Yakışıklı biriyim ve üniversite de bana uzun uzun bakıp hoşlanan kızlar ile konuşmak , tanışmak isteyince red yiyorum sebeb?

Normalde bu tür şeyleri kafama takmam lakin anlam veremiyorum kızlar da mı sorun var veya bende mi bir sorun var?

Bir kız kafasından dinlemek istiyorum ve kızların bu konu hakkında fikirlerini merak ediyorum

teşekkürler

Yakışıklı biriyim ve üniversite de bana uzun uzun bakıp hoşlanan kızlar ile konuşmak , tanışmak isteyince red yiyorum sebeb?
Cevapla