Benden oldukça büyük olan biriyle tanıştım ve o bana konuyu hiç uzatmadan benim hayallerindeki kız olduğumu, benimle eğlenmek değil de evlenmek istediğini söyledi. Kabul edemedim başta. O da konuşmak istemediğini söyledi ama bu benim moralimi çok bozdu ve ondan uzak duramayacağımı söyledim.
O andan itibaren her şey düzeldi ve sürekli bir şeyler yapar hale geldik. Aramızda hiç temas olmadı, hep duygulara yönelik konuşuyoruz. Dün yine evlilikten bahsedince bu konu hakkında konuşmak istemedim, o da bana kızdı. Biz neyiz, aramızda neler oluyor tam olarak merak ediyorum. Ona, "biz neyiz?" diye sorsam çok mu saçma olur?
O andan itibaren her şey düzeldi ve sürekli bir şeyler yapar hale geldik. Aramızda hiç temas olmadı, hep duygulara yönelik konuşuyoruz. Dün yine evlilikten bahsedince bu konu hakkında konuşmak istemedim, o da bana kızdı. Biz neyiz, aramızda neler oluyor tam olarak merak ediyorum. Ona, "biz neyiz?" diye sorsam çok mu saçma olur?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar