Bir kız bir erkekle yazışırken veya konuşurken neden her şeyin sonunda ismini yazar veya söyler?

tamam onur , bilmiyorum onur , neden sordun onur , iyiyim onur , sen nasılsın onur her şeyin sonunu bu şekilde bitiriyor
Bir kız bir erkekle yazışırken veya konuşurken neden her şeyin sonunda ismini yazar veya söyler?
Cevapla