20 yasında bir erkegin 16 yasında kızla birlikte olması iğrençlik mi?(yatmak anlamında degil ) aşk ilişkisi?

bazı kızlar bunu böyle nitelendirdi merak ettim.. ilşkimde cidiiyim 4y ıl olcak nerdeyse.. bir de o boyutu var
20 yasında bir erkegin 16 yasında kızla birlikte olması iğrençlik mi?(yatmak anlamında degil ) aşk ilişkisi?
Cevapla