BOGA Erkegini PİŞMAN Etmek istiyorum.. bir yolu var mı.. Ne yapmak lazım? ?

Sessiz mi kalmalıyım, aramalimiyim.. ama bir şekilde pişman etmem gerekiyor. görüş lütfen. .
Güncellemeler
+1 yıl
Sessiz mi kalmalıyım, aramalimiyim.. ama bir şekilde pişman etmem gerekiyor. görüş lütfen
BOGA Erkegini PİŞMAN Etmek istiyorum.. bir yolu var mı.. Ne yapmak lazım? ?
Cevapla