Ya şimdi abaza derken, yani kadın görmemiş tipler olur ya hepsini güzel bulur böyle şey yaparlar o betimlemeyi yapmaya çalıştım. Şimdi bir insanın ünlü biri olsun manken olsun camiadan biri olsun "aa hoş güzelmiş" diyip geçmesi normal (ki sevgilisi olan erkeğin yapması bana yine ters.)
Ama sevgilim bana gelipte rahat rahat beğendiğini söyleyemez ben aşırı kıskanc biriyim. İlk zamanlar zaten bir ergenliğimiz vardı hayatım boyunca yapmadığım bir şey dir manken sayfalarını beğeniyodu bazen manken fotoları felan. Neyse konuşa konuşa değiştirdim onu şükür. :D İlk zamanlar bir de bir ünlüden bahsederken (amaç kıskandırmak mı bilemiyorum.) mesela Sıla hakkında fiziği de kendisi de taş bir kadın ya, ya da bir ünlü futbolcunun karısı için karısı da yani maşallah felan gibi. Neyse atlattık bunları. :D
Futbolla ilgilenen erkekler bilir, bugün konuşurken konu Dusko Tosicten açıldı bir yerden işte (ne alaka bende anlamadım. :D) dedi iyiki bizim takıma gelmemiş karısı efsane yani felan. Dedim ne diyon sen? Ya dedi işte tribünde olursa yani kadın çok açık giyiniyo manken orda naparlar artık felan dedim "efsane?" ya işte yanlış kelime kullandım özür dilerim niyetimi biliyosun felan. Valla yanlış kelime kullandım felan. Karıda bir çirkin bir çirkin ama.
Ya şimdi başladım paronayaya ulan dedim benden güzelini bulsan naparsın acaba beğenemezsin kimseyi cart curt. Ya dedi işte saçmalıyosun beğenmek ayrı beğendim diye benim olcak hali yok benim sevgilim var zaten sultanımsın zart zurt. Cidden beğenemez ya cidden sinir oluyorum taş gibi sevgilisi varken başkasını beğenmek ne demek ya? Tamam eyvallah beğendin amaç ne ya kıskandırmak mı ya da patavatsızlığa gel 24 yaşında adamsın. Geçmişinde ki kızlar da çok çirkin zaten tek zevkli seçimi benim sanırım. :D
Ama sevgilim bana gelipte rahat rahat beğendiğini söyleyemez ben aşırı kıskanc biriyim. İlk zamanlar zaten bir ergenliğimiz vardı hayatım boyunca yapmadığım bir şey dir manken sayfalarını beğeniyodu bazen manken fotoları felan. Neyse konuşa konuşa değiştirdim onu şükür. :D İlk zamanlar bir de bir ünlüden bahsederken (amaç kıskandırmak mı bilemiyorum.) mesela Sıla hakkında fiziği de kendisi de taş bir kadın ya, ya da bir ünlü futbolcunun karısı için karısı da yani maşallah felan gibi. Neyse atlattık bunları. :D
Futbolla ilgilenen erkekler bilir, bugün konuşurken konu Dusko Tosicten açıldı bir yerden işte (ne alaka bende anlamadım. :D) dedi iyiki bizim takıma gelmemiş karısı efsane yani felan. Dedim ne diyon sen? Ya dedi işte tribünde olursa yani kadın çok açık giyiniyo manken orda naparlar artık felan dedim "efsane?" ya işte yanlış kelime kullandım özür dilerim niyetimi biliyosun felan. Valla yanlış kelime kullandım felan. Karıda bir çirkin bir çirkin ama.
Ya şimdi başladım paronayaya ulan dedim benden güzelini bulsan naparsın acaba beğenemezsin kimseyi cart curt. Ya dedi işte saçmalıyosun beğenmek ayrı beğendim diye benim olcak hali yok benim sevgilim var zaten sultanımsın zart zurt. Cidden beğenemez ya cidden sinir oluyorum taş gibi sevgilisi varken başkasını beğenmek ne demek ya? Tamam eyvallah beğendin amaç ne ya kıskandırmak mı ya da patavatsızlığa gel 24 yaşında adamsın. Geçmişinde ki kızlar da çok çirkin zaten tek zevkli seçimi benim sanırım. :D
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar