Canlar daha onceden kullandığım sütyen kalitesizdi ve ön tarafta ki onuzlarimda leke bıraktı. Siyah bir leke ip askısı gibi duruyo. Ve kararmis rengide.
Straplez giyinemiyorum çok kötü duruyo. Kararmis kararmis iğrenç.
Sütyen markami değiştim şu an çok iyi bir sutyen kullanıyorum fakat önceden kalan iz hala duruyo gitmiyo. Hemen hemen 6-7 aydır kararmis duruyo. Napmam lazim? Normal ten rengine geri kavusmam için? Bilginiz varsa lutfen yardım edin.
Straplez giyinemiyorum çok kötü duruyo. Kararmis kararmis iğrenç.
Sütyen markami değiştim şu an çok iyi bir sutyen kullanıyorum fakat önceden kalan iz hala duruyo gitmiyo. Hemen hemen 6-7 aydır kararmis duruyo. Napmam lazim? Normal ten rengine geri kavusmam için? Bilginiz varsa lutfen yardım edin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar