Ben çok özgür bir kişiliğim yani öyle gelemem başkasına yardım edeyim yapıyım anneme bile yapmıyom tek odamı topluyom filan biri var sevdiğim gelenekci biri yok anama yardım etcen normalde yok bayramda anama yardım etcen yok mok dedim ben anneme bile yapmıyorum dedim vazmı geceyim bundan ben yapmam yani hele ben daha ilk zaman ilk günü nasıl ailemden uzak gecircem onu düşünüp kötü oluyorum 😄 en iyisi evlenmeyip yalnız bir hayat mı sürsem napsam ya da cok raahat birini buluyum yalnızlığı seven ya da ailesi olmayan biri filan
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılsene olmuş 2016 bizim geçen bir abi evlendi 2 side üni mezunu kız ne bir bayram ziyareti gördü ne bişi kzıı her bayram alıyor tatile götürüyor geçen kurban bayramın da viyana gittikler eşinizi düzgün seçin hayatınızı kurtarın
112 Yorumla
Soran+1 yılAynen valla kardes birde alttakilere anlat durumu 😄 artık bayram ziyareti bile kalmadı yani harbiden 😄
- +1 yıl
bayram mı kaldı bayram eskidendi telefon yoktu ulaşım zor yollar felan kötü her dk millet köydeki akrabasını ziyaret edimiyor o zman bayram önemli ama o zamanlar 80-90 lar işte hadi en kötü 2000 ler olsun telefonu bir açtın mı herkesi arayabilirsin hiç olmadı uçak otobüs tren bir ton ulaşım yolu bir her türlü istediğin zmaan görürsün ama bayram gibi 4-5 günlük tatil senede 2 kere denk geliyor ondada eşinle tatile gidersin bişi yaparsın valla böyle şeyler çok istiyorum da işte maddi durumum umarım ilerde iyi olur böyle her sene bayramda anasına babasına giden her tatil de ana baba yazlığına giden bir tip olmak istemiyorum gezmek görmek istiyorum çünkü gençlik bir kere yaşanıyor sadece bir kere genç oluyorsun sadece de bir kişi sevebiliyorsun he geçmişte sevdim dediiğim insanlar olduda gerçek aşk aynı evi paylaştığında başlıyor bunu iyi değerlendirmek lazım
Soran+1 yılAynen bende bu kafadayım bir hocam vardı kısın parasını biriktirir yazın bir ülkeye giderdi her yıl bir ülkeye gidiyor kadın yani bende ilerde esimle bunu yapmak istiyorym eski kafadakiler gibi calısıyım didiniyim ev araba biriktiriyim değil bayram konusunda da haklısın yine ilk gün güzel oluyor anne babayı ziyaret etmek hani onlar gezemiyor yaslı yalnız bırakmamak lazım ama 4 boyuncada kalınır hizmet mi edilir zaten gelin her seyi yapıyo bide vunlar köye gidiyo allah sıcak su yok makine yok 😁😂😂😂😃
- +1 yıl
şu an benim tek istediğim şey umarım iyi bir üni onun arkasından da iyi bir işe kapak atarım da hayatım düzelir sıradan bir hayat yaşamam çünkü yazın bir 15 gün tatilin var sa neden yurt dışında güzel bir tura katılmayasın yani cidden sıradanlık kötü şu an ki evliliklerin bitmesinin tek sebebi de sexs için evleniyorlar pornoda gördükleri yapamıyorlar 2 taraf mutusz oluyor ee ailede yakınlar iyice çıldırıyorlar e 2 side çalışıyorsa kafayı yiyorlar çünkü her kızın kafasında şöyle bir zihniyet oluşturuldu hani her şeyi kocanla yap kız da böyle romantik yemekler çılgın fanteziler gezme etme herşeyi kocasıyla yaşamak istiyor ee evde şişman full evde oturan bir adam full sıradanlık ee kadın bir yerden sonra çıldırıyor sene 2000 den öncesi değil ki kadınlar çalışmasın ev hanımı olsun koca eline baksın şimdi kadınlar güçlü çalışan para kazanan bireyler o yüzden koca kahrı çekmiyor lar evliliği güzelleştirmek iiçin aileden uzak beraber ve bol gezmeli romantik şeylerin olduğu bir evlilik lazım
Soran+1 yılAynen valla mantıklısın bende öyle düşüniyorum benimki sporcu milli dışarlara filan cıkıyo benim hayatımada ayak uydurur gibi seviyo cunku gezmeyi yani en ufağından adam aksam cıkıp koşu yapmayı seviyor ya da günesin doğusunu beraber izlemek gibi seyleri var bunları yapabilecek biri tek sıkıntı biraz fazla gelenekci ama onlarıda ben hallederim diyr dusunuyorum 😄sende umarım senin gibi birini bulur büyük ask yasarsın universitede dolu bu kafada kız iyi sec ve hayallerini anlat çok güzeller cunku
- +1 yıl
inşallah şu yaşıma kadar hayallerim hep çöp umarım dediğin gibi gelir biri karşıma =D gün doğuşunu izlemek çok güzel çok romantik =D
Soran+1 yıltabiiii o sevr öyle seyleri ya da daha farklı aynı kafadanız az cok 😄 bence bulursun cogu kız belli etmesede sever bunları
- +1 yıl
çoğu kız ilk önce kendinin ne olduğunu biz çözsün sonra zevklerini belirlesin şu güne kadar çıktığıım tanıdığım ettiğim ne kadar kız varsa hepsi daha kendilerinin kim olduğunu veya ne gibi özeliklleri olduğunu bilmiyen insanlar bundan dolayı ne istediklerini de bilmiyorlar =D
Soran+1 yılBilmiyorum ya cevremdekiler olgun benim illaki bulursun ama daha secici ol o zaman sorular sor ben öyle yaparım sonrada yaptıgım karakter analizini önüne dökerim daha hiç haksızsın diyen olmadı sen bunları nerden biliyosun dediler 😄
- +1 yıl
=D =D =D =D mantıklıymış dostum sağ olasın güzel bir sohbetin var
Soran+1 yılSizinde öyle efenimmm çok iyi birinr benziyorsunuz
- +1 yıl
Teşekkür ederim
En İyi Cevaplar
+1 yılBöyle kaynanaya gitme bayramda bak ne oluyor sana:)
https://www.youtube.com/watch?v=ceve4mKQ6SY010 Yorumla
Soran+1 yılBen onu boğarım herhalde ben gelemem öyle sunu yap bunu yap demelere yapar mısın filan diyecek bana çok iyi davranacak ancak öyle yaparım 😄
- +1 yıl
Senin zengin olman lazım hizmetçilerin falan olması lazım :)
Soran+1 yılYokben calıscam 😄 onum için deli gini okuyorum iyi bölüm olsun diye
- +1 yıl
Aferin :)
Soran+1 yılAmin bakalım dua ette kaxanayım su kpssyi bir suru hayallerim var krndim için değil ha hayvanlar ve ailem için 😄
- +1 yıl
Artık çalış kazanırsın önceden soruları alan kazanıyordu :)
Soran+1 yıl😄😄😄 yo hala var torpil mulakatlarda benim babamda yapım dedi kabul etmedim o zaman yer değişikliği yapım diyo bakanlıklar arası o biraz yattı kafama sonucta ben yine puanı alıcam sadece mekan istediğim yer olacak
- +1 yıl
Sen çalış umarım olur. Olmazsa zengin bir koca bulursun :)
Soran+1 yılYok ya zengin fakir bakmıyom hafif yanıma yakıssın bide konuskan olsun insan olsun hafif dinini kitabını bilsin yeter 😄
- +1 yıl
İyi fazla bir şey istemiyorsun :)
+1 yılÇok yanlış düşünüyosun evlendikten sonraki ailen Eşinin ailesi olucak kendi ailesinden kopamayan biri zaten kısa süreli bir evlilik yapar. Evlilik +özgürlük zor😀
13 Yorumla
Soran+1 yılAilemde benden kopamaz ama eşinin ailesi benim ailem tamam olurda napcam krndi ailemi yok mu sayacam yani iki tarafta bir yardım oldugunda ilk onlara mı kosacam aile mi? tabikide dini açıdanda ailene kosacaksın cunku o kendi ailesine bnde kndi aileme bakmak zorundayım yıllarca kadın koca tarafına yanastı onlara koştu ama doğru olan bu değil kabul ederlerse böyle etmezlerse banane evlenmeyede bilirim babamın canına sefa 😄
- +1 yıl
Tabiki öncelik kendi ailen ama evlilikte böyle düşünüp hareket etmek senin açından kötü olur mutlu olmak istiyosan öncelik eşin ve ailesi sen her anlamda huzurlu olursan ailende huzurlu olur😊 eşinin sana olan saygısını bitirmek istemiyosan Ailesini baş tacı etmek zorundasın bol şanslar☺️
Soran+1 yılTamam sever sayarızda ben öyle köle gibi her işini yapıyım kendi evimi ihmal edip ona koşuyum olaylarına giremem bunuda en basta konusurum zaten anlayıslı bir insanda bunu anlar aksama kadar evde de oturmayacapım calısan bir kadın olacağım için böyle düşünüyorum evde oturacak olsam arada giderim yaparım yani o bir sıkıntı değil calısacapım için böyle düşünüyorum
+1 yılSevdiğin insani doğuran kişi
Tabiki yardım edeceksin ziyarete gideceksin
Kendi annenede aynı şekilde07 Yorumla
Soran+1 yılZiyarete gitmicem demedimki öyle işimi aksatmadan yardımımıda yaparım ancak aşırılıktan bahsediyorum
- +1 yıl
Hmm soruyu iyi okumamişim kusura bakma 😊
Aşırı si olmamali tabiki
Soran+1 yılMesela bu istiyoki haftada bir gidip ev temizleyim 😄😩😆😆😅😅 ben kendi evini bile temizlemem cocuk olmazsa hatta calısırsam hiç acımam temizlikçi tutarım annemin eve tutcam zaten
- +1 yıl
Yok yok olmaz öyle kesinlikle
Hani tamam bayram temizliği falan olsa olurda
Haftada bir hiçbir kiz kabul etmez
Saçma çünkü seni temizlikçi olarak mi alıyor annesine
Soran+1 yılAynen kölemi arıyon dedim 😄 haftada bir kere kaynanaya oturmaya bile gitmem kaynanayı bırak anneme gitmem ben haftada bir çalışcam zaten 😄😃😂
- +1 yıl
Kabul etmediğini soyle sevgiline eğer hayır gideceksin yapacaksın derse ayril olmaz yoksa
Soran+1 yılyok ya onun dilinde o bana daha neler dedi de ben vazgecirdim sonra bana sen haklısın bile diyor 😂😂😂 biliyo yapmayacağımıda
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
7
Cevap
10Cevap
+1 yılİşte bu yüzden evlilikten kaçan biriyim hep. sen hiç çekilmezsin valla. bence yalnız bir hayat sür en güzeli bak kafan rahat.
13 Yorumla
Soran+1 yılBizim ailede hiç otorite yok öyle mesela yemege bile hep birlikte oturmayız onlar tam tersi hep otorite var bir gelin var herkese hizmet ediyo ben cıldırıveririm oldugum yere bayılırım krize girerim yapamam öyle kimsenin işini kendimi köle gibi hissederim 😄
- +1 yıl
Oda neymiş la öyle köle gibi ilginç valla, sen dediğimi yap bak yalnız yaşa rahat kafana göre akıyor hayat. senin ailene benzer bir ailem var aynı biraz. ama ben 18 yaşında evden ayrıldım. şu an okul bitince evlenmem için baskı kuruyorlar ama gelmem o ayaklara 30 olmadan takmam o yüzüğü :) sende benim gibi yap sana tavsiyem. evlenip ne yapacan boş işler gençlik yakan hareketler bunlar hep.
Soran+1 yılYa iyi biri olursa neden olmasın üstelik benim ailemde evlenmemi istemiyo babam filan nasıl ayrılacak ağlar kesin
+1 yılozgurlugu gorursun evlenince
31 Yorumla
Soran+1 yılhahahahahhahaha
+1 yılOğlunu mutlu et daha ne :)
13 Yorumla
Soran+1 yılHahahhaha Ona süphe yok zaten bana beni annenin çocugunu sevdiği gibi seviyosun demişti ya kadında iyi gibi aslında saflığı yüzünden okunuyo nur yüzlü ama korkuyom
- +1 yıl
O sana nasıl davranırsa aynı muameleyi görür zaten kimse sevdiği adamın annesine durup dururken kötülük beslemez
Soran+1 yılAynen o bana kötü davransada davranmamki konusurum annesiyle babasıyla vs
Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. senin de siran gelcek merak etme :D
13 Yorumla
Soran+1 yılDüşünüp düşünüp korkuyorum
Soran+1 yılBen gecemem yarı yolda kalırım he kadın cok iyi olur bana hep ricada bulunursa ayrı ama en ufak lafı esirgemem geri iade ederim 😄 somucta benim bir zorunlulugum yok
Gizli Üye(36-45)+1 yılHer genç kız gibi sende kaynanayı tadacaksın.
Baş ağrılarından uyuyamayacaksın.
Öyle bir dünyanın içine gireceksinki.
Ananın ne çektiğini sende anlayacaksın.012 Yorumla
Soran+1 yılEvet annem cekmis ama yok ya o kadın iyiye benziyor ben ilk sakin dururum sonra tepki veririm yani durup dururken dusman mı olacam 😄
Cevap sahibi+1 yılHakkında hayırlısı.
ALLAH muvaffak etsin.
ALLAH yardımcın olsun.
ALLAH ne muradın varsa versin.
ALLAH rızası için bir sadaka.
ALLAH b.. lanı ve... Tövbe estağfurullah.
Soran+1 yılAllahu akbar 😄
Cevap sahibi+1 yılEstin dedeen cetdin baban
Hep kahraman TÜRK hatunu
Orduları, vermiştileeer düşmana ziyan.
Tavanı hazırla gelin.
Çünkü kaynan seni süpürge sapıyla bekliyor olacak.
Soran+1 yılYo kaynanam saf temiz
Cevap sahibi+1 yılMaşAllah omo yla yıkandı herhalde.
Neyse, sen mutlu olda ben böğrüme taş basarım.
Soran+1 yılHahhaha böğrüne mi böbreğinemi
Cevap sahibi+1 yılPardon dalağıma olacaktı
Soran+1 yılımm en sevdğim
Cevap sahibi+1 yılTabi yaa kan yapar. En iyisi. Gözlerin nurlanır. Miden bayram yapar. Cebin harçlık görür.
Sonra muzaffer amcadan çikületa gazoz alırsın.
Soran+1 yılHer şeye bir mani eee olmuyor amma böyle türklüğümden dinime kadar mani ettin
Cevap sahibi+1 yılDestuur.
Tövbee. Sümee haaşaaa...
kattiyen kabul etmiyorum.
Zaçunun telüne zarar gelmösün istüyürüm.
Senü düşünüyürüm.
Sanada iyilik yaramıyor be.
Yürrrü be fatma kim tutar seni.
Uyumsuz olcagini dusunuyosan kendine gore birini bulunca evlen
02 Yorumla
Soran+1 yılAynen uyumsuz olacak gibi bide bunlar dindar islamda kanın kendi evini bile temizlemesi sart değil evi gec cocugu emzirmek zorunda değil çocuk süt anneyi kabul ediyosa bu bana anasonın evinden bahsediyo he konusmadım ama temizlikçi tutuveririz benim evede 😄 anneminkinede tutcam zaten net az kaldı işe baslayım
Gizli Üye(25-29)+1 yılModern çağdaş birini bul. Gelin mi alıyorlar ayak işlerini yapıcak birini mi? Yardım olabilir tabiki ama buna zorunlu tutamazlar kendi sorumluluklarının dışında
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen cok haklısın bende bunu diyorum
+1 yılGerçekten evlenme sen en iyisini edersin. Senin zihniyette olan insanlards evlenmesin.
05 Yorumla
Soran+1 yılSizde köle yerine sevecek insan arayın insallah sizinle evlenende olmaz yazık genc kıza :)
- +1 yıl
Senin annene kendi annesi gibi davranacak bir insana bu zihniyetle gidecek birisin. Neden o insanı mutsuz edesin ki sen ve sen gibiler. İşiniz gücünüz beddua ah. Allah sizin gibileri islah eylesin çok acinasisiniz
Soran+1 yılBen genc kız için dua ettim sadece ayrıca benim annem ondan ne isteyebilir gel benim evimi temizle bana köle ol mu diyecek ben öyle yok kaynananın misafiri geldi kosuyum yapıyım bayram temizliğine gidiyim kafasında değil gidersemde ilk anneme koşarım Allahtan bahsediyorsun madem bırak temizliğiii eger bebek süt anneyi tutarsa kadın cocugunu bile emzirmek zorunda değil sen annene bakmak zorundasın ama evlemdiğin kadın bakmak zorunda değil ben anneme bakmak zorundayım o da benim anneme bakmak zorunda değil siz önce bunları idrak edin huriyi 4 kadın alma durumunu herkes bilir ama bunları bilmez kimse senin annene bakmak zorunda değil bakarsa sevabı ayrı ama zorlayamazsınız kötü eş diye baskıda kuramazsınız
- +1 yıl
Ve beyin koşarak uzaklaşır. Seni anca amcalar alır zaten onlarında anası olmuş olur takma kafana.
Soran+1 yılSüt anne mevzunu duyunca mı kaçtı beynin kıyamam 😄
derdine yanim :)
19 Yorumla
Soran+1 yılhahaha dert yok dertarıyom
Soran+1 yılHahaha korkuyorum kötü birine ve kötü bir aileue denk gelmekten 😄
Soran+1 yılBen bu kafayla 30a kadar evdeyim 😄
Soran+1 yılHahhaha ba
ben vaz geçerdim kimse beni zorliyamaz😄
010 Yorumla
Soran+1 yılAynen kız bende öyle yapım he
Soran+1 yılAynen bide ailemde hiç görmedim ya daha bir kötü yani bana hiç xorla yaptırmadılar hep kafama yata yata rica ile yaptım onlar ise cok otorite herkesin görevi var kafasında
Soran+1 yılAynen valla buz gibi sogudum resmen 😄
Soran+1 yılNiye kız 😄 nolacak aman gervi bu kaynana iyi kayınbabada iyi gibi oğlunu eziyo gelinini seviyo cinsten ama korkuyom ha bem konusurum calısıyorum ediyorum yapmama zamanım yok vsvs 😄
Soran+1 yılSu temizlik olayını temizlikçiyle halldersem sorun yok 😄
Aile & Toplum konusunda 25,3b cevap paylaştı. Cok guzel olucak
12 Yorumla
Soran+1 yılhissediyorummmmmm ım
- Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılEvde kal cikma disari 😂
023 Yorumla
Soran+1 yılvar aslında talibim istediğim gibi kadın yeni ev aldı onu bile üstüme yapacak öyle demiş babama yok dedim iğrenccc sevdalım var onun gönlünü yapım onla evlencen 😄😃😂😂
- +1 yıl
Evlen bosan evi sat :Dd beni ara parayı beraber yiyelim😂😂
Soran+1 yılOlur karıya gideriz
Soran+1 yıl😄😃😂
- +1 yıl
Adamsın sen yaa 😂😂 sevdim seni
Soran+1 yılsen beni bir kere daha sevdiydin profili ac filan dediydin de yok dediydim 😄😃😂
- +1 yıl
Takip at bakiyim 😂😂
Soran+1 yılYok yine olmaz 😄 reddedildin 😄😃😂
- +1 yıl
Ayip sana😂
Soran+1 yılinsta hesabını ver 😄
- +1 yıl
omerr. aydogann :d
Soran+1 yılVay buldum ama takip etmicem ortak arkadasımozda var 😄
- +1 yıl
Abartma be 😂😂
Soran+1 yılvalla var ortak arkadasımız 😄
- +1 yıl
Nerelisin sen :D
Soran+1 yılAnkara 😄
- +1 yıl
Neresinden 😂
Soran+1 yılDaha öncede sordun veeeeeeeeeeeeeee altındağ 😄 sende yenimahalle
- +1 yıl
Ne kadar zekisin ya takip at yda takip et :D instadan
Soran+1 yılİkisi aynı sey değil mi 😄 ama hayır kardaslığım sen kucuk gelirsin bana 😄
- +1 yıl
Yettiği kadar abisi :D boyu degil islevi :D ya instadan yaz yda burdam yatiiyom ona göre 😂😂
Soran+1 yılErgensin reyiz
- +1 yıl
Senin kadar olamasakta aklı yaşta arama kral
Aile & Toplum konusunda 8,1b cevap paylaştı. Sen evlenme seni alan olmaz zaten
00 Yorumla
+1 yılÖğretirler sana merak etme zamanı geldiğinde.
05 Yorumla
Soran+1 yılhiç sanmıyorum
- +1 yıl
Öğretirler öğretirler bal gibi öğretirler hemde.
Soran+1 yılBir mecburiyetim mi onlaraki mecburi yapıcam? bizde evlenince baba ocağı sıcaklığını korur merak etmeyin
- +1 yıl
Burda yazdığın gibi serbestlik yok ! Zamanla kaynaşırsınız.
Soran+1 yılEvin ayrı olduktan sonra istersen hiç gitme kimene?
+1 yılseni alana ALLAH yardim etsin 😃
00 Yorumla
+1 yılbilemıyorumm
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKocan seni def ederboyke
01 Yorumla
Soran+1 yıltamam sen kölelik yapta seni def etmesinler naparız demi yoksa kocan def ederse mecburuz ya ona :( yoksa aç kalırız filan
Devamını Gör(2)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar