Saç dıplerım ve vücudumun büyük bir bölümü aşırı derecede kaşınıyor

doktora gıttım psıkolojık dedı ama saç derım artık kıpkırmızı oldu temızlık konusundada çok dikkatlıyım hergun düzenlı banyo yapıyorum zaten banyodan çıktıgım anda bıle kasıntı devam edıyor sizce ne yapmalıyım yaşayan bılgısı olan yardımcı olabılırmı oktor seçenegını denedım 1 senedır 10 defa gıttım ıgne yaptılar ılaç verıler hıç bır faydası olmadı
Saç dıplerım ve vücudumun büyük bir bölümü aşırı derecede kaşınıyor
Cevapla