Güvendiğim dağlara kar yağdI. .
Siz ayrilirmisiniz böyle birinden, neyapmaliyim yardim lütfen 😟?
Siz ayrilirmisiniz böyle birinden, neyapmaliyim yardim lütfen 😟?
Hislerinde haklılık payı var gibi ama öncelikle bundan emin ol derim. Konuşarak durumu netleştir hemen ön yargılı olma. Ama baktın korktuğun gibi bir şeyse, bitirmenin zamanı gelmiştir derim.
belki sana muhittin diyerek daha cok keyif aliyordur? gerekcesini soyledimi sana
Sanmıyorum kardeşim
Eğer bu aramızda bir şaka değilse altında bir şeyler ararım. Hadi kendi ismime de razıyım ama erkek ismi ne? Bence biraz dikkat et bakalım gerçekten altında başka bir şeyler var mı.
Benim esim de bir ara bir kadini erkek ismiyle kaydetmisti sonra kadin aşkım li mesaj atinca ortaya cikti😠
Geçmis olsun
Hala edinmiş?
Hala esinmi
@keyifsizce evet
İyi affedebildin
Yeminler etti kurana basti flan ailesi araya girdi ustelik cocukta vardi
Affetmek büyüklüktür
Cevap
33Cevap
Gg başka bir kız daha var ve yüksek ihtimal ile o da erkek ismiyle kayıtlı
Bende öyle düşüniyorum
Bitir derim düşünme bile
Korktuğu şeyler vardır ne kolay sevgilim diyorsun ya
Güvenmiştim
Ayrılmalısın. Kimse iyi bir sebepten dolayı erkek ismiyle kaydetmez
Birden Fazla Konuştuğu Kız Varsa Rehber Karıştırdığı Zaman Fire Vermemek İçin.)
Diger kiz arkadasinin yaninda ararsan isi bozuntuya vermemek icin yapmistir
Hayatında başka kız vardır ondan saklamak içindir. Genelde öyle yapar evli erkeklerde.
Suanki ikinci sevgilisiyle hep takılıyordur ve onun telefonunu o kurcalıyordur banko.. Bu yüzden o bakınca erkek arkadasım bu der ve yırtar.. CAKAL...
Benimle sevgili olmaktan gurur duymak yerine utanıyorsa baybay
Diğer kızdan korkuyor gençken bende yapmıştım böyle çakallıklar.
Ailesinin haberi olmaması durumu varsa ondan olabilir değilse kötü olabilir
ailesinden gizlediği için böyle bişey yapmıştır bence
Korktuğu kişi var , tebrik ederim 1 kişiyi birkaç kişi paylasiyorsunuz. .
bir gerekçesi vardır illaki, hemen ayrılmak yanlış olur
Beni telefonuna Hayrettin diye kaydeden kimse olmadı
Bütün rehberdeki erkekleri ara sen bence bir onlarda erkekmiler diye eğer erkeklerse sıkıntı yok devam et eğer değillerse sağlam bir tokatla yolcu et
Sende onu kız ismiyle kaydet..
Haydeeeeğ cok tuhaffff acikcasi baska sevgilisi mi var diye dusunurdum.
ailesiyle ilgili bir durum var mı?
eğer tutucu değillerse, yuh.
karisindan veya seni aldadiyorsa sevgilisinden saklamak için 😲😲😲
Demek kü bir zevgilisi daha var
sen de onu kız ismiyle kaydet :)
belli iki numarasin
Belkide
belki sakladığı bişiler vardır
diğer sevgilisine yakalanmamak için..
Diğer sevgilisi anlamasın diye
dikkat et başkalarını da öyle yazmasın
sevgilin sana boynuzu takmış gecmis olsun 😀
ikinci kadin buyuk ihtimal
Bende Taksi diye kaydettim çağırınca geliyor
diğer kız görmesin diye
Sevgilisinin yanında ararsan şüphe çekme diye.
ya aılesı sorunludur saklıyodur senı byutme olayı
başka sevgilisi oldugundan
Sjsjjss birilerinden saklıyordur seni
Muhtemelen seni aldatıyordur
Hayatında başka biri daha var
diger sevgililerinden gizlemek icin
Aldatıyor bruder
Babası görür diye korkmuştur
Babasindan korkuyodur :D
Başka kızlarda vardır çünküüüüü
boynuz yemissin
Ya babasi annesi kontrol ediyosa 😐
Kahsiss baska takildigi kizda varmis
kimse bilsin istemiyor demek
Evli olabilirmi sence?
Çoçuk tornacımı?
Değil
sektir et arkadaşım
Vay arkadas kac kisiyi idare ediyosa artik
İntikamınıda al kaçarken 😌💪🏻
ne kadardır sevgilisiniz
Net ayrılırım
Iyy süt oğlan
o ne ya. d
Aldatıyor seni
Sebebini sordunmu
çekinceleri olabilir
Evli olmasin
Evli değil
ay neden
Güler geçerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar