Koltuk altı ve genital bölge tüyleri kaç günde bir alınmalıdır sizce?

Bu durum her ne kadar kişiden kişiye, kullanılan yönteme göre değişse de sizce kaç günde bir ve hangi sıklıkla alınmalıdır? Siz bu durumda ne düşünüyorsunuz? Koltuk altı tüyleri ile genital bölge tüylerinin uzama süresi farklı mıdır? Kılları diplerinde çıkar çıkmaz mı alınmalı yoksa biraz uzaması mi beklenmeli ve birde batıklara karşı ne yapılmalı ? (NOT: Sorum ciddidir, lütfen uzatıp ör, vs gibi anlamsız ve boş espriler yapmayın!...)
Koltuk altı ve genital bölge tüyleri kaç günde bir alınmalıdır sizce?
Cevapla