Sinir anı geçene kadar beklerim. Çünkü bazen insanlar sinirlenir ve suçlu bile olsa suçlu olduğunu kabul etmezler. Sakinleşince konuşup kim suçluysa anlaşmak isterim. Zaten suçunu anlarsa özür dilesin dilemesin önemli değil. Bi arkadaşım vardı o hep derdi ki kavgadan mutlu çıkmak önemlidir. Çok haklı.
Bence bu umursamazlık çünkü bilmiyorum insan sevdiğine kayıtsız kalamaz kavgadan sonra normalmiş gibi yapamaz çünkü içi acı iki taraf da üzülmüştür. Bununla birlikte şimin üzülmesini hiç istemezdim.