+1 yılKaçırılmış olmasın?
-ay bu adam neden ortadan kayboldu kim bilir neye trip atıyor..
3 gün sonra
-soracağım ben ona 3 gündür aramadı beni açmayacağım telefonlarını..
6 gün sonra
Tarık arıyor..
-biliyordum arayacağını açmıyorum.
Tarık arıyor..
-ay sürekli arıyor yahu meşgule atayım şunu..
+al işte şarjı bitti geri zekalı açmadı son umudumdu açmadı kesecekler beni :'( ...
Siz kızlar adamı ya kanser edersiniz ya da organ mafyasına kurban edersiniz :D027 Yorumla
Soran+1 yılWhatsapına arkadaştan baktım kızla fotoğrafını koymuş yaptığın hateket çok çirkin seni düzgün biri diye biliyordum çok yanılmışım mutluluklar dilerim iyi günler. dedim
- +1 yıl
İyide aranızda bir şey var mıydı?
Soran+1 yılFlörttü
- +1 yıl
İyi olmamış mı? Bu sana büyük bir ders vermedi mi?
Soran+1 yılDers verdi ve hayal kırıklığı güven yaşıyorum artık ve umarım dönerse deli gibi pişman olur
- +1 yıl
İstediği kadar dönebilir artık senin için o konu kapandı. Sen bir kere içinde bitirmelisin artık ne hissediyorsan. Pek ders almışa benzemiyorsun.
Soran+1 yılİntikam almadan asla diyorum
- +1 yıl
Yanlış düşünüyorsun ama hayat senin hayatın vereceğin kararlardan sen sorumlusun.
Soran+1 yılSeni mesela ne üzerdi eğer karşındaki kişi sana kızgın olsa
- +1 yıl
Senin konunu ele alırsak sanırım hiçbir şey. Bir önemin yokmuş ki sana bir şey demeden gidip birini bulmuş. Belkide altında başka bir şey vardır bilemem.
Soran+1 yılHata bende üç kuruşluk heriflere değer veriyorum artık bende diğer kızlar gibi zengin erkeklerle gezip tozmazsam taş olayım
- +1 yıl
Aferin devam et yanlışına yeni yanlışlar ekle. Bir de böyle büyük konuş yapmazsam taş olayım diye. Bence de bu durumdan iyi ders almışsın.
Soran+1 yılTek istediğim geri dönüp beni araması bakalım benim öteki yüzümüde görsün bir
- +1 yıl
Seni aramayacak eğer içinde biraz olsun gurur varsa aramaz. Hayaller kurma ve bununla zamanını boşa harcama derim.
Soran+1 yılÖncedende 4 gün kayboluyordu arıyordu yine ararda nasıl davransam
- +1 yıl
İntikam alma ama adam yerine de koyma bu yeterli olacaktır.
Soran+1 yılNasıl tepkiler vereyim yani ne gibi
- +1 yıl
Hangi yüzle bana yazıyorsun diye sor. Aklına gelen çirkin yüzleri yaz bu mu bu mu diye sor. Çok yüzlü olmak yorucu olmalı biraz anlatsana. Ben bir tanesiyle yoruluyorum sen hepsini kullanmayı nasıl başarıyorsun diye sor.
Soran+1 yılAğır gelir umarım ona
- +1 yıl
Umarım. Sözlerinle döv, sözlerinle intikam al, sözlerinle öldür.
Soran+1 yılTabi geri dönmesi gerek pişman olmsası gerek
- +1 yıl
Gelirse sözlerin hazır. Gelmezse ki gelmeyecek gibi geleceğine odaklanmalısın.
Soran+1 yıl18 yaşındayım konuştuğum kişi 20 iydi çocuk birde bana evlilikle ilgili 40 dk şeyler anlatıyordu yok işte 1-0 öndesiniz kadınlar işte çalışmasanızda olur işte ben çalışırım dedim diyo benim eşim çalışmasada ben onun gelirini ayırırım da bana diyordu negüzel gezer alışveriş yaparsın bilmemne ya acayip bozdu sinirlerimi şimdi gitti başka birine iğrenç ya
- +1 yıl
Gülüm yaşın erken bırak bunlar bu yaşlarda boş şeyler. Sen okulunu oku mesleğini edin. Yaşın 20 olsun hem düşüncelerin olgunlaşsın hem kişiliğin otursun. Bu yaşlarda böyle saçma şeyler ne kafanı meşgul etsin ne de canını sıksın. İntikam falan bunlar ergence düşünceler. Daha önceki yazdıklarımın hepsini sil aklından. Engelle hayatından dışlaman yeterli.
Soran+1 yılİnşallah döner bunları yapmam için
- +1 yıl
Ne diyeyim sana kolay gelsin.
Soran+1 yılİnşallah
En İyi Cevaplar
Bunun birçok nedeni var ;
Çapkın olması..
Amacının farklı olması..
Şıpsevdi olması..
İşin en kötüsü de istediğini bilmemesi..
Böyle erkekler , yukarda yazdığım son maddeyi baz alarak sölüorum.. En kötüsüdür.. Neden dersen hayattan ve ilişkilerden ne istediğini bilmek kendini ve karşındakini yersiz kırmaktan korur.. Fakat bir insan ne istediğini bilmiosa.. Kararsızsa ve onu neyin mutlu ettiğini bilmiosa ya da gerçek mutluluğun ne olduğundan haberi yoksa birden bire yok olup gitmesi normal..
Aslında senin için iyi bir durum bu , kararlı bir çocukla tanışır belki bu sefer mutlu olursun. Tek önerim ; karşındaki kişiyi iyi tanıman.
Ayrıca not düşeyim dedim.. Görüş yorumlarında okudumda , çok pişman olsun istiyorum demişsin.. Bu konuda tecrübeliyim ve üzülerek söylüyorum ki pişman olacak olsa seni zaten kolayca silmezdi. Bu saatten sonra kendini üzmemeye çalış.. Kendine iyi bak59 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkürederim gerçekten ama beni üzen durum geceleri sürpriz yapıp pencereme geliyordu telefona çıkmayınca kızıyordu oturaklı diye beğeniyordum çocuksu değildi ama işte neden ozaman bunun gibi şeyler ve fazlasını yaptı yani oyğzden üzülsün istiyorum
- +1 yıl
Tutarsız insanlar hiçbişeye üzülmezler ki..
Keşke pişman etsen diyeceğim ama , böle olan insanlar genelde pişman olmaz.
Çünkü dedim ya ; ne istediğini bilmediğinden aldığı kararın doğru mu yanlış mı analiz yapmaz.. Bu yüzden de zerre pişmanlık duymaz arkadaşım :/
Bu arada eig için de teşekkrler.. - +1 yıl
Tutarsız demek vay anasını :D
Soran+1 yılÖyle olsun isterdim
- +1 yıl
Hayvan herif :D
Soran+1 yıl@Extracurricular evet
Soran+1 yılVallaa 1 buluşmaya anca böyle olur zaten yoksa uyum kafa yapıları aynıydı
Büyükproblem olduğu için
014 Yorumla
Soran+1 yılMayıstan beri konuşuyoruz daha birkere buluşabildik benden kaynaklı yatil yüzünden arıyor mesaj atmıyor ben atınca canımlı konuşuyor arıyor oenceremin önüne arabayla geliyor el sallayıp gidiyor geçen gün mesajlarıma neden cevap vermiyorsun niye aradığımda telefona çıkmıyorsun diye baya sesini yükseltti benimle böyle soğuk konuşma dedi Sonra günaydın canımlar buluşalımlar şimdi ortadan kayboldu
Soran+1 yılDoğru
Soran+1 yılTabiki ama böyle üzülüyorum çok başkaydı gözümde şu yaptıklarına bak umarım kısa zamanda bana ulaşır
Soran+1 yılEvet ama çocuk aklı başında diye adam adam diye beğeniyordum ciddi mesafeli bir yanı espiriliydi orucunuda tutardı kapıyada gelirdi öyle yamuk yapıcak biride değildi ondan üzüldüm
Soran+1 yılPeki çocuk geri döndüğünde ulaştığında ne yapmalıyım
Soran+1 yılWhatsapına arkadaştan baktım kızla fotoğrafını koymuş yaptığın hateket çok çirkin seni düzgün biri diye biliyordum çok yanılmışım mutluluklar dilerim iyi günler. dedim
Soran+1 yılPişman olsun istiyorum yaptığı öok çirkindi
- +1 yıl
pişman olmaz tek pişman olan sen olursun yaptığı da gayet normal bir şey ben de ilk buluşmada benimle sevişmeyen bir kadın olursa onun yaptığı gibi oyalıyorum sonra da kıçına tekme basıyorum.
Soran+1 yıl@REDHOTLİNE0707 ben böyle birşey yapmam allah aşkına girdiğim her mekanda kafalar bana döner okulum gayet iyi sergiler açıyorum o i. e kalmadım ama yanına kar kalmıyacak
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
+1 yılbunu söylemek istemezdim ama senden daha iyisini bulmuştur. ya da daha çabuk aelde edebleceği birini bulmuştur! en kötüşey ise evlidir eşinin yanındadır...
212 Yorumla
Soran+1 yılMayıstan beri konuşuyoruz daha birkere buluşabildik benden kaynaklı yatil yüzünden arıyor mesaj atmıyor ben atınca canımlı konuşuyor arıyor oenceremin önüne arabayla geliyor el sallayıp gidiyor geçen gün mesajlarıma neden cevap vermiyorsun niye aradığımda telefona çıkmıyorsun diye baya sesini yükseltti benimle böyle soğuk konuşma dedi Sonra günaydın canımlar buluşalımlar şimdi ortadan kayboldu
- +1 yıl
biraz takipettirirsen başkasıoldugunu göreceksin ya da sosyal sitelerinden birinin şifresini bul bak derim
Soran+1 yılBenim numaramı engellemiş durduk yere arama kaydından anladım başkasından aradım başkası çıktı sen kimsin flan oldu batuhan diye biri yok burada hattını değiştirdi bu hattı ben kullanıyorum mu ne dedi günlerdir çocuktan haber yok
Sana haber vermedimi falan diye kaldı çocuk telefonda bende iyi gğnler dedim ama öyle çocuksu biride değil
Soran+1 yılWhatsapına arkadaştan baktım kızla fotoğrafını koymuş yaptığın hateket çok çirkin seni düzgün biri diye biliyordum çok yanılmışım mutluluklar dilerim iyi günler. dedim
- +1 yıl
geçiş olsun cnm! umarım bundan sonraki yaşantında iyi insanlar karşına çıkar...
Soran+1 yılUmarım geri dönüp pişman olur
- +1 yıl
geri dönse kabul edeceksin yani! ben bu kızları anlamıyorum neden bukadar duygusal bakıyorsunuz olaya! seni istemiş olsaydı zaten gitmezdi saçma sapan bir bahane bulacak sende tamam deyip kabul edeceksin yani!
Soran+1 yılHayır geri dönsün yapacağım var bir bildiğim var
- +1 yıl
ok o zaman! ağzına tükürsen az o çocuğun!
Soran+1 yılPeki ne yapsam sürünür fikir verirmisin samimi buldum seni de
- +1 yıl
hiçbirşey yapma bazen en güzel cevap hiçbirşey yapmamaktır! insan yerine hatta yaratık yerine bile koyma! akrebin etrafında ateş varsa kendi zehiri ile kendini öldürür! bu yüzden kendi çemberinde öyle insanlar kendilerini zehirleyerek hiç olurlar! süründürmeye çalışırken yediden sürünebilirsin...
Soran+1 yılHaklsn ararsa açarım ne aradın artık kapa der gibi konuşurum azarlamıycam bile sana güvenim kalmadı derim okadar en fazla oda pişman olur inşallah birgün
birden kaybolma ilerisi için bir bahneyle geri dönmeyi kolaylaştırdığı için yani başkasıyla uğraşırken açık kapı bırakmak..
33 Yorumla
Soran+1 yılMayıstan beri konuşuyoruz daha birkere buluşabildik benden kaynaklı yatil yüzünden arıyor mesaj atmıyor ben atınca canımlı konuşuyor arıyor oenceremin önüne arabayla geliyor el sallayıp gidiyor geçen gün mesajlarıma neden cevap vermiyorsun niye aradığımda telefona çıkmıyorsun diye baya sesini yükseltti benimle böyle soğuk konuşma dedi Sonra günaydın canımlar buluşalımlar şimdi ortadan kayboldu
Soran+1 yılWhatsapına arkadaştan baktım kızla fotoğrafını koymuş yaptığın hateket çok çirkin seni düzgün biri diye biliyordum çok yanılmışım mutluluklar dilerim iyi günler. dedim
Depar atarak mı kaçtı?
021 Yorumla
Soran+1 yılBenim numaramı engellemiş durduk yere arama kaydından anladım başkasından aradım başkası çıktı sen kimsin flan dedi b. diye biri yok burada hattını değiştirdi bu hattı ben kullanıyorum mu ne dedi günlerdir çocuktan haber yok
Sana haber vermedimi falan diye kaldı çocuk telefonda bende iyi gğnler dedim ne yapmaya çalışıyor olabilir
Soran+1 yılMayıstan beri konuşuyoruz daha birkere buluşabildik benden kaynaklı yatil yüzünden arıyor mesaj atmıyor ben atınca canımlı konuşuyor arıyor oenceremin önüne arabayla geliyor el sallayıp gidiyor geçen gün mesajlarıma neden cevap vermiyorsun niye aradığımda telefona çıkmıyorsun diye baya sesini yükseltti benimle böyle soğuk konuşma dedi sonragünaydın canımlar cicimler sence dönermi geri ararmı
Soran+1 yılNeden beklemiyeyim ki
Soran+1 yılAma sordum lütfen
Soran+1 yılFlört ediyorduk herşey yavaş ilerliyordu
Soran+1 yılWhatsapına arkadaştan baktım kızla fotoğrafını koymuş yaptığın hateket çok çirkin seni düzgün biri diye biliyordum çok yanılmışım mutluluklar dilerim iyi günler. dedim
Soran+1 yılNeler olucak merak ediyorum pişmanlık duysunda istiyorum
Soran+1 yılMalesef
Soran+1 yılEvet asabım bozuldu
Soran+1 yılHayır çocuğa
Soran+1 yılZaten öylede olsun işte
- +1 yıl
Ee sen çocuğa onca hakaretler etmişsin heralde giderrr
+1 yılsende aradığını bulamaduıysa kaybolmuştur.
023 Yorumla
Soran+1 yılMayıstan beri konuşuyoruz daha birkere buluşabildik benden kaynaklı yatil yüzünden arıyor mesaj atmıyor ben atınca canımlı konuşuyor arıyor oenceremin önüne arabayla geliyor el sallayıp gidiyor geçen gün mesajlarıma neden cevap vermiyorsun niye aradığımda telefona çıkmıyorsun diye baya sesini yükseltti benimle böyle soğuk konuşma dedi Sonra günaydın canımlar buluşalımlar şimdi ortadan kayboldu
- +1 yıl
senin ağırdan alman onu sinir etmiş onun kafasında şimdiye çoktan sevişmiş olmak varmış olmayınca sallamış.
Soran+1 yılBenim numaramı engellemiş durduk yere arama kaydından anladım başkasından aradım başkası çıktı sen kimsin flan oldu batuhan diye biri yok burada hattını değiştirdi bu hattı ben kullanıyorum mu ne dedi günlerdir çocuktan haber yok
Sana haber vermedimi falan diye kaldı çocuk telefonda bende iyi gğnler dedim ama öyle çocuksu biride değil- +1 yıl
dedim ya amacına ulaşamamış kasmamış ondan sonra seni vakit kaybı olrak görüyor.
Soran+1 yılTanısan böyle biri olmadığını anlarsında işte üzüldüm
- +1 yıl
tamam da bu kötü bir şey değil ki. adamın yaşam tarzı ve mantığı bu şekilde bunda da bir kötülük yok bence artık peşini bırak.
Soran+1 yılWhatsapına arkadaştan baktım kızla fotoğrafını koymuş yaptığın hateket çok çirkin seni düzgün biri diye biliyordum çok yanılmışım mutluluklar dilerim iyi günler. dedim
- +1 yıl
yooo adam gayet düzgün seninle çıkmadı diye anormal mi oluyor ?
Soran+1 yılOzaman benimle muhattap olmayacaktı en başından
- +1 yıl
niye ki o da benim gibi çok partnerliliği seviyordur belki.
Soran+1 yılYanlış buluyorum ozaman bunca şeyi bana niye yaptı
- +1 yıl
ne yaptı ki ?
Soran+1 yılGece sürpriz yapıp kapıya gelmeler canımlar cicimler hesap sormalar soğuk konuşunca kızmalar muhattap olmasaymış ozaman
- +1 yıl
eee soğuk davranınca uzaklaşmış işte normaldir ben olsam ben de kaçardım valla senin gibi hatundan.
Soran+1 yılOzaman üzerime düşseymiş karı gibi ya
- +1 yıl
oldu canım eski çamlar bardak oldu yok öyle bir dünya artık ilk tanışmada mamimi olduk olduk olmadı hadi byeee
Soran+1 yılValla o kaybetti pişman olunca görürüm onu ben
- +1 yıl
pişman olmaz tek pişman olan sen olursun yaptığı da gayet normal bir şey ben de ilk buluşmada benimle sevişmeyen bir kadın olursa onun yaptığı gibi oyalıyorum sonra da kıçına tekme basıyorum.
Soran+1 yılallah aşkına girdiğim her mekanda kafalar bana döner okulum gayet iyi sergiler açıyorum o i. e kalmadım ama yanına kar kalmıyacak
- +1 yıl
bunların bir önemi yok ayrıca hiç bir şey aypamazsın kimse senin peşindekoşmak zorunda değil.
Soran+1 yılKendi kaybetti valla siz erkekler ayırımcılığı haddinden fazla hakediyorsunuz bundan sonra diğer kızlar gibi zengin erkeklerle gezmezsem bende taş olayım
- +1 yıl
zengin erkekle gez fakir erkekle gez zengin erkek çok takılmaz zaten bu gün senle yarın onunla.
Soran+1 yılSanmıyorum valla köpek gibi aşık olan da var adam adam diye gittim bunu seçtim
cinayet veya kaçırılma
097 Yorumla
Soran+1 yılWhatsapına arkadaştan baktım kızla fotoğrafını koymuş yaptığın hateket çok çirkin seni düzgün biri diye biliyordum çok yanılmışım mutluluklar dilerim iyi günler. dedim
Soran+1 yılPişman olur umarım dönerse
Soran+1 yılallah aşkına girdiğim her mekanda kafalar bana döner okulum gayet iyi sergiler açıyorum o i. e kalmadım ama yanına kar kalmıyacak
Soran+1 yılNasıl yanii ne yapayım
Soran+1 yılOnu sallamadan konuşayım yani dimi kızıp bağırmayayaım yani
Soran+1 yılİlgisiz konuşurum sinirlenirsem hala duygu taşıyo gibi olurum zaten de sence nezaman döner dönerse
Soran+1 yıl1 kere görüşebildik diye bunlar oldu
Soran+1 yılÇıkmıyo ya övünmek gibi olmasın öok ta güzelim ama yok yani çekiniyorlarmı benden bilemedim bu salakta elinden kaçırdı beyinsiz
Soran+1 yıl18 yaşındayım konuştuğum kişi 20 iydi çocuk birde bana evlilikle ilgili 40 dk şeyler anlatıyordu yok işte 1-0 öndesiniz kadınlar işte çalışmasanızda olur işte ben çalışırım dedim diyo benim eşim çalışmasada ben onun gelirini ayırırım da bana diyordu negüzel gezer alışveriş yaparsın bilmemne ya acayip bozdu sinirlerimi şimdi gitti başka birine iğrenç ya
- +1 yıl
20 yaşında birinin evlilik ve hayttan yana yorum yapması cok zor.. ben yapamam.. bilemezsin hayat ne çıkarır karşına.. yarınımızın garantisi yok.. bugun iyi olan yarın en kotu oluyor.. sağlam olmak sağlam durmak.. her şeye hazır olmak.. veyahutta.. yarın onume ne gelirse eyvallahımdır diyeceksin.. ama yarını kestirmek geleceğe ahkam kesmek imkansız
Soran+1 yılÇok doğru söyledinde böyle biri böyle yapınca kötü oldum kurban bayramını kutlamadım diye bile trip atan biriydi
Soran+1 yılBende aynısını yaptım haziranda
Soran+1 yılNesi iyi
Soran+1 yılYok bende haziranda bu öocukla konuşurken birden ortadan kaybolup başkasıyla çıktım seviyorum diye 4 gün sonra ayrıldım çocuğa yazdım sonra bu çocuğu sevmeye başladım
Soran+1 yılEvette işte gönül isterdiki onunla bu yolda yürümek
Soran+1 yılAnlamadın
Soran+1 yılBende bu ehatsapa fotoğraf stan çocuğa birşey demeden kaybolup başkasıyla çıkmıştım önceden
Soran+1 yılSanmıyorum ama belki oda pişman olup döner
Soran+1 yılDöner diyor içimdeki ses
Soran+1 yılHayır ama aramız bozuk olmasını sevmezdi genelde ve ben çocukça şeyler yaptıkça uyarırdı arada hesap sorardı döner diyor içimden ses
Soran+1 yılDönsün hemen ısınmasamda çünkü yaptığının yanlış olduğunu görmek bilmek isterim
Soran+1 yılHayır tabiki ama dönerse eğer kısa zamanda onunla ilgili ön yargı barındırmam geç dönerse kin olabilir
Soran+1 yılHayır tabiki
Soran+1 yılCidden böyle düşünüyor olmana sevindim çok
Soran+1 yılBenim hal ve hareketlerimden dolayımı böyle diyorsun
Soran+1 yılİnşallah ve dersini alır pişmanlık yaşayıp
Soran+1 yılNe gibi yani benim için dönecek derken?
Soran+1 yılAnlatırsan iyi olur bbenim için dönecek derken yani duygu açısından mı diyorsun
Soran+1 yılNe açıdan yani senin için dönecek diyorsun duygu barındırmayacaksa çoo saçma
Soran+1 yılYani sevgiden dolayı değil diyorsun ozaman çok yazık
Soran+1 yılŞeytan diyo
Soran+1 yılAma bende ona böyle yapmıştım seviyorum diye değişik hava olsun diye öıktım pişman olup bu çocuğa geri döndüm ve döndüğümde hislerim daha çok arttı
Soran+1 yılİyide dönsün ama döndüğünde sevmeyecekse yine benden bir yanıt alamaz
Soran+1 yılE ozaman ona yol gözükür 😄
Soran+1 yılSevmemesinin nedeninş 1 kere buluştuk 20 dk ona bağlıyorum
Soran+1 yılBir kere görüşebildik bunca aydır ona bağlıyorum gözden uzak olan gönülden ırak olur
Soran+1 yılBilmem ama benim tüm ettiğim beddualar tutar ona aşk eğer bana sevgi besmeden geri dönecekse haram zıkkım olsun
Soran+1 yılYani bilmiyorumda aşkından ölseydi kıza karşı çok önceden davranır çıkardı bu birden birşey oldu ayrıca benimle konuşmazdı ayrıca yaşınız kaç yorumlarınız çok mantıklı
Soran+1 yılYani çok teşekkürederim az öok anlamışsınızdır durumu bu çocuk 20 yaşında ve böyle ailesine yardım edip taşıyan işe giden hedefleri olan çocuk üni de iç mimarlıkta benim branşımda resim serrgiler açıyoruz çirkin biride değilim gayet herkes çok beğenir boş biride asla değilim yani okadar beğeniyordumki hal hateketlerini dedim tam bir aile babası tiplemesinde bir çocuknonderece
Soran+1 yılHayır ben bu yaşıma kadar 1 kişiyle çıktım ya çok seçiciyim çok etkikendim zübbe değil oruç vs de tam tutuyordu hoşuma gidiyordu benim arkadaşlarım yatıyo kalkıyo birşey diyrmem tabide yaptığı büyük ayıp oldu bana
Soran+1 yılDalga geçmedin umarım
Soran+1 yılYa öyle birşey olsunki kızla çıktığınada pişman olsun bana karşıda mahçup olduğu içinde buluşmak için arasın şok olsam
Soran+1 yılTuğçe
Soran+1 yılBilmem iyi bir çocuktu ğzüldüm çok kin tutmasamda
Soran+1 yılİyi olmaya çalışıyorum
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılEvett
Soran+1 yılErkek arkadaşa danıştım durumu unutmuşum
Borcu vardır :)
019 Yorumla
Soran+1 yılMayıstan beri konuşuyoruz daha birkere buluşabildik benden kaynaklı yatil yüzünden arıyor mesaj atmıyor ben atınca canımlı konuşuyor arıyor oenceremin önüne arabayla geliyor el sallayıp gidiyor geçen gün mesajlarıma neden cevap vermiyorsun niye aradığımda telefona çıkmıyorsun diye baya sesini yükseltti benimle böyle soğuk konuşma dedi Sonra günaydın canımlar buluşalımlar şimdi ortadan kayboldu
Soran+1 yılBenim numaramı engellemiş durduk yere arama kaydından anladım başkasından aradım başkası çıktı sen kimsin flan oldu batuhan diye biri yok burada hattını değiştirdi bu hattı ben kullanıyorum mu ne dedi günlerdir çocuktan haber yok
Sana haber vermedimi falan diye kaldı çocuk telefonda bende iyi gğnler dedim ama öyle çocuksu biride değil
Soran+1 yılTanısan çok düzgün biri işte oyüzden merakımdan paylaştım soruları
Soran+1 yılBu benim görüşüm tabi
Soran+1 yılWhatsapına arkadaştan baktım kızla fotoğrafını koymuş yaptığın hateket çok çirkin seni düzgün biri diye biliyordum çok yanılmışım mutluluklar dilerim iyi günler. dedim
Soran+1 yılPişmanlık duysun istiyorum yaptığı çok çirkindi
Soran+1 yılYazarsa ya da ararsa cevap vereymmi yoksa cevap vermeyeyimmi ama öylede çok çocuk çocuk olur sanki
Soran+1 yılÇok teşekküredeirm yorumun için umarım çook pişman olupta beni arar
Soran+1 yılİnşallah tek dileğim geri dönüp çok pişman olması
Soran+1 yılAmin
Kaçırmışlardır
05 Yorumla
Soran+1 yılMayıstan beri konuşuyoruz daha birkere buluşabildik benden kaynaklı yatil yüzünden arıyor mesaj atmıyor ben atınca canımlı konuşuyor arıyor oenceremin önüne arabayla geliyor el sallayıp gidiyor geçen gün mesajlarıma neden cevap vermiyorsun niye aradığımda telefona çıkmıyorsun diye baya sesini yükseltti benimle böyle soğuk konuşma dedi Sonra günaydın canımlar buluşalımlar şimdi ortadan kayboldu
Soran+1 yılWhatsapına arkadaştan baktım kızla fotoğrafını koymuş yaptığın hateket çok çirkin seni düzgün biri diye biliyordum çok yanılmışım mutluluklar dilerim iyi günler. dedim
Soran+1 yılİyi niyetle dönmesini çok isterim
+1 yılSıkılmıştır
06 Yorumla
Soran+1 yılGeri dönermi
- +1 yıl
Bilemiyorum
Soran+1 yılÜzüldüm
Soran+1 yılWhatsapına arkadaştan baktım kızla fotoğrafını koymuş yaptığın hateket çok çirkin seni düzgün biri diye biliyordum çok yanılmışım mutluluklar dilerim iyi günler. dedim
- +1 yıl
İyi yapmışsın canım
Soran+1 yılPişmanlık duysun çok istiyorum
Yalanlarından
08 Yorumla
Soran+1 yılBenim numaramı engellemiş durduk yere arama kaydından anladım başkasından aradım başkası çıktı sen kimsin flan dedi b. diye biri yok burada hattını değiştirdi bu hattı ben kullanıyorum mu ne dedi günlerdir çocuktan haber yok
Sana haber vermedimi falan diye kaldı çocuk telefonda bende iyi gğnler dedim ne yapmaya çalışıyor olabilir
Soran+1 yılSoranYaş: 20
ŞimdiŞikayet
Mayıstan beri konuşuyoruz daha birkere buluşabildik benden kaynaklı yatil yüzünden arıyor mesaj atmıyor ben atınca canımlı konuşuyor arıyor oenceremin önüne arabayla geliyor el sallayıp gidiyor geçen gün mesajlarıma neden cevap vermiyorsun niye aradığımda telefona çıkmıyorsun diye baya sesini yükseltti benimle böyle soğuk konuşma dedi sonragünaydın canımlar cicimler sence dönermi geri ararmı
Soran+1 yılWhatsapına arkadaştan baktım kızla fotoğrafını koymuş yaptığın hateket çok çirkin seni düzgün biri diye biliyordum çok yanılmışım mutluluklar dilerim iyi günler. dedim
Soran+1 yılAynen öyle
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer