdm. ama insan svdgyle olursa bşeyden korkmaz.
Soran+1 yılciddi misin diyince sanki özgürlüğümü kaybedicek mişim gibi geliyor :( daha önce bunu soran hiç her kıza ''ciddi düşünmüyorum tamam mı !'' dedim sonra da ayrıldım tekrar gelenler özür dileyenler oldu zerre kadar düşünmedim acaba bir daha denesek mi diye ama ezgi farklı ya her ne kdar kızsam da o olmayınca kendimi eksik hissediyorum o varken cok iyiyim her konuda benimle harika anlaşıyor beni harika hissettiriyor keşke o da diğerleri gibi sormasaydı
Cevap sahibi+1 yılcddiyiz dien erkek ayrılıp gtmio sanki sormak saçmalık zaten. ama agzndan duymak istemiştir işte.
Soran+1 yılOnunla gelecek planı yaptım kafamda hayaller kurdum ona kahvaltı hazırlamak için erken uyanacak kadar fedakarlık etceğim nadir günlerin mizahi hayalleri (uykuya cok düşkünümdür günde 5-6 saat uyuyabildiğim için, ona arkadan sarılıp boynuna öpücük kondurduğum ev ortamını da neleri neleri ama hayal ettim tasarladım, ama o bunu sorunca bunları söyleyemedim, yine bir panik atak geçirdim, :((
Cevap sahibi+1 yılişte bak bunları öncden sölesydin öyle bir soru sna sormazdı
Soran+1 yılBen eğer ayrılırsak diye yalan söylemiş durumuna düşme ihtimalini bile hayal edemiyorum, prensiblerim var ve yalan söyleyemem. Onu canımdan cok sevdiğimi söylediğim gün nasıl ciddi düşünmüyor olabilirim ki zaten çelişki burada , ben onun bu soruyu soracağını bile düşünmemiştim
Cevap sahibi+1 yılya kız milleti işte sorar. ama bu yaşta sorması çok acaip :)
Soran+1 yılBunları ona hiç bir zaman söyleyemeyecek olmam işin kötü yanı ya belki de bir psikiyatriste gitmem gerekicek,
Cevap sahibi+1 yılsçmalama bu dşündüklerin hepsni söle odun olma ya duygusuz dvranma kıza.
Soran+1 yılDerslerden dolayı kafayı yedim anlaşılan :D
Cevap sahibi+1 yılbencde :) soğuk insanlrı kmse svmez sğuk insandan sevgli olmaz zaten:) burda yazdıklrın hepsni kıza söle :)
Soran+1 yılodun değilim ki sadece bazı şeyleri söylemeyi yediremiyorum etik olarak
Cevap sahibi+1 yılya ne etiğiymş bu böle nasıl bir gençsn sen ya :) dha yaşın 20 farkındamsn sen :)
Soran+1 yılYa o kendi anlasa bu kadar sıkıntılı bir süreç yaşamasak keşke
Cevap sahibi+1 yılanlamaz senin deişmen lazm brazckk ...duygularını açığa vurman lazm..
Soran+1 yıltamam anlatıcam ve özür diliycem ona söz vericem ufak şeyler için onu kırmayacağıma dair, hiç bir şey içn , bu kadar yeter li mi?
Cevap sahibi+1 yıltm güzel kçük bide hediye al bari kçük bşe .
Soran+1 yılBu konuna da tavsiye verirsen sevap konusunda bayaaa yol katetiş şekilde günü kapatacaksın inş :)
Cevap sahibi+1 yıl:D:D:D ne sevio bilmiorm ama bir saat elbise falan alablrsn :) grünce sna çok yakışcganı dşündüm alamadan edemedim aşkıııııııımmm dersin :)
Soran+1 yılahaha öyle klasık bir hediye olmuycak ki aklıma süper bir şey geldi :)))
Cevap sahibi+1 yılrmantik bir hediye dşünüosn o zmn :D
Soran+1 yıleğer gurur yapar beni terslerse bna sadece bir şans vermesi iin tüm haftasonu çalışıcam nereye gitse beni kapıyı onun için açarken görecek mesela :) Onu şehri yukardan gören harika bir mekana pazar günü, bir fotograf albümü hazırlıycam altına güzel sözler yazıcam hissettiklerimi yazıcam, harika bir şey olucak, o gün ona vericem bir de çooook şık bir kolye alıcam ona, bunlar olurken mekandan tanıdığım ali abi benim kırmıycak ve bunu çalıcak link çok sever:D
Cevap sahibi+1 yılöle bir cevap veren insan nasıl bnu düşüneblio hayret :) afern böle dvam :)
Soran+1 yılyine sormaz inşallah
Cevap sahibi+1 yılsorsa yne aynı cevabmı vericeksn !
Soran+1 yılheralde hayır :) ağzıma da s*çsa onunlayım :) gerekirse prensiblerimi de silerim zaten bana zarar vermekten başka işe yaramadılar hiç
Gaza geldim şu an kız bir gülümsese evlilik teklif etcem lan :D noluyo
Soran+1 yılama sormasa o kadar iyi olur ki, çünkü artık anlaması lazım
Cevap sahibi+1 yılhahahahaha yılların acsnı çkarıosn :) kolye değil prlanta al bnce sen :P:D
Cevap sahibi+1 yılanlar tabi beni önemsio der
Soran+1 yılNe kadardır ki onlar? 500lira var mdıır :/ şimdilik baba parasıyla idare ediyoz doktor olunca, o pırlantadan sıkılır ya :D
Cevap sahibi+1 yılya şaka yapıorm deli alma şimdi :)
Soran+1 yılaslında alsam daha iyi olmaz mı ya o kadar hazırlık yapıcam? Çok güzel bir şey almam lazım
Cevap sahibi+1 yılayrıca prlanta alıcksan öyle 500 liralık değil 5-10 binlik prlanta alıcksn aklnda olsn :)
Cevap sahibi+1 yılisminzn yazılı oldğu bişeyaptırabilirsn buldumbuldum.coma gir ben ordan hallediorm :)
Soran+1 yıl5-10 bin lira için 1 ay çalışıyoz yaw :D ya şimdilik öğrenciiyken 500liralık alsam olmaz mı ?
Cevap sahibi+1 yılolur tbi canım neden olmasn :)
Soran+1 yılsitelere güvenemem :) hem yarından başlamam lazım hazırlıklara
Cevap sahibi+1 yılo zmn gdiosn bir kuyumcuya prlanta kolye yzük ne vrsa bkıosn :) evlilik teklifi sanar kesn yzüğü:D
Soran+1 yılyüzük almıyım stres yaparım şimdi ben :D başka tavsiyen var mı yağılması gerekenler listesi yapıyorum ya şu an :)
Cevap sahibi+1 yılbak ya nasılda döndü:):):):):):):):):) ikinzn ismi olan bir yastık :)
Soran+1 yılo değil de hep olumlu düşünüyorum ya o sözümden sonra asla benimle olmak istemezse , o zaman ne yapıcam :( düşüncesi bile cok kötü
Cevap sahibi+1 yılya sen nie böle krkuosn.. nieeee. hayatta ne yaşıycağnı blemezsin yarın sağ salim çkıcagn bile belli değil.. çok zayıf bir insana benziosn
Soran+1 yılbundan kimse etkilenmez ki düdüğün tekiyim, o sözü söylemiycektim işte, daha iyi bir şeyler düşünemliyim , ağlıyorum ya salya sümük oldum yine duygusallık zayıflıktır
Cevap sahibi+1 yılayy ağlama ya :( bak dverm sni ağlamaaa:) arasana sevglni knuşşşş
Soran+1 yılsalak gibi gözüküyüm diye uğraşıyorsun sen de :(( hıçkırıyım mı ne diyim
Cevap sahibi+1 yılbenim sevglimde ağlıodu bana ben çok etkilenmştm o zmn çok samim gelio insna ağlayan adam yalan sölemez die dşünr
Soran+1 yılBebekliği saymazsak benim hayatımda hiç ağlamadığımı zanneden o kadar cok insan vardır ki , bu yargıyı bozmak istemiyorum en sevdiğim insanlardan birine karşı
Cevap sahibi+1 yılofff sen robotsunn ama. bebekken ble ağlmamşsndr sen
Soran+1 yılÇok yoğun bir günün ardından bu kadar duygusallık çok ağır geldi
Soran+1 yılTeşekkürler yardımlarınız için
Cevap sahibi+1 yılrica ederim iyi gecelerr
Soran+1 yılBütün bunları yapmaktan vazgeçtim bu kadar güçlü değilim ben :(( zaten üzüntüden başka bir şey vermiyorum insanlara yine üzeceğime biraz üzülür ve unutur beni belki o sözden sonra üzülmeyecek bile coktan unutacak... Bense ben önemli değilim... İyi geceler bir daha cevap yazmıycam, kusra bakmayın, hiç tanımadığı birine bu kadar yardım edecek ve zaman ayırcak bir insan varmış bu günkü tek kazanımım bu heralde, tüm iyi dileklerimle
Cevap sahibi+1 yılnasıl vazgeçersin ya böle dvranarak hiçbi geleceğin olamazki sadece yalnız bir doktor olursun..
Kişilik & Karakter konusunda 5,3b cevap paylaştı. İşte bende bunu sevmiyorum...
Ciddi düşünmeyip de öyle görünenlere diyecek kelime yok.Empati yapın diyeceğim de nerdeeee.05 Yorumla
Soran+1 yılBen zaten ciddi düşünmediğimi anladığını sanıyordum, ama yalan söylemediğim için beni terk etmemesi gerekirdi, belki ilerde ciddileşirdi ilişkimiz
Soran+1 yılYoksa dediğiniz gibi ben de ciddi düşünürüm ama böyle bir şeyi karşı tarafa söyledikten sonra ayrılırsam kendi prensiblerimi ciğnemiş gibi hissederim karşıya o hissi verdiğim için kendimi asla affetmem, ve karşı taraf da cok daha fazla üzülür. 28 yaşımda evlenmeyi düşünüyorum hayırlısıyla ama benimle 7-8 yıl sevgili kalacak bir kız bulamam ki daha doğrusu bulamıyorum
- +1 yıl
Ben ciddi değilim dersen 7-8 yıl seninle yol alacak birisini bulamazsın tabi ki...Ciddi olmayan ilişkiler geçicidir bir gün mutlaka miladını doldurur ve yerini ciddi olan ya da en azından ciddi görünen başka bir ilişkiye bırakırlar...
