yarın kuzenim evleniyor düğünde yaşıtım kızlar olması muhtemel
nasıl davranmalıyım?
nasıl konuşmalıyım?
nasıl yaklaşmalıyım?
tavsiyelerinizi bekliyorum
nasıl davranmalıyım?
nasıl konuşmalıyım?
nasıl yaklaşmalıyım?
tavsiyelerinizi bekliyorum
arkadaşim çok basit simdi beni iyi dinle
ilk olarak gözüne bir kiz kestiriyorsun sonra onu bir 5-10dk takip et , çaktırmadan tabi..
sonra dikkat çekmen gerekicek kizin sana bakmasini sağla..
o sana baktıkça gülümse bir keşişme olsun aranizda , ve son..
tek olsugu bir anini yakala ve şunu söyle...
''Bu kadar tatli olmak zorunda misiniz?
geldiğimden berri vücudunuz daki şeker oranini ölçmeye çalışıyorum''
kardea tipindr musaitse zaten faceden iliski durumu yollar kiz :D
iyi hoş da fazla iddialı veya klişe değil mi cümleler? :D
valla kardeş benden bu kadar :)
daha 1 ay önce denedim tuttu 1ay bile olmadi hatta :D
kız nasıl bir kız peki?
boyu kisaydi be kardesim ya valla yoksa güzel kizdi yani :)
davranış karakter olarak filan nasıl peki?
o kadar detaya inmeden önce, boyunun benim standartlarima uymasi gerekir kardeşim malesef..
ne?
burada okuduğum kadar saçma cümleler duymadim hayatimda vücudundaki şeker orani :) mi bunu duyunca etkilenen var mi yok kiz evet bende gizli şeker var babamda sekerden öldü dese ne olacak nee komik insanlarsiniz yaaa
@Insanlartuhaf sana fikrini soran olmadi ama?
Insanlari yanlış yerlere yonlendirilmesini engellemek istedim neyse tartışmak filan istemiyorum iyi günler
sana da iyi geceler..
bir kere sorun yanlış senin kardeş. Kendine güveniyosan bir şekilde ulaşırsın kıza veya yanlız bir anında git yanına bişeyler söyle adam yemiyolar
ne biliyim kardeş
her ne kadar brad pitt olmasam da tipim düzgündür efendi aklı başında birisiyim ama bir türlü sevgilim olmuyor
elalem yatağa bile atıyor ben kahve içmeye bile ikna edemiyorum telefon numarası bile zor alıyorum
aklımı kaçıracağım artık
kendime olan güvenimi kaybettim artık senin anlayacağın
bir kıza direk sevgili gözüyle yaklaşma ilk güzel muhabbeti kur fazla üstlerine düşme şımarırlar sıkılırlar tipin değil çenen iyi olsun çok iyi kızları götürürsün
Kız düşürme ne yaa öyle ayıptır... ama soruda sende olmayan birseyi istemen tam yerinde olmuş... ağır ol insanlara sevgilim var havasi atip birşeyler yaşamak için kızlari kandırma
hiç öylee bir düşüncem yok
sevgilim olsun istiyorum artık
yaşım 21 oldu neredeyse ama hala yalnızım
lütfen tavsiye ver
Alttaki görüşlerinde öyle okudum düşürmek yerine hayatima birini almak istiyorum desen daha güzel olur tavsiye veremem çünkü düğünlerdeki en saçma olaydr arkadaş ortamindan yardim iste yani düğünde degilde hoşlandığın kiza ulaşmak için bir arkadaş ortamina gir ki kizda biraz seni tanısın yoksa çok yanlış anlaşılsın
O dediğini 21 yıldır yapamıyorum işte
Hiç güzel olmayan kızlar tarafından bile reddedildim bugüne kadar
Üstelik tipsiz de değilim
Bana Büyü yapıldığına inanmaya başladım artık ciddi ciddi
Hayir bence sen kendini abaza olarak tanitiyorsun sana içten içe güvenmiyorlar ondan bu benim fikrim biraz ağır takıl
Sirf sevgilin olsun diyede güzel bulmadığın kizlara bile mi teklif ettin
Evet öyle oldu
Hatta telefon numarası bile alamıyorum buluşma bile ayarlayamıyorum
Ama bunun yanında bazı erkekler kızları yatağa atıyor onlar neyi doğru yapıyor anlamıyorum
Onlar iki yüzlü insanlar onları geç kardeşim sen kizlarin ahini alma senin tek bir sorunun var bence sen kendini yanlış tanitiyorsun bence bir bugüne kadar ki kizlarla konuşmalarını düşün bir noktada sana güven oluşmuyor ki önce kizla normal sohbet et sonra hoşlandığını belli et bdnce ani seyler yapma
Ayrica sirf sevgilin olsun diyede sevmedigin bir kiza yanaşma kullanma kimseyi en son kullanirlar seni yaa adam gibi sev ya da hiç sevme
Kardesim sen hala olgunlasmamissin kendi zevkin için sevgili istiyorsun sevdigin aşık oldugun icin değil karakterin tam oturmamış 21 yaş o kadar buyuk bir yaş degil ama bir kizi kulanacaginin farkinda olunacak kadar büyük acele etme sev aşık ol benden sana bu kadar hayatinda başarılar
Haklı olabilirsin evet
Hiç böyle düşünmemiştim aslında
Dur orda bakalım
Ben kendi zevkim için sevgili istemiyorum sevilmek istiyorum
Neye dayanarak karakterime laf edebiliyorsun açıklar mısın?
haklı olabilirsin derken son yazdığını henüz okumamıştım
o yüzden açıklama bekliyorum derhal
Aciklama yapıyorum yukarda bana şunu diyorsun cirkin kizlar bile kabul etmiyor... kabul etmesi lazim ve diyorum sirf sevgilin olsun diye çirkin bulduğun bir kiza mi teklif ettin evet diyorsun... yeterince açık mi yanizi kiz kabul etti daha iyisini bulsan ne olacak kardeşim acele etme biri karşına çıksın sev aşık ol... işte sen insanlara kendini böyle gösteriyorsun
sohbet et sevimli girisken konuskan ol tabi sacmalamadan.
ne tarz konular konuşabilirim mesela?
kim daha guzel oynuyo kimin abiyesi guzel muhabbeti yapmayacan heralde.. 😕 nebilim neler yapiyo okuyomu calisiyo mu havadan sudan
Cevap
2Cevap
Uzaktan yandan bakışlar at birini seç dışarıya çıkmasını bekle denk getir konuş ne güzel düğün değil mi filan de sen kimlerden muhabbeti filan derken ilerlet bro
Kızlarla konuşman düşürmenden daha etkili olabilir oysaki..
nasıl konuşmalıyım işte sence?
Yallaşmamalısın, abazalığın lüzumu yok, sırf bu yüzden düğünlere gitmiyorum
ne abazanlığı be
herkesin sevgilisi var benim yok
bıktım artık bu durumdan
ama olmayanla da alay ediyorlar
bazı şeyleri yaşamak benim de hakkım anladın mı !
güzel
tavsiyen varsa (ki mutlaka vardır) dinliyorum
ya 'düşürmek' kelimesini unut sanırım kullanmakla hata ettim o kelimeyi
ama benim durumum şu
başka erkekler kızları yatağa atıyor ama ben kahve içmeye bile ikna edemiyorum
ve üstelik hedefim çok nahoş şeyler değil sevgilim olmasını istiyorum
illa yavşak olmak gerekiyor sevgili yapabilmek için ben bunu anladım
efendi olmak artı değil eksi çünkü gözünüzde
Dostum laf bana mı ben evliyim o yüzden senle ilgilenmedim☺
sana değil kızların geneline
geneliniz böyle şimdi yalan mı?
herkes de böyle diyo nedense
Töbe töbe ne günlere kaldık😈
neden tövbe tövbe?
artık ben de bir sevgilim olsun istiyorum bıktım yalnızlıktan
Yaşın kaç senin
21 olcam az kaldı
neden sordun?
Dostum ufaksın boşver takna sevgili falan okuluna bak bence neyse sana kolay gelsin yarın için ☺
ulan ne ufaksını dalga mı geçiyorsun ya !
''derslerinle ilgilen''miş !
s***** git şurdan
Mal aynı lafları sana iade ediyorum
defol !
Sakın oynama :D
sevmem zaten oynamayı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar