Sevgilim saçlarımın az ve biraz seyrek olmasını sorun etmiş olabilir mi?


Saclarim biraz seyrek ve ince telli. Ama yüzüm fizigim cok guzel. Sevgilimle 3 ay önce bir kafede otururken aşkım senin saçların seyrek mi dedi bana. Çok bozuldum. Evet biraz az ve ince telli dedim. Daha da bişey demedim ama suratim düştü. Neyse yine geçenlerde beraber parka gittik elini saçlarıma attı napiyorsun dedim sanki bişey arıyormus gibi karıştırmaya başladı. Hiç bakıyorum saçların neden Az diye dedi. Çok kızdım kendimi ben yaratmadim begenmiyorsan defol git dedim. Neden Böyle yapıyorsun dikkatimi çekti baktım dedi. Ben de bu yaptığından sonra acaip soğudum ondan. Ve saçlarımı takıntı yaptım. Sizce na yapmalıyım neden böyle yapmış olabilir. ? Yaptığı doğru mu herkesin içinde?
Sevgilim saçlarımın az ve biraz seyrek olmasını sorun etmiş olabilir mi?
Cevapla