Bir erkeğe "Biz şimdi neyiz?" sorusunu sormak doğru mudur?

Benden oldukça büyük olan biriyle tanıştım ve o bana konuyu hiç uzatmadan benim hayallerindeki kız olduğumu, benimle eğlenmek değil de evlenmek istediğini söyledi. Kabul edemedim başta. O da konuşmak istemediğini söyledi ama bu benim moralimi çok bozdu ve ondan uzak duramayacağımı söyledim.

O andan itibaren her şey düzeldi ve sürekli bir şeyler yapar hale geldik. Aramızda hiç temas olmadı, hep duygulara yönelik konuşuyoruz. Dün yine evlilikten bahsedince bu konu hakkında konuşmak istemedim, o da bana kızdı. Biz neyiz, aramızda neler oluyor tam olarak merak ediyorum. Ona, "biz neyiz?" diye sorsam çok mu saçma olur?

Bir erkeğe "Biz şimdi neyiz?" sorusunu sormak doğru mudur?
Cevapla