• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Sevgilisinin evine giden kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

ican7
ican7 Takip Et
Master Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
20
Yapay Zekaya Sor
Sevgilisinin evine giden kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

#Ican7
Sevgilisinin evine giden kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • cadcad
    cadcad Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 55%
    +1 yıl

    kardeşim şu fikirlerde olanlar bu fikre kendileri de inanmıyorlar
    "fikri neyse zikri de o'dur" evet bunu yazmış. kendisi şöyle düşünüyor."illa o işi mi yapıcaklar yapacakları milyon tane şey var."
    şimdi gelelim konumuza herkes bunu yazanlar da dahil gerçekçi olmak gerekirse
    "malum işin olucağını oraya geliceğini "biliyorlar. evet bu iş erken veya geç olucak ama OLUCAK!. peki evlendikleri zaman da bunları kolaylıkla söyleyebilecekler mi? yarın bir gün videoları kocasına oğluna veya ailesine gösterildiğinde yüzleri kızarmayacaklar mı?
    evet iyi düşünen erkeklere gelelim şimdi de? siz de bu işin olucağını kızlar kadar iyi biliyorsunuz. biz fesat düşünmüyoruz biz tedbirli düşünüyoruz. çünkü erkek ve kız teke tek kaldığında er veya geç olanlar olucaktır.
    konumuza dönücek olursak kendi kız kardeşine annesine kızına kuzenine olmasını istemeyen tipler "ne var bunda" diyebiliyorsa burada büyük bir sorun vardır.

    empati yoksunları ve eve gitmeyi seven kızlar ileride karşınıza çıkan kişiye de bunları anlatın. empati yoksunları kız kardeşine diğerleri de kocasına anlatsın. övüne övüne yaptım desin.

    şimdi yobaz damgasını vururlar. ileride ne demek istediğimi kendileri anlayacaklar. iyi günler diliyorum.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • ruhhalimguzel
    ruhhalimguzel Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Ne dusunelim, ders calisacaktir, temizlik yemek yapacaktir yani !!!

    3
    4 Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Çok iyimser yaklaşım.

      Yorumla
    • ruhhalimguzel
      ruhhalimguzel
      +1 yıl

      Ama muhabbet boyle baslar?

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Ha doğru abi pardon yanlış anladım 😊

      Yorumla
    • ruhhalimguzel
      ruhhalimguzel
      +1 yıl

      Tecrube iste yiğenim ))

      Yorumla
  • effektif
    effektif Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 43%
    +1 yıl

    Ne düşünelim? Ne düşünmemizi istersin?
    Ben de gittim sevgilimin evine.
    Evine gittim diye bunu kötüye mi yormak lazım?
    Sevgilinin evine gidince o evde illaki cinsellik mi yaşamak lazım? Yoo.
    Ben 13 gün boyunca erkek arkadaşımın evinde kalmak durumunda kaldım ve o 13 gün o kadar güzeldi ki... Hiç bitmesin istedim.
    Herkes bir değil. Bu saçma düşüncelerden vazgeçin.

    2
    19 Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Neden güzeldi acaba o 13 gün diye sormadan edemeyeceğim..

      Yorumla
    • effektif
      effektif
      +1 yıl

      Gecenin bir vakti Balıkesir'in bomboş sokaklarını salak salak turluyorduk. Canımız kokoreç istedi diye hiç üşenmeyip gecenin ikisinde kokoreç yemeye gidiyorduk. Beraber ikimizinde çok sevdiği "Kim Milyoner Olmak İster"i izleyip birbirimizle yarışıyorduk.
      Mutfakta beraber yemek yapıyorduk...
      O kadar çok eğleniyorduk ki anlatamam.

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Ve bunlar olurken kardeş kardeş oturuyordunuz, hımm 😊😅

      Yorumla
    • effektif
      effektif
      +1 yıl

      Evet, öyle yapıyorduk.
      Herkesi bir tutman çok saçma ya.

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Ben doğru bulmuyorum maalesef.. O yüzden de ön yargı oluşuyor. Ama uzun süre aynı evde olupta iki insanın birbirine yakın olmama ihtimalini 0 olarak görüyorum ben, illaki ilişki olacak demiyorum ama masum masum da oturulmuş olamaz diye düşünüyorum..

      Yorumla
    • effektif
      effektif
      +1 yıl

      Bir haltlar yiyecek insanın eve gitmesi şart değil ki. İnsanlar artık sinemaları, parkları vs de kötü amaçlarına yönelik kullanır oldular.
      Önyargını yıkmanı öneririm.

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Masum öpücükler bile olmadı diyorsan helal olsun ne diyim 😊 Ön yargılar kolay yıkılmıyor maalesef..

      Yorumla
    • effektif
      effektif
      +1 yıl

      Sen bilirsin ne diyeyim. Herkesin kendi düşüncesi. Aşağıda farklı düşünen insanların düşünceleri ile dalga geçmeni de gerektirmiyor bu ön yargıların.

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Evet benim düşüncelerim bu şekilde, doğru bulmuyorum.. Dalga geçmiyorum kimse ile ama o kişilerin düşüncelerini doğru bulmadığım için komik geliyor.

      Yorumla
    • effektif
      effektif
      +1 yıl

      Ortada komik bir şey yok. Senin komiklik anlayışında çok garipmiş 😂
      Neyse...

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Peki.

      Yorumla
    • Fullafterburn
      Fullafterburn
      +1 yıl

      Ay balıkesirlilermis canim hemserim :D

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      @Fullafterburn oralı değil ki?

      Yorumla
    • Fullafterburn
      Fullafterburn
      +1 yıl

      Sen bir karisma ya on yargini yik oyle konusalim senle :D

      Yorumla
    • effektif
      effektif
      +1 yıl

      Orada okuyorum. İkinci memleketim sayılır olsun, erkek arkadaşım Balıkesirli çünkü 😄@Fullafterburn

      Yorumla
    • Fullafterburn
      Fullafterburn
      +1 yıl

      Balikesire deniz var sanipta gelenlerden misin sende :D

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      @Fullafterburn peki

      Yorumla
    • effektif
      effektif
      +1 yıl

      Yok canım, Balıkesir'de deniz olmadığını biliyordum zaten 😄 @Fullafterburn

      Yorumla
    • Fullafterburn
      Fullafterburn
      +1 yıl

      Buraya gelen ogrencilerin çoğu deniz var saniyor :D 1 saatcik uzaklikta ama olsundu :D

      Yorumla
  • HayalperestPisicik
    HayalperestPisicik Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.

    Olaya kız gözüyle bakmış olmanı sevmedim. Sevgilisine evine çağıran erkeği de eklemeliydin.
    Fikrime gelecek olursak her zaman yanlış düşünceler barındırmaya gerek yok, istiyorsalar giderler.

    3
    12 Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Evet haklısın çağırıp cinsellik düşünen kişi de karaktersiz

      Yorumla
    • HayalperestPisicik
      HayalperestPisicik
      +1 yıl

      Her eve çağıranı cinsellik düşünüyor gibi düşünmemen lazım.

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Öyle olmayanlarla bir sıkıntım yok zaten

      Yorumla
    • HayalperestPisicik
      HayalperestPisicik
      +1 yıl

      O zaman genelleme yapıp herkese böyle muamele yapma arkadaşım.
      Herkesin kendi hayatı.

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Peki

      Yorumla
    • HayalperestPisicik
      HayalperestPisicik
      +1 yıl

      + mı isterim :P

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      İstediğin + olsun Canıım 😂

      Yorumla
    • HayalperestPisicik
      HayalperestPisicik
      +1 yıl

      Öyle trip atar gibi peki dersen tabi + isterim:ppp

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Ya ben sana haklısın dedim hala yüklendin Napıyım 😂

      Yorumla
    • HayalperestPisicik
      HayalperestPisicik
      +1 yıl

      Yüklenme sebebim halan cinsellik diyorsun ve diğer kullanıcılara yaptığın yorumlara bakarak yüklendim:ppp

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Tamam devam etmiyorum artık gel barışalım 😂

      Yorumla
    • HayalperestPisicik
      HayalperestPisicik
      +1 yıl

      Tamam😂😂

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

25

Cevap

12

Cevap

  • Fullafterburn
    Fullafterburn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 42%
    +1 yıl

    Bu dar görüşlülüğünü bir kenara birakmalisin. Illa kiz veya erkek sevgilisinin evine gitti diye cinsellik olmak zorunda değil. Soru bile buram buram on yargi kokuyor

    1
    9 Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Peki haklısın.

      Yorumla
    • cadcad
      cadcad
      +1 yıl

      benim yorumumu okursan sevinirim. bu dinimizde haram olan birşeydir. yaptığınız ayıp günah ve empati yoksunluğu ileride evleneceğin erkeğin yüzüne nasıl bakarsın?

      Yorumla
    • Fullafterburn
      Fullafterburn
      +1 yıl

      @cadcad evine gittiğim insan evleneceğim kisi belkide bilemezsin. Disarda kariya kiza göz gezdirip laf atarken ilerde evlenecegim kadina ayip olur demezsiniz ama. Harami helali iyi biliyorum oturup bir kahve icip sohbet edemeyecek kadar uckur derdinde değilim. Karsimdaki oyleyse isim olmaz.

      Yorumla
    • Fullafterburn
      Fullafterburn
      +1 yıl

      @ican7 sende buraya bunu soru sormak için değil kendine yandasci arayip aaa ben hakliyim demek için yazmışsın. Bizim ne dedigimizin bir onemi yok. Herkes kendi hayatindan sorumlu. Günah bir kiza degil erkegede günah. Aa pardon sizin elinizin kiriydi dimi?

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      şu an sen beni yargılıyosun.

      Yorumla
    • Fullafterburn
      Fullafterburn
      +1 yıl

      Hayir empati kurmani sağlıyorum. Sen nasil genelleme yapip sevgilisinin evine giden "kiz" kiz bak erkek degil erkek gitse masum çünkü diye genelleme yapip kizlari yargiliyorsun. Bende aynısıni sana yapiyorumm @ican7

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Peki

      Yorumla
    • cadcad
      cadcad
      +1 yıl

      işte ben de onu söylüyorum garantisi olmuyorsa aynı evde kalma lüksü de olmamalı. beraber cafede oturup kahve içemiyor musunuz. gerçekçi düşünelim bencem var lütfen okuyun birazcık geniş pencereden bakın

      Yorumla
    • Fullafterburn
      Fullafterburn
      +1 yıl

      @cadcad bu konu hakkinda bence yazacak kadar ne yasadiniz merak ettim

      Yorumla
  • 01naz1903
    01naz1903 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28 , eic 33%
    +1 yıl

    Lisede çoğu ergen şunu savunur. Sevgilinin evine giden kız k. şardır? Sen eve girinde direk yatak odasını düşünüyorsan, o iş yapılır başka bişey yapılmaz diyorsan o senin kendi ruhunun k. şarlığı. Kız kendini bildikçe bir b. k olmaz. Gayet doğal bişey bana göre. Ve kız istediği her şeyi yapar kimseyede hesap vermek zorunda değil.

    1
    3 Yorumla
    • effektif
      effektif
      +1 yıl

      İşte bu 👏👏👏

      Yorumla
    • cadcad
      cadcad
      +1 yıl

      al işte kaç kıza tecavüz edildi ama kendini bilen kızlar olur mu canım. haram diyoruz haram. bir olayın gerçeklememiş olması o olayda suç olmadığını göstermez. teşebbüs diye birşey vardır ve bu da suçtur.

      Yorumla
    • 01naz1903
      01naz1903
      +1 yıl

      @cadcad eminim o kadar dinine düşkünsündür. Ve pardon dokundu sanırım sana ama bu benim fikrim katılmak zorunda olduğunu sana kimse söylemedi.

      Yorumla
  • madhoppe
    madhoppe Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 41%
    +1 yıl

    yolludur kardeşim, çağıran erkekte niyeti bozmuştur, bir erkek bir kız evde yalnız başlarına oturup sadece sohbet edip film izlicekler dimi, güldürmeyin beni :D
    ateşle barut yanyana tehlikelidir :P

    2
    0 Yorumla
  • scorpion026
    scorpion026 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 29,3b cevap paylaştı.

    Seks yapmayi kabullenmis ya da potansiyeli olan kizlar

    3
    2 Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Kesinlikle bende potansiyeli olan kızlar olarak düşünüyorum, çok iyi yorum abi ağzına sağlık.

      Yorumla
    • scorpion026
      scorpion026
      +1 yıl

      Eyvallah

      Yorumla
  • Ellegol
    Ellegol Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    Eğer yıllardir tanıdığın sevdiğin insansa ve güveniyorsan gidebilirsin ama zaman gerekli yoksa gitmemeli bence

    2
    0 Yorumla
  • CiciSmeagol
    CiciSmeagol Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 35%
    +1 yıl

    Sevgilisinin nası biri olduğunu ne amaçla cagirdini...

    1
    0 Yorumla
  • ŞansTanrıçası
    ŞansTanrıçası Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kız da erkek de istediği yere gider bir şey düşünmem kimseyi de ilgilendirmez

    1
    0 Yorumla
  • Aryaa1907
    Aryaa1907 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Sevgilisine güvenen kızdır ya da ilişkiye açık kızdır ama beni hiç ilgilendirmez diye düşünüyorum 😀

    1
    0 Yorumla
  • ici-vesma
    ici-vesma Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 41%
    +1 yıl

    Kızlar insan değil mi?
    Sevgilisinin evine de gider, umumhaneye de!
    Size ne!!!

    0
    0 Yorumla
  • DenizEmre
    DenizEmre Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Normal bir hareket ilerde evlenirse nerede yaşayacağını bilsin

    1
    0 Yorumla
  • yırtık-konvers
    yırtık-konvers Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Sevgilisinin evine giden erkek hakkında düşündüğümü.

    1
    0 Yorumla
  • UnicornP
    UnicornP Takip Et
    Bilge Yaş: 28
    +1 yıl

    Pek hoş şeyler gelmiyor insanın aklına

    2
    8 Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Altta savunanlar da var 😊

      Yorumla
    • UnicornP
      UnicornP
      +1 yıl

      Çünkü onlar bizzat bu işin içinde olanlar :D

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Piyasaya renk katanlar aynen bence de 😅 Bak birisi çekemeyip eksilemiş seni de 😅

      Yorumla
    • UnicornP
      UnicornP
      +1 yıl

      Kendi eksilerini böyle kapatcaklarsa yapsnlar sorun değil :D

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      bir okusana şu görüşleri 😂 En çok hangisi ilgini çekecek çok merak ettim 😂

      Yorumla
    • UnicornP
      UnicornP
      +1 yıl

      Giyit nirmil bişiy :D

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Daha bombalar da var ya😂

      Yorumla
    • UnicornP
      UnicornP
      +1 yıl

      Hepsi ayrı bir ironi eksileyenler de artıyor 😂

      Yorumla
  • ziya1981
    ziya1981 Takip Et
    Bilge Yaş: 45
    +1 yıl

    herkesin kendi hayatı, istediğini yaşar. kimsenin bir şey düşünmeye hakkı yok.

    3
    5 Yorumla
    • Creamberry
      Creamberry
      +1 yıl

      Aynısını yazacaktım, yazan olmış tebrik ediyim.

      Yorumla
    • ziya1981
      ziya1981
      +1 yıl

      @Creamberry bende seni tebrik ederim.

      Yorumla
    • cadcad
      cadcad
      +1 yıl

      Aynı şey kız kardeşine yapılsa yine anilarini der mi demez neyse diğer kizlar önemli değil

      Yorumla
    • ziya1981
      ziya1981
      +1 yıl

      @cadcad kız kardeşimin ne yaptığı tamamen kendi tercihidir. bu güne kadar hiç karışmadım.

      Yorumla
    • Creamberry
      Creamberry
      +1 yıl

      Türklerdeki empati, aynısı anana bacına yapılsa 😂

      Yorumla
  • BgmBğr
    BgmBğr Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 64%
    +1 yıl

    Riski göze almış olduklarını düşünüyorum.

    3
    0 Yorumla
  • BuseDevonne
    BuseDevonne Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    Ben gidiyorum sevgilimin evine ama güvendikten sonra gittim hemen bir hafta da değil tanışma sürecinden sonra. Bence güven olduktan sonra bir problem yok

    0
    1 Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Evde de kardeş kardeş oturdunuz dimi 😂😂

      Yorumla
  • BitmeyenRakı
    BitmeyenRakı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 375 cevap paylaştı.

    Doğru bulmuyorum. Mantıksız

    3
    0 Yorumla
  • X-HA-X
    X-HA-X Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 32%
    +1 yıl

    Ben gitmem gidenlerde beni ilgilendirmez.

    2
    0 Yorumla
  • mathilda111
    mathilda111 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28 , eic 70%
    +1 yıl

    Ne salak salak sorular bunlar ya sksksjsmja

    1
    0 Yorumla
  • bambAşka1iyim
    bambAşka1iyim Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 604 cevap paylaştı.

    Banane ne düşüncem ne yaparlarsa yapsinlar

    2
    0 Yorumla
  • sisatmaoc1
    sisatmaoc1 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Hiç iyi şeyler düşünmüyorum

    2
    0 Yorumla
  • Quitepls
    Quitepls Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Pek iyi düşünmüyorum.

    2
    0 Yorumla
  • Kyranice
    Kyranice Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    İyi bisey dusunmuyorum

    2
    0 Yorumla
  • _Caterina_
    _Caterina_ Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Normal.

    5
    0 Yorumla
  • hulk1030
    hulk1030 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Çekirge bir sıcrar 2 sicrar 3 ye yakalanır

    3
    0 Yorumla
  • getdrunkformebaby
    getdrunkformebaby Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Onlardan biri olduğum için olumsuz düşünmüyorum, gayet normal bir şey

    1
    1 Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Biz düşünürüz sen keyfine bak

      Yorumla
  • Kerimysr
    Kerimysr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ne düşündüğüm belli xxx

    1
    0 Yorumla
  • lousiana
    lousiana Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    sen ne düşünüyorsun

    1
    2 Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Beni ilgilendirmiyor isteyen istediğini yapsın, sadece doğru bulmuyorum..

      Yorumla
    • lousiana
      lousiana
      +1 yıl

      haklısın

      Yorumla
  • Ysminnnn
    Ysminnnn Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 39%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 567 cevap paylaştı.

    Doğru bulmuyorum

    1
    0 Yorumla
  • 66Güzeli
    66Güzeli Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Umrumda değil herkes özgür

    1
    0 Yorumla
  • hayalet23462
    hayalet23462 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Benim gözümde parasız o.. oluyor para ödemeden

    0
    0 Yorumla
  • FraudeKlotho
    FraudeKlotho Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Bilemiyorum alttan.

    1
    0 Yorumla
  • AlittlePeace
    AlittlePeace Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Sevgilisine bağlı

    1
    0 Yorumla
  • Benartikalistim
    Benartikalistim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Banane

    1
    0 Yorumla
  • kaşıklıvoyvada
    kaşıklıvoyvada Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 7,7b cevap paylaştı.

    Yollu

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Olumlu dusunmuyorum.

    2
    0 Yorumla
  • pilav_ustu_az_kuru_2
    pilav_ustu_az_kuru_2 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 34%
    +1 yıl

    Sorun yok gidebilir

    0
    0 Yorumla
  • kripton94
    kripton94 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 39%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 11b cevap paylaştı.

    Ne var bunda

    1
    5 Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Hiç bişey yok canıım, olur mu hiç.

      Yorumla
    • cadcad
      cadcad
      +1 yıl

      Belli olan olmuş bu abla da 😀

      Yorumla
    • kripton94
      kripton94
      +1 yıl

      Zikri neyse fikri de o olurmuş insanın sizinde o hesap

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      İnkar etmiyosun 😊

      Yorumla
    • kripton94
      kripton94
      +1 yıl

      Sizlerin düşünce yapısını açıklıyorum sadece eve gelen her kıza o gözle bakıyorsanız diyecek ne olabilir

      Yorumla
Devamını Gör(22)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sevgilisinin evine giden kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilisinin evine giden kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz? 25 cevap verildi
Evde kalmış kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz? 20 cevap verildi
Tanışma aşamasında eve erkek arkadaşını alan kız hakkında ne düşünürsünuz ? 5 cevap verildi
Üniverstede Erkek Arkadasını Kaldıgı Eve Yatıya Çağıran Kız Hakkında Ne Düşünürsünüz? 19 cevap verildi
Ev boş gel diyen kız hakkında görüşleriniz? 52 cevap verildi
İlişkinin başında evin var mı soran kız hakkında ne düşünürsünüz? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