SENİNLE EVLENDİGİM GÜNE SENİ TANIDIGIM GÜNE? BUNU ANNESİNE YAPMIYO DOSTMU DÜŞMAN MI BANA?

merhaba arkadaşlar size birşey anlatıcam yıllık 2 evliyiz ve bu tartışmalarımız sürekli oluyo eşim 9 aydır yoktu yeni geldi hoşgeldine gelen giden şimdilik kaynanamgilde yaşıyororuz. ayrı kaldıgımız zaman hatalarımı anladım eskisi gibi olmıcak özür dilerim diyodu ama yok hala aynı
şimdi asıl konu gecen gün temizlik yaptım bütün evi tek başıma temizledim kayananamda banyoyu falan yıkadı. eşim olacakta orda burda yattı. neyse yoruldum zaten kansızlık var ayakta dracak halim olmuyo arka odaya gecip kitap okuydm dalmışım eşim kalkıp ablama yardım etsen yemek yapıyo dedi tm dedim sonrakilerihep yüksek sesle söyledi bagırarak konuşma annen kapıda bizi dinliyo dedim yok (ailesi ile aram iyi dgil beni cok kırdılar zamanında) bende bagırdım bu sefer sussana ya neden bagırıyon dedim annesi iceri girdi derdiniz ne dedi. gözlerimle anlatma der gibi baktım yok... anne gel bak buna böyle diyorum kalkmıyo yardım etmiyo dedi. bende bulaşıgı yıkarım yapsınlar diyo dedi (mesele ne kadar kücük eşim ne yapmaya calışıyo rezil old görmüyomu salak mı bilmiyorum) kaynanamda demdi sabahtan beri ev temizliyo yapıyo işte elinden geleni. yapmasın oglum ne işimiz vardedi bende eşime lanet olsun sana dedim bu sefer güvenmiştim sna dedim kitpı yere atıp cıktm sonra giyindim annemlere götür beni dedim yok yarın dedi. şimdi gidersen seni geri getirmem dedi. yarım saat sonra (pantolonu kirlenmişti yıkadim ütüledim astım temiz giysin diye cepten cıkanlarıda cantama koymştm alır ordan diye ) pantolanu giymiş paraları bulammış verdim cantatadikerli 100 lirası yok ben hala ısrar ediyorum aglıyorum gidicem diyorum geldi annesinin yanında paramı caldı versin götüreyim dedi (ben öldüm o an öldüm sana lanet olsun dogdgun güne evlndigimz güne seni tanıdıgm güne ) sinirlendim cantayı döktüm valizi döktü aradı yok. artık son damla oldu buda annemi aradım gelin beni alın dedim. annemlre gelince inkar ettiler yok ben gitmiyim diye demiş. gitme dudurken. ne varsa anlattı annelere eski yeni sanki 4 kişilk evlilk.
SENİNLE EVLENDİGİM GÜNE SENİ TANIDIGIM GÜNE? BUNU ANNESİNE YAPMIYO DOSTMU DÜŞMAN MI BANA?
Cevapla