Sevgilim saçlarımı kesmemi istemiyor. Böyle bir durumla karşılaşan var mıı?

Merhaba arkadaşlar. Bir ay önce kadar neredeyse belime kadar olan saçlarımı bob tarzı kestirdim yani omuzlarımın üzerinde. Sevgilim saçlarımı asla kestirmemi istemiyordu çok üzülüyordu hatta bu kadar üzülmesi beni çok şaşırttı. Ama ben çok istediğim için hem de üniversite açılana kadar uzar dediğim için bişey diyemedi artık ayrıca saç kesimimi de beğendi. Saçıma yönelik çevreden çok önemli tepkiler aldım hem de ben kendim de çok sevdim. Sevgilime dedimm ki ben okula gelmeden tekrar kestiricem. Çok üzüldü yine. "hani okula kadar uzar demiştinn ben seni uzun saçlı sevdim" gibi laflar etti. Küstü şimdi bana. Sizce saçlarımı bu kadar sevmesi normal mii? Ben normalde kendimden ödün veren biri değilimdir ama" bana okullara kadar uzar demiştin, sevinmiştim şimdi yine kestircem diyosun" diye hırçınlaştı çocuk gibi. Ne yapmalıyım sizce? ve daha önemlisi neden böyle yapıyor olabilir. Basit bir saç nasılsa.
Sevgilim saçlarımı kesmemi istemiyor. Böyle bir durumla karşılaşan var mıı?
Cevapla