Eşimle 4 gündür konuşmuyoruz siz olsanız napardiniz?

Eşimle geçenlerde atistik. Kuslugu ilk o baslatti konusmadi ve iyi geceler dilemeden yatti sonrasi da ayni şekilde geldi. Ben normalde kus duramam ama bu sefer çok kırıldım bende konuşmuyorum. Ama artik dayanamıyorum konuşmak gelio içimden ama o başlattı ilk o konussun diyorum. Bu erkekler ne zor karakterler yaa :/ nie böyle yapio nasıl bu kadar tutabilio kendini. siz olsanız napardiniz?
Eşimle 4 gündür konuşmuyoruz siz olsanız napardiniz?
Cevapla