Bir kızla ne konuşulur , merhaba dan sonra neler söylenmeli?

Bir kızla ne konuşulur , merhaba dan sonra neler söylenmeli? Arkadaşlar güzel bir kızla nasıl konuşulur , gerçekte veya sanalda ?

+Merhaba
-Merhaba

Sonra yani hal hatır onları geçin konuşmayı sıkmamak için özellikle sıkmadan sohbet etmek için nasıl konuşmalıyız neler konuşmalıyız? tecrübeli kişiler yardım edebilirler mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Genelde ilk konuşmayı ben yapıyorum ama sonra nasıl devam etmeliyim bilmiyorum yardımcı olur musnunz?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar merhaba nasılsından sonra takılıyorum ve 5N1K ile kızı soru bombardımanına tutmak istemiyorum. yok mu hiç tecrübesi olan birisi
Bir kızla ne konuşulur , merhaba dan sonra neler söylenmeli?
Cevapla