Israrla "sizli bizli" konuşan erkek.. Sebebi nedir sizce?

benimle konuşmayı kendisi başlatan bir erkek ciddi ve mesafeli bir karaktere sahip olmamasına rağmen benimle "sizli" konuştu. Ben "Aman canım ne gerek var 20 yaşında sınıf arkadaşınla sizli konuşmaya" diye düşünerek sen li konuşmaya başladım ama o ısrarla sizli konuşuyor. Kendinize iyi bakın dedi mesela. Bana komik geliyor bu ciddiyeti. Biraz soğuk ve mesafeli gözüken bir kızım çekiniyor mu acaba? Diğer kızlarla senli konuşurken benimle böyle konuşması kendimi kötü hissettirdi.
Israrla "sizli bizli" konuşan erkek.. Sebebi nedir sizce?
Cevapla