
İlişkide ait olmak ve sahip olmak ile ilgili fikirleriniz nedir?

ait olmak hastalik gibi bisey kendi kendine birine ait oldugunu düsünüp o kisiyi bunaltmak sahiplenmenin iki deyisik vardir zorla sahip olmak onu tabi kimse istemez bide asik edip sahiplenen vardir bence kisi hayatinda bisey elde edemediginden sahiplenme hisleri icinde bula bula karsi cinsi buluyor insan oglu sahiplense hic bizaman dünyaya indirilmezdik cünki o meyveden yime dediginde o lafi sahiplenirdik özgür oldugumuz icin bu bizim yapilisimiz
bilim adamları dermiş insanoğlunda kadınlık erkeklik hormonları vardır diye onu çağrıştırdı sahip olmak güzel duygu diğer taraftan kölelik gibi aslında duygulara sahip olmak 2cinsin bedenen ruhan çakıştığı an zaten birbirlerini sahiplenri yoksa o cinnetler cinayetler sebeb nedir
Sevgili senden emin değilse sevmekten bahsetme. Sen kendinden emin değilsen sevgiliden bahsetme.
Dün okudum bu sözü kiminse artık.
Evliliği tapu olarak görenler varken. Seversem ait olurum ve Dünya' daki tek adam olur sevdam.
Severse sahip olurum bu histen emin olmak zor anlık bir his.
Anca kendimden emin olabilirim.
Filmlerde işte adam/ kadın şunu yaptı deyip 1 saatte inaniyoruz da gerçek hayatta böyle olmuyor.
Ait bile olsan doymuyorsa bir anlamı olmuyor ki. Sadece ben olduğum için güzel olmayacaksam ne anlamı kalıyor?
Kendinize sihirmişsiniz gibi bakacak birine aşık olun diye bir söz var hani. Tıpkı öyle...
Cevap
30Cevap
Aidiyet duygusu samimi geliyor bana.
İki tarafında manen iyi his edeceği.
Bibiribirine sahip olma manasında değil de, Biribirilerine kol kanat germe manasında, yanı başında olma hissi gibi
Birbirine ait olma vardir ama "Sen benimsin kadın!" gibi bir dusunce de sacma geliyor bana. Mal, esya degil karsidaki. Ait olma da duygu, ruh anlamindaki aitliktir, sadakati simgeler.
Ait hissetmek gibi sahip oldugunu düşünmekte büyük bir yanılgıdır. Kimse kimsenin o kadar derinine girmemeli
benim icin sevdigin insani sahiplenmelisin senin en degerlin en ozelin olmali hem ona sahip hemde ona ait olmalisin
" insanlar bir nesne degildir ait ve sahip olamazsin cunku para vererek aldigin birsey degil" sadece hayatini paylasirsin biz diyebilirsin ancak.
ait ve sahip olmak = kalben ve ruhen sadik olmaktir
ama günümüzde iki kisinin bir birine tutsak olmasi olarak görülüyor bu durum ve oldukca da yanlis
Güzeldir kanımca lakin sahip olmak yükümlülük getiriyor ait olmak mis :/ Gerçi gençken sapığın biri boğazıma bıçak dayayıp sen bana aitsin sen bensin dolayısıyla ben bitti demeden bitmez dediydi ama olsun:/
anı yaşamalı
Kimse kimseye ait veya sahip değildir.
Tersi düşünce yanlış ve hastalıklıdır.
Ne ait olurum ne sahip , Allah'a inanıyorsa şayet en güzel emaneti olabilirim onun
İnsanlar sahip oldukları şeyleri kolay tüketir, oysa kendilerini ait hissedenler sevgi içten yaşarlar
ne arkadaşmış gibi serbest bırakacaksın ne de eşyaymış gibi ait olacaksın.
arası iyidir. suyu çıkarsa iyi taraftan da kopar insanlar.
Sahip olmak bencilce. Birbirine ait olmak ilişkinin temel taşı olabilir ancak.
Ne kimseye aidim ne de sahip ben severim sevmese de :)
bir fikrim olsa idi şu an birine sahip ben de birine ait olurdum
Herhangi bir fikrim yok
Sahiplik saçma ancak aitlik her iki tarafta hissediyorsa güzel
karşımdakini de kendinmiş gibi sahiplenmek ve benimsemek. bir bakıma tek olmak
Önemli olan aşkı yakalamak aşık olduktan sonra aitlik sahiplikte kalmıyor bütünleşiyorsun
gayet doğrusu biraz mantıklı düşünürsek istediğin kızla yatmak hop daldan dala koşmak iyi ama birisine ait olmak ve sahip olmak o duygu çok güzel asla sıkılmıyor senden
İki kişi ilişkiye aittir
Ama iki kişide ilişkiye sahiptir
Benü kimse sevmedi ben de kimseyi sevmiyorum :)
kıyamam sana ben :))
kadın psikopatmış adamı doğrayıp elindekiyle gidiyor. yok artık yahu.
Ait olunmamalı, sahip hissedilmemeli imiş.
Bunlar güzel şeyler.. hem aitsın hem sahipsin..
Ben bu soruyu eski hesabımda sormuştum. 😄
sahip olurum ama baskasina ait olmam ,
resim korkunç midem bulandı
İkisi birlikte olmalı bence.
sub or dom.. ilişki diyince heyecanlanıyorum
Offffffffff fotoya bittim
sahip olurum olunurum.
Kadın erkeğe ait, erkek de kadına sahip olacak
Içinden geçmiş
Bir elmanın yarısı.
buneyla 😂
resim çok anlamli
En güzel his..
İlk sensin güzel diyen 😊
Farkım olsun ((:
Farklısın 😊
:) 😌
Fikrim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar