Napıyosun diye sorduğum da ne yaptığını söyleyip benim ne yaptığımı sormuyor. Ne cevap yazmalıyım (+1)?

Günaydın yazıyorum saatler saatler sonra günaydın yazıyor napıyorsunuz diyorum ne yaptığını söyleyip sen diye sormuyor. Son görülmesi de kapalı. Bu adama ne yapmalı ne yazmalı?
Napıyosun diye sorduğum da ne yaptığını söyleyip benim ne yaptığımı sormuyor. Ne cevap yazmalıyım (+1)?
Cevapla