Arkadaşlar hala anadolu üniversitesi açıköğretim fakültesinden mezun olamadım intihar edecem strese girdim?

2011 de kaydımı yaptırdığım anadolu üniversitesi açıköğretim fakültesi uluslararası ilişkiler 3 sınıf öğrencisiyim. Ya 4 yılda mezun olacagim bolumden surekli sacma sapan zorlastirici gerici engelleyici egitim politikalari yuzunden mezun olamiyorum. Strese girdim ne yapacam bilmiyorum bazi arkadaslarimda uzulme mezun olsanda ne olur olmasan da ne olur turkiyede herkes mezun olmus issiz diyor ama bu sozler beni yinede tatmin etmiyor ailem ozellikle annem benim mezun oldugumu saniyor gecenlerde tanidigi bir ozel bankanin mudurune rica etmis oglumu ise alin 4 yillik mezun demis simdi ben ailemi uzmemek boyle bir yalan attim sevinsinler diye. Meger dusunemedim annemin benim icin cesitli gorevde olanlara rica edip beni ise aldiracaklarini cok uzgunum ölmek istiyorum ne yapmami onerirsin lutfen yardimci olun
Arkadaşlar hala anadolu üniversitesi açıköğretim fakültesinden mezun olamadım intihar edecem strese girdim?
Cevapla