Ayrılmasının sebebi bence,kızın ciddi bir ilişki arıyor olması biraz yaşında etkisi olabilir.Eğlenmek güzel de nereye kadar bir yerden sonra bıkıyor insan.
Gizli Üye(36-45)+1 yılyalan söylersen ah alırsın sonra ağır ödersin bedelini.ciddi düşünmeyenerle vakit geçir.ciddi düşünenlerden uzak dur tamam mı kardeşim.
115 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılben şahsen beni kandırmış olan kişiyi Allaha havale ettim sabırsızlıkla cezasını vermesini bekliyorum.
Soran+1 yılYoksa dediğiniz gibi ben de ciddi düşünürüm ama böyle bir şeyi karşı tarafa söyledikten sonra ayrılırsam kendi prensiblerimi ciğnemiş gibi hissederim karşıya o hissi verdiğim için kendimi asla affetmem, ve karşı taraf da cok daha fazla üzülür. 28 yaşımda evlenmeyi düşünüyorum hayırlısıyla ama benimle 7-8 yıl sevgili kalacak bir kız bulamam ki daha doğrusu bulamıyorum
Cevap sahibi+1 yılsadece şunu söylüyorum ciddi düşünen insanların vaktini çalma.hakkın yok.eğlenecek insanlar bulmak zor değil.
Soran+1 yılIQ kaç acaba? Sevdiğin insan için bekleyemeyecek kadar gözü dönmüş biri misin? Ciddi düşünüyorum ama uzun yıllar var desem bekleyecek biri mi var sanki?
Cevap sahibi+1 yıladamın asabını bozma aptal gerizekalı şey
Cevap sahibi+1 yılCiddi düşünmüyorum ama bundan sonra hep yalanlarla kandıracam madem öyle daha iyi görür kızlar bunu sen yazdın sonraki güncellemeden önce hatırla aptal şey
Soran+1 yılGücün buna yetti tamam sorunu çözüm
IQ: 25 seviye: idiot hayatta bol şans anlama ve değerlendirme yetisi olmayan insan
Cevap sahibi+1 yılsen bir pisliksin inşallah layığını bulursun hayatta
Soran+1 yılSenin gibi kızları erkekler günlük yaşamda sadece ihtiyaç görmek için kullanıyor haberin var di mi,? defol GET OUT
Cevap sahibi+1 yılsen bu kafayla çok çekersin
Soran+1 yılsenin gibi gerizekalıların embriyonik süreçte bulunup temizlemesi için hayatımı harcıycam
Cevap sahibi+1 yılvah zavallı yazma bidaha cevaplamıcam sen bir pisliksin
Cevap sahibi+1 yılYukarıda ilk yazıda son paragrafı sinirlendiğim için yazdım..bu lafınada kimse inanmadı.sen kendini düşünen bencillerdensin.bunuda bil .ha cevap yazma okumucam bile yazdığını.
Soran+1 yılCevaplamıycaksan iyi bir sövüyüm sana sövdüm ama neler saydırdığımı buraya yazmıyorum hadi defol
Soran+1 yılGerizekalı mahlukat ! bir s*ktr git ya sabır taşı catlar senin yanında
+1 yılCiddi düşünmüyorsan ciddi düşünen kızların duygularıyla oynama
30 Yorumla
+1 yılBence sen ilk kendini düzelt.
Ne kadar medeniyetten uzaksın ya.
Kızla eğleniyodum diyorsun, kız sanki dünyaya seni eğlendirmek için gelmiş anasını satıyım
Bunu bile bile duran kızdan şüphelenirim ben.23 Yorumla
Soran+1 yılGeleceği bilemem ki belki de ciddi olucaktık belki 1 sene sonra nişanlanıcaktık, ama şimdilik öyle bir niyetim yoktu vakit değerlendirmekti sadece
- +1 yıl
Külahıma anlat sen onu
Soran+1 yılS*ktir git o zmn pis k*altak
+1 yılPeki daha doyamadin mi tipsiz seni /
20 YorumlaBiride senin kızkardrşinle ya da kıznla eğlenir çıkar mutlaka yanına kalmaz yani...
25 Yorumla
Soran+1 yılBelki de kız kardeşim sensin :)
Soran+1 yılEvet zaten buradaki herkes Einstein, düz liseyi 45 ortalamayla geçen tipler de bize laf sokmaya çalışıyor ya en çok bu zoruma gidiyor ayrılcam siteden, seviye yerlerde
Soran+1 yılN. gluteus superior musculus gluteus maximus u hayatın boyunca hissetmen dileğiyle... hoşçakal
+1 yılciddi düşnmysn nie çıkıyosun amaçç?
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCiddi düşünenleri rahat bırak
21 Yorumla
Soran+1 yılYaw he he yazıyı okumaktan acizsin !
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar