Sevdiğim adama nohut büyüsü yaptırdım? Eşinden ayrılır dereceye gelir mi?

Okulun müdür yardımcısına aşığım ona nohut büyüsü yapip kendime aşık etme gibi amacım vardi. henüz 3 gün oldu büyüyü yapali ve bugün sürekli karşıma çıkıp bana saf saf gülümsüyordu :) Çok mutlu oldum ama eşine de aynı zamanda çok çok üzüldüm 😶umarım ayrılmazlar gizlice sevgili olsak da yeter bana.
Sevdiğim adama nohut büyüsü yaptırdım? Eşinden ayrılır dereceye gelir mi?
Cevapla