
Erkeğin boyunun kadının boyundan uzun veya kısa olması önemli midir?
Erkekler siz kendinizden uzun bir kadınla çıkar mıydınız? Peki kadınlar siz kendinizden kısa bir erkekle beraber olur muydunuz?
Hadi bakalım pamuk eller klavyeye, tuşlara 🎈

Benden kisa erkek yok kadar az 😂 Hep uzun erkekler bana daha cok ilgiliydi bunlarin icinde cokca bodyguard tipliler vardi özellikle 😁
Sahsen erkek kadindan hep daha uzun olmali. ama kisalik erkekden erkegr degisiyor simdi 1.70 olup kendine kisa diyenler var 1.80 olupda kendine yine kisa diyenler var
kisalik 1.65 altidir bir erkek icin bence. Ayni boyut da bazi ciftlerde tatli duruyor ya da kizin 1-2 cm daha uzun olmasida. Uzun degilim ya da kisa degilim diye kimse kendini asagi gormesin kalp bu kimde atacagi belli mi 😁
Aşk olduğu zaman boy önemli olmuyor.. Ama tabi 180 üstü 185 üstü güzel rakamlar asdfd
artı versene olum herkese gelince şappur şuppur bana yarabbişükür dfgdf
Eksi vercem banand 😁😁
aşkitom ananemizin bir lafı var hatırlatayım 'hay bubaan şarap çanaanaa' akshjfgds
Öperim ellerinden 😂😂
Benim içinde tontiş yanaklarından öp, sana daha yakın :D
Olar bebeğüm 💕💕
Şimdi önemli olan sevgi diyeceğim de aynı boyda olmaları da sıkıntı. Bence erkek en az 10 cm, en fazla 20 cm uzun olmalı. Evleneceğim kişinin benimle aynı boyda olmasını pek sorun etmezdim ama pek de sanmıyorum. Gördüğüm en uzun kız kuzenim 182 cm boyuyla o da bana yakın.
Jason Statham adamım ya..
Soruya gelecek olursak çok önemlidir.
Örnek 1.60 kadınla 1.80 adam görsel acıdan uyum 0.
Hosgeldiiiin 😄😄
Hosbuldum dur takip edeyim artık sabit bundayim silmeyeceğim :d
Takipçi listen error :D neden
Hadi ordan inanmam. yine gidersin sen 😄
Herkesi çıkardim ya =/
Yok be gitmiyorum kovsalarda gitmem artık.
İyi yapmışsın ter temiz oh kafa rahat :d
Hıhı iki gün sonra bir bakacağım.. Hooop emre ucmus 😁😂
Yoo bir bakacaksın emre çivi çakmış ks ye :D
Ay hadi inşallah 😄😄
En iyi görüş seçen ellerin dert görmesin :d
Amiiin cumlemize 😂😂
Cevap
41Cevap
Ya şu saçma sapan kalıplarınızdan kurtulun Allah'ınızı severseniz yıl olmuş 2021 biz halen yok erkek benden uzun olmalı yok o beni korumalı! Ne kardeşim taş devrinde mi yaşıyoruz?
Eğer ki bir erkek insansa, ahlaklı, imanlı, dürüstse o erkek ister 160 olsun ister 190 hiçbir şey fark etmez. 165 erkek olup da çok zeki ve
ahlaklı insanlar da 190 erkek olup da her türlü şerefsizliği, ahlaksızlığı yapan gzekalı erkekler de var. He yanlış anlamayın bu arada aynı durum kadınlar için de geçerlidir.
Ve yine de söylüyorum Eğer arada sevgi, aşk, fedakarlık varsa arada boyun, kilonun konusu bile açılmamalı.
İnsanı güzel veya yakışıklı yapan yegane şeyler imanlı, ahlaklı, karakterli, özgüvenli ve zeki olmasıdır. Hani boy kilo bunlar hikayedir.
Ben de şahsen kendimden uzun kadına da aşık olurum kendimden kısa kadına da bunu toplum belirleyemez.
@KürkMantoluHayri eğer bu yazdıklarımı bu kadar yıl sonra okuyorsan sana bir kardeş tavsiyesi lütfen bu şekilci kalıplarınızdan kurtulun.
Not: Bu arada boyum 172
Bu çok eski bir soru yalnız :)
Olsun şimdi gördüm ve cevap verdim bu kalıplarımızdan kurtulalım
Selamm💞
Aşkta veya ilişkide boy farkını ben pek umursamıyorum çok fark olmadığı sürece , önemseyenlerde vardır tabii ki fakat ben dediğim gibi böyle şeyleri pek dikkata alan bir insan değilim. Aşk olduğu sürece saygı ve sevgi olduğu sürece sorun olmayacağını umuyorum.
Büyük konuşmak istemiyorum neye büyük konuşsam başıma geliyor 😕 ama asla istemem erkek uzun olmalı ben ancak öyle huzur güven güç hissedebiliyorum malesef... Hiç düşünemiyorum kısa boylu erkekle birlikte olduğumu yani yok hayır asla istemem... ama büyük konuşmak istemiyorum dediğim gibi Rabbim neyi uygun görürse o tabiki 😃
bence en önemli şey tip.
tip olmadıktan sonra ister uzun olsun ister kısa, hiçbir şeyin bir önemi yok.
@Barkn699 lan bunların lafını sallama ne dediklerini kendileri de bilmiyor...
Bunlar tipi iyi olan adama Allah diye taparlar.
İnstagramda ünlülere gir bak. Burak özçivite gir şimdi.. Adamın fotolarının altındaki yorumları oku... Herife it gibi yalvarıyorlar..
Bunlar lafa gelince bir de "önemli olan karakter" derler... Hikaye...
@JamesMilner yooo benim için ilk önce tip önemli 😃😃 önce tipine bakarım sonra karakterine bakarım
ben söyledikten sonra dersin tabi..
bunun konusu hiç geçmese yine aynı şeyi diyecek miydin
@JamesMilner tabiki diyecektim demeyecek olsam boy önemli değil önemli olan insan olması ne önemli var boyun canım derdim 😃 gerçi Buda doğru ama boyda önemli yakisiklilikta önemli sonra insan olup olmadığı önemli 😃 Hepsi önemli aslind 🤔
bir de lafa gelince erkekleri suçlarsınız.. Hepiniz dış görünüşe bakıyosunuz basit ve yüzeyselsiniz diye, noldu? :D
Kadınlar bizden daha çok bakar ama bunu dışarı vuramazlar. Belki de basit ve yüzeysel görünmekten korktuğunuz içindir
@JamesMilner bir insanı gördüğün zaman hoslanacaksin begeneceksin etkileneeksin sonra tanımak istiyorum diyip karakterini analiz edeceksin... sokaktan geçen çok iyi kalpli merhametli sıradan bir insanla kimse iyi olduğu için birlikte olmak istemez Sende buna dağılsın.. sonuçta işin ucunda o insanı içine sindirip dokunmak hissetmek var...
" Sende buna dağılsın.. " ne anlamadım
@JamesMilner dahilsin
Neye dahilim
@Barkn699 😠😠😠 sen evlen
@JamesMilner 👋bb
@JamesMilner haddini bil terbiyesizlik yapma.. Daha bir kadınla nasıl konuşacağını bilmiyorsun gelmiş bana burdan önce karaktere bak diyorsun.. Senin gibi tanımadığı bir kadınla konuşurken ya gibi kelimeler kullanan kazmalar olduğunu göze önüne alırsak önce karakter analizi önemli ama sende tipte yok napcaz 😃
@Barkn699 😃 sen lafa girme çocuk..
tip mi yok? Neye göre kime göre? Senin beğenmediğin adam kitap mı yazıldı, ya da kanun mu var. Ben kimle nasıl konuşacağımı iyi bilirim. Senin o tavrına benim o üslubum az bile :D
İnsanlardan iyi muamele bekliyorsan önce kendinden başlayacaksın
@JamesMilner ne dedim ben 😃 hakaretmi ettim küfür mü ettim... kendi terbiyesizligini ört pas etmeye çalışma 😃 ve kaybol... çirkin ve terbiyesiz..
Klasik türk kızı.. Kendi tipine bakmamış bir de herife çirkin demiş :D
Allahın pala bıyıklısı kendini Kate Upton zannediyor :D :D
@MarioCavani vaaay demek iki hesabın var 😃😃
Pek önemli değil aslında, lakin benim boyum zaten 166 benim boylarımda olursa ecüc ile mecüc gibi oluruz sanki uzun olsa güzel olurdu 😂😂 uzun olsun uzun
Yaaa senin boyun gayette tatliş 😍😍
1.83 boy gayet iyi bence.. size kalsa ona da kısa derler
değildir eğer erkek kadından kısa olmasına rağmen donanımı ile farkını koyabiliyorsa sorun olmaz çevremde çok var adam 1.60 yanındaki kızlar 1.70 den asagı düşmüyor ama sorsan adam yanındakileri taşıyabiliyor mu? taşıyor sonuna kadar kaslı yakısıklı karizma fitness hocası bir adam ezber bozulur yanı kimse kesin hukum vermesin boşa
Resime koptum ama ya 😂😂😢
Onemli degil mumkunse kiz 155 olsun citi piti.
Bence cok tatlilar 😍😍😍
Jasonun oldugu heryer tatlidir dogru 😂
Kesinlikle 👍👍 Adam karizma
Ben benden uzun erkek isterim beni kollarıyla sardığı zaman kaybolmalıyım sonra alnım dudaklarına gelmeli başımı göğsüne yaslamalıyım bu kadarı yeterli sanırım..
Yinede bu konulara kalbim bakıyo o isterse bişey diyemem gönül ferman dinlemez..
size kalsa 2 metre dersiniz 1.83 boy kısa mı
Eğer karakteri yeterince gelişmemiş bir bireyse partnerinin kendisinden uzun ya da kısa olmasını sorun edebilir. Bana kalırsa kalpler bir olsun uzun kısa farketmez
Ya bu genelde nasıl bir tip beğendiğinle alakalı. Bazıları minyon sever bazıları uzun sever bazıları hiç farketmez. Bu kişiden kişiye değişir. Bu soruya şu şöyledir diye bir cevap veremeyiz.
hayır degil mesala bizim ailede butun erkekler uzun hepsi kısa bayanlarla evli bana da cok kısa olmax belki ama sempatik geliyo yani hem kızlara cok uzun boy olmuyo ya abes kacıyo
bircogumuz disini begenmedigimiz insanin icini merak etmeyiz ve bu yuzden kendimden kisa boylu olan biriyle iliskiye baslamayi dusunmem sanirim 😕
Bayanlar kisa olunca topukla halledebilirler..
Ama erkeklerde pek güzel görünmüyor..
Bilmiyorum tabi :/
Kimine göre önemli kimine göre değil. Ben kendimden kısa biriyle çıkardım boyu o kadar da önemli değil.
Sanırım o kadın sporcu ya da mankendir.. Hic sakincası olmazdı.. Kız kendisinden kısa biriyle çıkmaya razı olmuşsa.. Onlar ermiş muradına
Erkek olarak kendimden uzunlarla çıkmam 😂😂 yan yana dururuz sizin oğlunuz mu derler kavga çıkar 😂😂
Biri vardı benden uzundu her buluştuğumuzda zıpla öpmek için ehehe düdük diyodu:/
Çıldırdım akşam akşam kusura bakma ama jdshfhaahhahahahadsjahdjadsjhaha
@halktanbiri14 Sorun değil :/
cevremdeki her erkek benden kisa arkadasim keske minyon olsaydım diyorum ya
genelde birlikte olduklarımın hepsi benden uzundu ve hiç bir sıkıntı ve kompleks yaratmadı her iki taraf için
ben minyon tipli seviyorum kızları çok hoş oluyor bence :)
yoo benim sevgilim benden 7 cm kısa şu ana kadar sorun olmadı
Genelde uzun kızlar tercihim oldu, ve genelde uzun kızlar beni tercih etti :)
Cook seversem boy sadece bir sayı olarak kalır. Ama gonul ister ki benden uzun olsun...
Pek önemli değil aslında ama, uzun erkekler güven veriyor.
Çok hoşlar bence sorun değil akrabalarımda çok gördüğüm bir durum gözüm alışmış
Benden Uzun kız mı var len 😂
Varsa da olur ama sanmıyorum en son 195 cm çıkar o da çok çok nadir 😁
Benim için önemli olan gönüllerin bir olması zaten boyuna kaşına gözüne falan bakıp ilişki yaşıyorsak güzellik bitince aşk da biter çok saçma yani 😂
Bence önemi yok muhim olan kalbime deymesi :)
Bence ne boy sorun olmali nede yas seviyorsan bu detaylari incelemiyeceksin
önemli olan paradır hayri abi
her anlamda uzun erkek ıyıdır:()
1.85 üstü bulduğumda mutlu oluyorum resmen
niye 1.83 kısa mı
@korkmaz88 jason'un yanındakinden mi bahsediyosun
@korkmaz88 salla bunu... esas soru şu :
bu kadın jason gibi tipsiz bir kele nasıl bakıyor?
Demekki yurtdışındaki kadınlar sizin gibi yakışıklı adamlara allah diye tapmıyor.
Sizin gibi basit ve yüzeysel değiller
Boy yüzünden sadece hayvanlar ayırt eder.
Onemli olan mutlu olmak bebisim😁😁😁
Benim için önemi yok.
kısayım ama yapcak bişi yok
Ben 190 bir kızla çıkmazdım herhalde
Gönüller bir olduktan sonra gerisi gelir.
Keşke boyu boyuma uyan bir kız olsa :D (1,97)
@ulvı22 Ya öyle de kısa olsan yine bulursun. Uzun kız yok. Kısa kız çok.
Erkek dediğin uzun kalıplı olmalı kızdan
Detaylar uzar gider kardeşim
hayir herkes ayni olmak zorunda degil
dengesizlik hoş durmuyor
Uzun bir kizla cikarim net
Evet, tabiyki
Önemli tabi
Benim için önemli
E yani
önemli
Bence değil
Benden kısa olmamalı
Değil benim gozumde
Hayır, değil.
evet tabuki
tabifaktör
Hayır önemi yok 😄
değil
Bazıları için
Önemsiz Şeyler
Önemli.
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar