Sevgilimin acık giyinmesini istemiyorum, o ise bakmasınlar diye savunuyor sadece, bunun orta yolun bulamadık?

Sevgilim çok çok acık giyinmiyor ama bazen bir kısım gözükebiliyor, o 16 yaşında ben ise 18, ona her zaman kısa giyinme acık giyinme diyorum. O ise bakmasınlar vs diyip geçiştiriyor, ortalığın durumu cok kötü diyorum bir sürü abaza insanlar var, kendim asla ve asla bi popiş gördüm diye süzmem insanları, bir türlü anlatamadım. Diyorumki insanlar abaza, kimisi bacak görünce azan toplumlardan ve mide bulandırıcılar. Arkadaşlarımın bir çoğu da benle yaşıt ve etrafımızdaki bazı kızları süzme huyları var hemen hemen hepsinin. Siz ne diyorsunuz, kısa kot etek tarzı giyiyor, yinede biraz yukarıda kalıyor, tek savunması bakmayacaklar baksınlar banane diyor istediğimi giyerim diyor. Kafayı yedim yiyicem şakasız. İnsanları çok gözetleyen ve bilinçlerini az çok tahmin edebilen bir insanım. Tedbirli olalım diyorum gram tetik yok hiç anlamıyor kapattı konuşurken 2 senedir sevgiliyiz.

Güncellemeler
1 yıl
Güncelle
Sevgilimin acık giyinmesini istemiyorum, o ise bakmasınlar diye savunuyor sadece, bunun orta yolun bulamadık?
Cevapla