Lütfen yardımcı olun. Kız kardeşim 12 yaşında. Boyu 170 cm. Hormonlu falan olabilir mi?

Öncelikle 'troll' falan degilim. Bununla ilgili saçma sapan şeyler yazacaklar cevap vermesinler. Bir kız kardeşim var. 12 yaşında. Mart'ta 13'üne girecek. Boyu 1.70 şu an . Annem üzülüyor hormonlu olabilir diye. Tabii bende. Doktora falan götürsek mi? Yardımcı olun lütfen.

Bir de 2014'ün Aralık ayında regl oldu. Uzaması çok yavaşladı. Durur mu artık?
Lütfen yardımcı olun. Kız kardeşim 12 yaşında. Boyu 170 cm. Hormonlu falan olabilir mi?
Cevapla