Sevdiğim kişi beni seviyormu sevmiyormu? (Yazdıklarım uzun ama siz yinede okuyun:))?

Bizim okuldan birini seviyorum. Adı Berat. Bana çok sevdiğim bir ünlüyü çok anımsatıyor. (Bu arada benim hayalim o ünlüyle tanışmak:)) Okulda sevdiğim ünlünün tıpatıp aynısı okuyor yani. Ama ben onu sadece bir ünlüye benzettiğim için sevmiyorum. Kişiliği ve karakterinden ötürü de seviyorum. Baran diye bir arkadaşım var. Ve ben bu arkadaşıma Berat'ı sevdiğimi söyledim. Sadece ona söylemedim Baran dahil birçok arkadaşıma daha söyledim. Baran ilk başta çok büyük bir tepki vermedi. Bana Berat'la sizi ayarlayımmı dedi. Bende hayır dedim çünkü bunun olmayacağını düşündüm. Fakat Baran hiç sır saklayamamış ve Berat'ın 2 veya 3 arkadaşına benim onu sevdiğimi söylemiş. Arkadaşları ise eğer kız güzelse ayarlarız demişler:) sonra Arkadaşları Berat'a şöyle bir kız var ve seni seviyor demişler. Berat'ın ilk baştaki tepkisi neydi veya ne dedi bilmiyorum ama sanki benim kendisini sevdiğimi öğrendiğinden beri bana bakıyor. Arkadaşlarımla birlikte yürürken arkadaşlarım bana Berat sana bakıyor diyorlar. Bende arada bir gerçekten bakıyo mu diye çaktırmadan bakıyorum:) Kantine dondurma almaya arkadaşlarımla birlikte gidiyodum. Oda beni gördü, ve aradan 20 sn sonra oda arkadaşlarıyla kantine geldi. Bundan bir anlam çıkarmalımıyım:) Okul çıkışı eve giderken onunla yollarımız ayrılıyo. Fakat onu sevdiğimi öğrendiğinden beri benimle aynı yoldan gidiyor. Ve arada bir arkadaşları arkasına dönüp bana bakıyorlar. Hedefim bir sonraki ay ona açılmak:) fakat beni sevdiğini veya sevmediğini öğrenmem lazım. Yani en azından anlamam lazım. Eğer yazdıklarımı okuduysanız düşüncelerinizi paylaşabilir misiniz? Epey uzun oldu farkındayım. Hatta bu kısaltılmış hali bile diyebilirim. Ama siz yinede okuyun:) Yorumlarınızı bekliyorum...
Sevdiğim kişi beni seviyormu sevmiyormu? (Yazdıklarım uzun ama siz yinede okuyun:))?
Cevapla