Benim de bir hayatım var seninle mi uğraşıcam diyip giden sevgili geri döner mi?

Aslında gururumu o kadar ayaklar altına aldı ki sadece o pişmanlığı görmek için dönmesini istiyorum. Biz sevgilimle farklı şehirlerdeyiz. Sevgilim her kısa süreli küslüklerde eski sevgilileryle ya da tanımadığı kızlarla sosyal medyadan iletişime geçip konuşan bir tip. 2 yıllık ilişkimizde hep bunu yaptı. sonradan hep ben sinirden ekledim o kızları der günlerce yalvarır affet ben o kızları sevmiyorum. Ben kimseyi sevmedim senin gbi der beni kandırırdı. Aslında bu yaptığının seven insanın yapacağı bişey olmadığını biliyorum. Ama beni ikna etmek için taklalar atardı. Yanıma gelmişti sırf ben onu affediyim diye. Neyse zaman geçti tabi sorunlar bitmedi ayrılıklar hep oldu ben ona yaptıkları yüzünden hakaretler etsemde beni bırakmadı. Sonra bizim aynı şehirde olma durumumuz bitti. Daha görüşme ihtimalimiz sıfırlandı. En son sorunlar yaşadık yine benim kıskançlıklarım çenemden mi bıktı bilinmez (ama kesinlikle canımı çok yakıyodu)4 ay kız eklemeyen adam gitti komşusu olan kızı ekledi. Hatta kızı ekleyip beni engelledi sosyal medyadan o dakikaya kadar şifresi bendeydi. Ve olan o saatten sonra oldu o eski hali gitmişti. Ben sırf o kıza kaptırmayayım o beni sevdi hep mantığıyla barışmak istedim. Hadi sil o kızı dedim mırın kırın etse de tamam dedi. Barıştık. Ama soğuktu. Yani heryere kendi isteğiyle fotoğraf attı en değerlim yazdı altına. Bende yine tesadüf eski sevgilisini hala takip ettiğini öğrendim. Sakin bir şekilde sordum. " ben seninle uğraşamam. işim var. açıklamamı yaptım. İster inan ister inanma. benim bir hayatım var önümde"dedi. İnsan gbi konuş 10 dakikanı ayır ölmezsin niye bunu yapıyosun dedim. Ama nafile umursamadı. En son ya konuş insan gbi ya ayrıl dedim ayrılalım o zaman dedi ve ayrıldı. Ertesi gün sosyal medyadaki her erkeği silersen seninle barışırım gbi kabul etmeyeceğimi bildiği bir bahaneyle ayrıldı. Bunu yapmıyosan biter herşey dedi. Öğrendim ki komşusu olan kıza gitmiş yine. Aradım benim hayatından gittin karışma dedi. Sizce pişman olup döner mi?
Benim de bir hayatım var seninle mi uğraşıcam diyip giden sevgili geri döner mi?
Cevapla