Normalde bu tür şeyleri kafama takmam lakin anlam veremiyorum kızlar da mı sorun var veya bende mi bir sorun var?
Bir kız kafasından dinlemek istiyorum ve kızların bu konu hakkında fikirlerini merak ediyorum
teşekkürler
Normalde bu tür şeyleri kafama takmam lakin anlam veremiyorum kızlar da mı sorun var veya bende mi bir sorun var?
Bir kız kafasından dinlemek istiyorum ve kızların bu konu hakkında fikirlerini merak ediyorum
teşekkürler
Darwin63 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Muhtemelen havalı gözükmeye çalışıyorlardır yani hayır diyirek sana öyle herkese tamam demediğini ağırbaşlı olduğunu falan göstermeye çalışıyorlar. Böylece onlardan daha çok etkilenip peşine takılmanı istiyorlar
Tabikide öyle istiyor 😂
Abaza ne demek
Türk değilim bilmiyorumda
Yani spora bende yeni başladım bişey bildiğim söylenemez üstesinede vejeteryanım yani öyle az kalori alıyım diye sebze meyve yiyorum
Kusura bakma yardımcı olamadım
Türkmenistan
Şey besinle ilgili verdiğim cevap sana ulaştımı bende gözükmüyoda
Bide biraz geç cevaplıyorum İnternet yavaşta oyüzden
Benim ailemde et bağımlısı aslında 😂
Hatda akşama karnıyarık yaptım Türk yemekleri burdada yeniyor
rica ederim çokta tavsiye verdiğim söylenemez aslında 🙂
Ya hem vejetaryenım hem diyetteyim bide yemek yapıyorum hayat çok zor ya 😂
Ya şey sorucam üniversitede okuyorum demiştin hangi şehirde okuyorsun
Bende Türkiyede okumak istiyorum ama daha bir şehir seçemedim
Güzel yemek yaparım yani öyle derler
Erzurum üniversite için güzelmi yani, ne okuyorsun sen
Valla kusura bakma ama yemem😅
Bide konuyla alakasız bişey sorucam
Türkiyede boy ortalaması kaç
Bizim burada 1.60-1.65 kadınlar için gayet normal bir boy
Ama sanırım orada öyle değil 1.60 baya kısa galiba
Eğitim anlamında güzel ama havalar bazen çok soğuk oluyor buralarda
Yönetim Bilişim Sistemleri bölümünü okuyorum ben
valla bende zorla yedirtirim ( şaka) :D
yani kadınların 1.65 -1.75 arası diyebilirim ama 1.60 burada da çok fazla kısa değil normalin bir tık altı diyelim
kendi boyunu kafana mı takıyorsun? eğer öyle bir şey varsa sakın kafana takma boyun gayet de güzel kısa boylu olmak insanı tatlı , sempatik ve samimi yapar derler sende çok samimi birine benziyorsun :)
Soğuk iyidir ya severim
1.75 mi çok uzun 😅
Yaa sağol🙂
Bende denedim olmadı sanırım şu xper denen şeyin en az 2 olması lazım bizimkiler 1 daha
Uzun uzun baktığım erkeği istiyorumdur buna cevabım yok
Ego yapıyordur onlar.. aaa işte bana açıldı da reddettim onu gibisinden
Diyorum ya işte ego tatmini
Henüz aşamadiklari şeyler vardır problemleri seninle değil kendileriyle sevgilileride olabilir..
Demek ki üslubun zayıf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?