Arkadaşlar sevdiğim çocuk giderken arkasını dönüp son kez bana baktı bunu neden yapmış olabilir?
ERKEK NEDEN GİDERKEN ARKASINI DÖNÜP KIZA BAKAR?
Arkadaşlar sevdiğim çocuk giderken arkasını dönüp son kez bana baktı bunu neden yapmış olabilir?
Sana askıntı olan falan filan var mı, rahat gidiyor mu diye şöyle bir göz kulak olmak amaçlı bakmış :)))))
O da senden hoşlanıyormuş ki bakmış işte... yoksa neden baksın :)))
fazla da yüz verme.. O sana baktığında ağzın kulaklarına varmasın :s.. yoksa şımarır
o kadarını bilemiycem. şimdi ne desem yanlış olur.
seviyosa yapar öyle
Bu ne kadar saçma bir soru? Tabii ki de seni sevdiği için bakıyor... Yani umarım öyledir :D
Aklinda kalasin diye son bir bakis atayim diye dusunmustur
Cevap
19Cevap
Son kez seni görmek istemiştir giderken hala sevdiği için.
Başıma aynı şey geldi ayrılalı 20günden fazla oldu ilk defa hiç aklımda yokken Bi sokakta karşılaştık ve yüzüme bakıp tebessüm etti hafif kafasını salladı selam verdi gitti ama arkasından baktım uzun uzun oda uzaklaştı sonra son kez dönüp baktı yüzüme göz göze geldik kafasını çevirdi gitti
Gel dese gelirim :(
Gel desem gelir mi?
Tut elimi dese tutmam mı?
Tut elimi desem tutar mı?
Ne bilek biz her bakışa anlam mı yükleyelim
Onu hala ilk günkü gibi seviyorum onu gördükçe güçlensiğimi hissediyorum böyle adamlar sevilmeye değer ama sevmeyi bilemiyorlar aile arkadaş önceden yaşanmış duygusal boşluklar yüzünden bende sevmeyi bilmiyorum belki ama onun için herşeyden vazgeçtim mesela onun yanında ne konuşacağımı nasıl davranacağımı bilmiyorum doğal davranıyorum ama acaba yanlış mı yapıyorum diye düşünüyorum
Baksak bir dert bakmasak ayri dert nedir bu arkadaş.
Ben arama bakmayı bırak dikiz aynasından bile bakmam. Önümüze bakarız biz. Her erkek bizim gibi olamaz
Doğrumu yaptım düşüncesi ya da ağlıyormu diye bakmıştır.
Aklında kaldığı için.
Hoşlandığımı gerçekten benden diye bakar oda bana acaba bakıyormu bakmıyormu diye aklında kalmaması için oda bakmak ister.
😎 👍
Neden her boka bir anlam yüklemek zorundasınız :-)
Evet ya :D
Evine sag salim gitsin diye
Bakar iste biri laf atar belki eve girene kadar salaktan yavas gider bide eve girdimi basar gider ben arabayla birakiyodum eve gidene kadar arabanin aynalarindan bakiyodum :)
Aklıma birşey geliyor ama hıhıhıhı :D
Arka degajın güzel demek ki :)
çoğu öyle yazmışta normalde öyle anladım aslında :) Yüzüne bakmaya doyamıyor demek ki. son kez bakayım diyordur.
sende gidiyorsundur diye dötüne bakmak istemiştir
Sen bakma böyle herşeyi cinselliğe oraya buraya konuyu getirene seviyor bal gibi herşeyi cinselliğe bağlamış insanlar lütfen duygularımıza saygı gösterin
Duygusala bağlama.
Götüne bakmıştır.
Filmlerden özenmiştir
Başka bir kız geçtiyse ona bakmak için
Geri dönmeyecek bu belli :)
sevdiğinden...
Tamam işte sevmiş adam, hüzünlenmiş gidişini hafızasına kazımak istemiş adeta.
O zaman ver bir eig :))
❤️❤️❤️
Benimde içim rahat etti sevmeyen adam niye bakar ki bana ne ya yoluma giderim der umursamaz ama baktı seviyor ki baktı
Ilk önce ilgiden digeri ise belli 😄
g*te bakmak için :D
Sizde takmışsınız Bi cinsellik bu çok yanlış bişey yapmak isteyen erkek onca kız var gelip eski ya da yeni ayrıldığı kıza mı yazar ki öyle olsa neden ayrılsın ki yalandan seviyormuş gibi yapar kullanır doya doya bırakın bu cinselliğe anlam yüklemeyi art niyeti ya
trajedik olsun diye
severek ayrılmak
Ama gururlu biseyse avcunu yalarsin :D
aşkta gurur olmaz :)
hoşlandıgı içindir
bakan kişi normalse hoşlanmıştır sapıksa malum yerlerine bakıyodur
Popono bakmistir :D
Yuzune bakiyosa sorun yok :D
Gitmek zor geliyodur ama mecburdur ondan belki
Bence donmez :)
İçinden gelmiştir
Kalcan guzel galiba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar