öncelikle meraba önce başımızdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum sonrasında sizden bişey isteyeceğim..
biz sevgilimle bazı geceler tenha gizli bildiğimiz biyere giderdik yine geçen gün gidelim dedik neyse gittik orman yolu dağ yolu gibi etrafı ağaçlarla çevrili yüksekde olan biyer İstanbul anadolu yakasında bu yer bu arada. neyse arabayı parkettim ağacların çok olduğu arabanın gözükmiyeceği biyere.. sonra kapattım farları kontağı falan içerden kapılarıda KİLİTLEMİŞTİM. sonra arka koltuğa geçtik sarıldık oturuyoruz azcıkca öpüşüyoruz falan buraları fazla detaylı anlatmıcam cinselliğe girip konu silinmesin :D neyse çok sıcak oldu soyunduk çıplağız falan öpüşürken bir ara konustuk ya biri gelse bizi böyle yakalasa falan diyoduk sonra ben dedim ya karanlık gelsede göremez falan dedim sevgilim dedi el feneriyle falan gelirse görür dedi yok olmaz bişey falan dedik devam ettik aradan 10 dakka sonra adamın biri el feneriyle arabanın dibine kadar gelmiş en son arka koltuk camından içeriye el fenerini tuttu sevgilim benım t-shirt'le üzerini kapattı hemen bende camdan adama baktım ilk önce kapşonlu tinerci tipli bişeydi camı falan tıklıyodu sevgilime baktım vucudu görünmüyordu sonra atladım ön koltuğa atlarkende yanlışlıkla kornaya basmışım o lavugun 1 2 arkadaşı daha vardı galiba karanlıkda göremedim ama uzaktan birilerine el hareketleri yapıyor gibiydi. sonra çalıştırdım arabayı bastım gaza hemen ama önümü hiç göremiyorum dümdüz yol bide çıplağım arabanın camlarıda bohar olmuş nefeslerimizden açtım yan camı kafamı cıkardım önümü öylelikle gördüm neyse biraz ilerledim 5 dakkada bir durduk t-shirt - boxer falan derken duraklaya duraklaya giyindik ikimizde :D bidaha oraya gitmicez var mı tenha biyer sizin bildiğiniz?
biz sevgilimle bazı geceler tenha gizli bildiğimiz biyere giderdik yine geçen gün gidelim dedik neyse gittik orman yolu dağ yolu gibi etrafı ağaçlarla çevrili yüksekde olan biyer İstanbul anadolu yakasında bu yer bu arada. neyse arabayı parkettim ağacların çok olduğu arabanın gözükmiyeceği biyere.. sonra kapattım farları kontağı falan içerden kapılarıda KİLİTLEMİŞTİM. sonra arka koltuğa geçtik sarıldık oturuyoruz azcıkca öpüşüyoruz falan buraları fazla detaylı anlatmıcam cinselliğe girip konu silinmesin :D neyse çok sıcak oldu soyunduk çıplağız falan öpüşürken bir ara konustuk ya biri gelse bizi böyle yakalasa falan diyoduk sonra ben dedim ya karanlık gelsede göremez falan dedim sevgilim dedi el feneriyle falan gelirse görür dedi yok olmaz bişey falan dedik devam ettik aradan 10 dakka sonra adamın biri el feneriyle arabanın dibine kadar gelmiş en son arka koltuk camından içeriye el fenerini tuttu sevgilim benım t-shirt'le üzerini kapattı hemen bende camdan adama baktım ilk önce kapşonlu tinerci tipli bişeydi camı falan tıklıyodu sevgilime baktım vucudu görünmüyordu sonra atladım ön koltuğa atlarkende yanlışlıkla kornaya basmışım o lavugun 1 2 arkadaşı daha vardı galiba karanlıkda göremedim ama uzaktan birilerine el hareketleri yapıyor gibiydi. sonra çalıştırdım arabayı bastım gaza hemen ama önümü hiç göremiyorum dümdüz yol bide çıplağım arabanın camlarıda bohar olmuş nefeslerimizden açtım yan camı kafamı cıkardım önümü öylelikle gördüm neyse biraz ilerledim 5 dakkada bir durduk t-shirt - boxer falan derken duraklaya duraklaya giyindik ikimizde :D bidaha oraya gitmicez var mı tenha biyer sizin bildiğiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar