Eşim yurtdışına gidicek iş için ve ben burada kalıyorum? Cokkk kötüyüm !!?

Eşim iş için yurtdışına gidiyo ve ben burada kalıyorum bir süre sonra bende gidicem ama üç ay falan surecek sanırım.. Ben çok kıskanç bir insanim şimdi nasol dayanacam bilmiyorum eşim benim kadar kıskanç değil rahat bir insan. Şimdi nasıl sinirlerime hakim olucam bilmiyorum... Kiskanmamam için ne yapmam lazim?
Eşim yurtdışına gidicek iş için ve ben burada kalıyorum? Cokkk kötüyüm !!?
Cevapla