Bir erkek ilk defa ilişkiye girdiği kızı unutur mu yoksa ona bağlanır mı?

Eski sevgilim in üniversite de tanıştığı başka bir kızla yattığını öğrendim. Bunu ilk defa yaptığını biliyorum. Mesajlarını okudum kıza "sen ilksin senden başkasıyla mutlu olamam ilk defa aşık ilk defa biriyle oldum gibi şeyler söylemiş. Biz 5 yıl kadar çıktık ayrılma nedenimiz bile Yok üniversite ye gitmeden önce öylece bıraktı. 2 yildir bekliyorum ama bunu öğrenince vazgeçtim. Gerçekten o kızı seviyor mudur? Öyle şeyler yazmış ki kız için ağlamış bile
Bir erkek ilk defa ilişkiye girdiği kızı unutur mu yoksa ona bağlanır mı?
Cevapla