Yapılan anket ve araştırmalara göre böyle olduğuna dair bilgiler var. Sizce bu durum gerçek mi? Siz sizi red eden biri hale sever misiniz? "Terk edildiğimizde, bir süre için bizi reddeden insanı çok daha fazla severiz" diyorlar. Sizce ne kadar doğru?
"Reddedilen bir kişi bir süre için reddeden insanı çok daha fazla seviyor" diyorlar. Reddeden insanı hala sever misiniz?
Bir kişiyi severken reddedilirsek bence istemsiz olarak sevgimizin onun için yeterli olmadığını düşündüğümüz için daha fazla seviyor olabiliriz ya da acı gerçeği öğrenince besledigimiz sevginin kayıp gideceği gerçeğini bildiğimizden ona sim sıkı sarılıp daha fazla seviyor olabiliriz
inadına belli bir süre seveceksin çünkü kızlarda genellikle şu oluyor. direk at gözlüğüyle bakar gibi rededer hayır derler sonra bir bakmışın bir konuşmalar felan sevmeye başlamış :)
şu bir gerçek ulaşılması zor olanı insan seviyor hep kız ve erkek içinde bu geçerli. hangi tip erkek olursa olsun dünden razı ilişki modunda olursan o erkek senden nekadar etkilense bile vazgeçer bu bir gerçek. ama düşünmediğini drsen bir okadar kendine çekersin o insanı
Elde edemedikçe, itildikçe hırs yapıyorlar; kafaya takıyorlar. Bunu aşk sanıyorlar. Sonra sıkılıp vazgeçiyorlar. Elde edince de heveslerini alıp vazgeçiyorlar. İşte aşkın ya da sevginin yaşam döngüsü bundan ibaret.
Eger o kisi sizi butun okula rezil ettiyse ve bir yilinizi kabusa cevirdiyse, onun yuzunden okul degistirdiyseniz, HAYIR ! Hatta 1-2 sene ondan nefret ettim, baska kimseye acilmaya korktum. Ozguvenimi yerle bir etti pislik. Neyse :D bence karsidaki "insana" bagli
Bence bu hırs yapan karşısındakine av- avcı şeklinde yaklaşan insanlar için geçerli. Kendimde dahil birçok insan tanıyorum reddedilince bir daha o insanın yüzüne bakmayan, karşısına çıkmayan var. Yani gururu ön planda olan bırak daha çok sevmeyi soğur bile. Kaçan kovalanırmışmış. Herkes kovalamaz arkadaş!
Bu daha çok sevmek olmuyor bence Daha çok hatırlıyorsun Daha çok özlem duyuyirsun yaşanmış lara Çünkü insan terkedilirse bilinçaltı mutluluğu nu kaybettigini bir daha da bulamayacagini dusunurmus Halbuki sizi seven insanlarla beraberken sizi terkeden kisi aklınıza bile gelmez. Sorun tamamen beyinde. Bir daha yasanamayacagini düşündüğümüz seyler için aslında uzuluruz
Çok doğru ben ona sinir oldum bitirelim dedim. sonra özür diledim. olmaz dedi. sonra barıştık bu bana sogok davrandı tekrar bitsin dedim. tamam dedi bir ay konuşmadık geçen mesaj attım artık bitti dedi sildi beni onu çok seviyorum çok özlüyorum. resmen terk ederken terk edilen kişi oldum.
Efso soruymş hakkaten. Kimse boş yere ahkam kesmesin herkes reddedenin açtığı yarayı onun pansuman ediceğeni ya da tedavisinin kesinlikle o olduğuna inandığı ve arkasında bıraktığı kırıntılardan umut etmeye devam ettiği için... bence bu
Takıntı haline gelir bir süre. Bir kere iş yerinde benden hoşlanan birisi vardı, bir arkadaş aracılığıyla bana söyledi. Ben de aracı sevmem hiç. Zaten ondan da hoşlanmıyordum. Kabul etmedim, sonra işten ayrıldı. d. d
Hayır red edildiğim an benim için zaten başlamadan bitmiştir. red edilince red edeni neden seveyim. öyle bir mantık bence çok saçma varsa bir sevginin aşkın karşılığı ozaman o aşk'tır yoksa zaten herkez önüne yoluna bakmalı.
sevmediğinden emin olduğum birini sevemem. böyle biri olmuştu ben hoşlanıyor sandım sonra yanıldığımı anladım anında soğudum. kızın hatasıydı hoşlanmıyorsan niye gözümün içine bakıyosun
Merhaba; Tabi ki hayır ! Sevgime karşılık alamazsam bırakırım sevmeyi. Sormuş olduğun soru ile ilgili benim görüşüm bu kadar ve bundan ibaret. Iyi akşamlar kardeşim #4LLAHINKULU
Çok denedim Sevgimden vazgeçmeyi ama olmadı. Seviyorum ya var mı benden kralı. Şu an birlikteyiz a dostlar. Seviyorsanız kendinizi aşmalısınız tek diyeceğim bu.
Açıkçası ben birini kaybedene kadar değerini anlamayan biriyim yani sanırım öyle oluyor ama tabiki bir süreliğine gerisi kezat yani yanına bile yaklaşmıyorum öyle soğuyorum
Reddedildiği için onu takıntı haline getirmesi durumu çok seviyor diye anlaşılıyor insan bu durumda ister istemez takıntı haline getirir bir süre sonra geçer
Buna örneklerden biriyim mesela. Ama şimdi işe yarıyormuş diye birilerini de reddetmeyin :D Sonra kabul etseniz bile yürek darma duman duruyor. Kalıcı izler bırakıyor bazen.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Şimdi millet diyecek ki öyle olsa da o kişi hala sevse takıntı vırt zırt kimse kusura bakmasın da ben de öyle düşünüyodum ama başınıza gelince bir de size yüz de veriyorsa hala seversiniz bal gibi de seversiniz
Reddetme kısmından öncesine bakarsak ve gerçekten sevmişsek bizi reddetmiş olsa da hemen vazgeçmenin mümkün olmadığını düşünüyorum en azından 1 hafta gece yatarken ağlamalıyız yoksa hemen vazgeçmek olmaz ama daha fazla sevme olmaz
Nasıl mı olcak o burda saçmalamıcanda kendi blogunda saçmalıcan iştw burdanda link konu başlığı falan yayarsın kendini güzel buluyosanda biraz makyaj moda falan tertemiz işte
Ben birini seviyorsam kız beni istemediyse onu sevmeyi bırakacak halin yok gönül bu o istemediki sevmemi o istemeyince de bırakayım 😂😂 Sevmişsem o reddetse de pes etmem bir süre sonra kabullenir uzaktan severim unutana kadar
Kimseye o hakki taninmam. cunku ben teklif edip kic larini kaldirmam. kizlarin ha begenirse gelir konusrz bakariz yoksada yok benim icon kiz olmasada olur yani buyuk kayip degil
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > "Reddedilen bir kişi bir süre için reddeden insanı çok daha fazla seviyor" diyorlar. Reddeden insanı hala sever misiniz?
En İyi Cevaplar