Regl dönemi eski sevgiliye yazma isteiği? beni durdururun?

4 senelik sevgilim beni 5 ay önce terk etti ve ben bu 5 ayda neredeyse hep adet dönemimde ona mesajalr atıp intihar edicem dön bana krizlerine girip resmen kendimden nefret ettirdim. oysa bunları yapmasan dönmüştü bile ah ben mal. neyse şimdi yine çok yazmak istiyorum. ama çok aşağılandım durmam lazım napim ben ya dayanamıyom yazmadan
Regl dönemi eski sevgiliye yazma isteiği? beni durdururun?
Cevapla