En yakın arkadaşımla ilişkiye girdim sizce duyguları değişmişmidir?

içkili olduğumuz bir gece uyumaya gittik beraber tam uyucakken arkadaşım beni öpmeye başladı önce dudağını çok küçük dokundurdu izin alıyormuşçasına bende karşılık verince öpüşmeye başladık ve olay başka yerlere gitti bir ara ben suçluluk duyunca yan odaya gittim hemen yanıma geldi özür diledi beni kırmak istemediğini söyledi gözlerimden bahsetti tatlı oluşumdan bende arkadaşlığımıza zarar gelsin istemiyorum dedim oda seni kaybetmek istemem dedi beraber uyuduk ve sabah kalktığımızda hiç bişey olmamış gibi davrandık sizce bana olan hisleri arkadaştan öte olur mu yani farklı hissedermi bide o gece çok özel olduğumu ve asla unutmayacağını söylemişti bilmiyorum sanırım benden hoşlanmasını istiyorum ama onu kaybetmekten korkuyorum yani merak ettiğim şey ilişkiye girdiğin birisine karşı arkadaş gibi olabilirmisin yoksa hisler küçükde olsa değişir mi
En yakın arkadaşımla ilişkiye girdim sizce duyguları değişmişmidir?
Cevapla