Platonik Gay Aşk? Ben bir erkeğim ve bir erkeği bir yıldır uzaktan uzağa seviyorum, onun için ölmeyi deneyecek kadar çok. Konuşmalı mıyım sizce artık?

Arkadaşlar 1 yıl oldu ve ben o'nu uzaktan uzağa sevmeye çok yoruldum. Her gece ağlayarak uyuyup her güne ağlayarak uyanmaktanda bıktım artık. Lütfen yardımcı olur musunuz? Konuşmalı mıyım? Konuşursamda nasıl anlatmalıyım?
Platonik Gay Aşk? Ben bir erkeğim ve bir erkeği bir yıldır uzaktan uzağa seviyorum, onun için ölmeyi deneyecek kadar çok. Konuşmalı mıyım sizce artık?
Cevapla