Sizce aramalı mesaj atmalı mıyım? Özellikle Koç erkekleri yazarsa sevinirim?

1 aydır biriyle konuşuyorum son 2 haftadırda baya yakındık sevgili gibi. Kendisi Koç Burcu erkeğinin özelliklerini taşıyor. Adet dönemimde olduğum için çok sinirli oluyorum, onuda uyardım bu konuda. 5 gün önce mesajlarıma geçcevap verdiği için (çevrimiçiyken) ters mesajlar attım ama neden kızdığımı belli etmedim. Öyle yazınca cevap attı ne oluyo gibisinden. Sanane falan deyince. Benimle böyle konuşamazsın hadi s. git git dedi. tamam s. giderim o zaman deyince wpden engelledi. (normaldede küfürlü konuşuruz.) 5 gündür konuşmuyoruz. Bende Facebookta onu görüp sinir olduğum için engellledim. Bugün 2 kere özelden aradım çaldı çaldı açmadı. Yarın paketim yenileniyor sizce aramalımıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Gncl
Güncellemeler
+1 yıl
Gnvl
Sizce aramalı mesaj atmalı mıyım? Özellikle Koç erkekleri yazarsa sevinirim?
Cevapla