Sosyal medyanın imkanları geliştikçe, insanlar birbirleriyle daha fazla görüşmeye başladı. Bu durum ilişkiler arasında kıskançlıklara neden olur. Siz kıskançlıktan görüntülü konuşmak ister misiniz? Sevgiliniz sürekli görüntülü konuşmak istese tepkiniz ne olur?
Sevgiliniz sürekli görüntülü konuşmak istese tepkiniz ne olur?
yalan soyleyip soylememe konusunda beni kontrol ettiği hissine kapilirsam daralirim sıkıntı basar kızgınlık bıkkınlık duymaya baslar bir bahaneyle ayrılırım yalan olurum aşk falan kalmaz basima çok geldi
Gayet normal en doğal hakkı diye düşünüyorum. Ne yani sevgilimin gül cemalini görmek istiyo olamazmıyım aksine sevindirici bir olay diye düşünmüyor değilim
Sorun etmem bunu fakat iş yerindeysem malesef yapamam görüntülü konuşma... Fakat ona bunu ispatlayacak bir yol bulurum elbet ki bir insanın bu kadar çok güvenini kırabileceğimi düşünmüyorum
Kıskançlıktan ötürü değil de, normal olarak görüntülü konuşmanın sakıcalı olmadığını düiünüyorum, hele bir de yüzyüze görüşme imkank kısıtlı ise, hiçbir sıkıntı olmaz
Daha geçen yaşadım böyle bir ilişkiyi allah belasınıya olum insanların işi gücü var mal mal zırt bırt görüntülğ aramak ne be telefonun hayatımda kullanmadığım özelliğini kullandırttı bana 2 kereden sonra hadi dedim yol al senlemi uğraşcam 😄
Ya sevsem ne farkerder ben kova burcuyum burçlara inanmamda kendimi anlatmanın en kısa yolu bu olduğundan kova beni çok yansıtıyo çünkü daraltılmaya gelemem m'al m'al gareketlere hiç gelemem😄
En İyi Cevaplar