+1 yılErkekler kadınlara bağlı oldukları zaman terkedileceklerini anladılar.
Bu arkadaş sadece dile getirmiş işte. İyilik yapınca ağzımıza s. ctiginiz için biz de duygusal anlamda baglanmiyoruz.
Sonrasında kadın cinayetleri, biz kadınız detaylı düşünüyoruz ayağına katil ruhlu biriyle evlenmek, kadın hassastır ayağına bütün evreni kendinin bir uzantısı gibi görmek. Sizler insanlığı da bitiriyorsunuz, yetiştirdiğiniz çocuklarda da travma birakiyorsunuz.
03 Yorumla
Soran+1 yılHer kadında aynı değildir. Bir kadın ona bunları yaşatirdiysa her kadın böyle olmuş olacak değil. İnsanlari tanımadan ön yargılı davranıyorsunuz. Bir insanı ancak zamanla taniyabilirsin. O benim iyi biri olduğumu ve beni kırmak istemediğini söylemişti. Baska bir nedenden dolayı böyle söyledi.
- +1 yıl
Ben gerçek anlamda olgun erkeklerin sevildiğini görmedim, üc günde bir yeni kıyafet almak isteyen, duygu ve düşünceleri anlık degisen bir varlığın ilişkide sadık olması beklenemez. İyi adam iliskisini sabit goturebilir ama kadınların hepsinde yukarda bahsettiğim özellikler var maalesef.
Bilemem. Takilalim öyle demiştir belki. Yorulmuştur geçmişteki ilişkilerinde ağzına s. cmislardir
Soran+1 yılBirde konuyu bilseniz o zaman bana hak verirsiniz hatta üzülürsünüz. Burada mağdur olan ben oldum. Öyle üstü kapalı bir şekilde anlattım
En İyi Cevaplar
İçine kapanıktır. En çok kullandığım cümle bu benim. Kimseye kendimi açmam. Anlamayacaklarını ya da yardımlarının dokunmayacağını bilirim çünkü. Böylece herkese senden beklentim yok dersin. Gerçekten yoktur
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSana sktri çekmiş yani seni istemiyor senden de bir şey beklemiyor umrumda değilsin. Lütfen uzaklaş ondan.
29 Yorumla
Soran+1 yılUzaklaştım ama çok zor bir şey yaşadim ve unutamıyorum
Cevap sahibi+1 yılEğer onsuzluk zor geliyorsa bu his azalacaktır hiç merak etme
Soran+1 yılHislerim azaldı zaten. Sadece kendimi sucluyorum neden bunca zaman ayrılmadım diye
Cevap sahibi+1 yılSuçlama sonuçta bak kurtuldun artık önüne bakmalısın onu da bırak karmasını bulsun 😉
Soran+1 yılMoral verdiğin için teşekkür ederim birde
Cevap sahibi+1 yılNe demek 😊
Soran+1 yılEvet kurtuldum belki böylesi daha hayirliydi benim için. Ama konuyu bilsen ondan nefret edersin
Soran+1 yıl🙂🙂
Soran+1 yılBen burayı normalde kullanmam fazla. Sıkıldığım için soru sormak istedim bu konuda içeriği birazdan sileceğim. Tesekkur ederim tekrar
+1 yılEgolu biriymis
16 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle öyle yorumlardaki çoğu kişi sallamış yarısına cevap bile yazmadım.
Soran+1 yılAdaşız bu arada
- +1 yıl
Öyle mi ne güzel adaşımı buldum😊Basit laflar bunlar kanma hatta bence de beklentiye girme de olduğu yerde kalsın egosunu tatmin edemeyince nasıl kuduruyor
Soran+1 yılÇok duygusuz biri çıktı. Bana yaptığınıda bilsen nefret edersin. Ama iyi ki olmadı böylesi belki daha hayırlıydi. Bu içeriği sileyim artık diyorum süresi tam dolmadi normalde kullanmıyorum bu siteyi. Memnun oldum Hazal 🤝🏼🙂
- +1 yıl
Bende memnun oldum kaç yaşındasın bilmiyorum ama asla bir erkek için kendinden fedakarlık yapma hiçbir kıymetin ve değerin olmaz önce kendini sev
Soran+1 yılYirmi iki yaşındayim. Benim sevgilim olmadı hiç ilk olduğu için bende iz bıraktı. Gercekten çok güzel sevmiştim çok değer verdim. Sabah işe gittiği için beni sen altı buçukta uyandir ara diyordu. Alarmimi o saatte ayarlayip hergün onu uyandırirdim sırf onu sevdiğim için. Ama hiç değmediğini fark ettim ve zoruma gidende ne biliyormusun benim onu ne kadar sevdiğimi biliyordu ve görüyordu. Hiç bir şey demeden çekip gitti. Artik aynı hatayı yapmam bundan sonra kendime değer vermem gerekiyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
56Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılSadece sana duyduğum ilgiye saygı duyuyorum senden herhangi bir şey beklemiyorum ama sadece bir şekilde bir sıfatla çevrende olmama izin ver demek istiyor. Gerçekten değer veren insanın ağzından çıkacak bir cümle bu senden bir beklentim yok cümlesi
61 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u +1 yılSenin bana karşı olan sevgini, ilgini beklemiyorum demek. Sana karşı bir beklentim umut içinde duruşum yok demek anlamını taşıyor bu. Yani buna göre rahat davranabilirsin bana senden aşk sevgi ilgi adına şeyler istemiyorum. Belki de sizi arkadaşça gördüğü için bu konuda tedirgin olmamanız adına beklentisinin olmadığından söz ediyor. Ancak söz ve davranışları tutarlıysa bu anlamda algılayabilirsiniz. Aksi durumda güven kazanıp beklentiye de girme ihtimali de fazla. Net olarak konuşup davranışlarını ölçün derim.
30 Yorumla Duygusal olarak sana karşı bir şey hissetmiyorum diyo boşuna ümitlenme diyo
210 Yorumla
Soran+1 yılÜmit verip yarı yolda bıraktı zaten
Soran+1 yılBen daha kötüsünü yaşadim :/
Keşke ben ayrilsaydim diyorum ve kendime kızıyorum...
Soran+1 yılBende çok şey yaptım ama değmediğini gördüm. Bana bir ders oldu. Gözümü açmamı sağladı ve onun sayesinde artık kimsenin sevgisine inanmıyorum.
Soran+1 yılAynen öyle bundan sonra başka şeylere odaklanmak gerek. Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir kısacası
Soran+1 yılAynen bende çalışıyorum. Bu arada teşekkürler yorumun için
+1 yılDuygusal anlamda senden medet ummuyorum demek istiyor. Senle ben olamayız, olma hayalleri de kurmuyorum diyor.
31 Yorumla
+1 yılNe konu konuştuğuna baglı ayrıca senden bir beklentim yok diyen birisi samimi olmaya calısıp sinsilik yaparak başka şey planlıyor olabilir bunu ilerleyen süreçte anlayabilirsiniz. Çok laf vardır ama icraat yoktur.. Her yönüyle düşünmekte fayda var..
013 Yorumla- +1 yıl
Aaa öyle ama biraz düşün bak bunda haklılık payım var
- +1 yıl
Kadınlar için kesinlikle Ama erkekler için yok Zihinsel ve İletişimsel farklar nedeniyle Misal bunu sorgulaması soru sahibinin bile Kadınsal düşünce şekli yüzünden Altında ki asıl kastedilen anlamı arıyor. Erkeğin çoğu zaman sözleri alt mesaj ve anlamlar taşıyarak gelmez. Açık net basit yalın ve Direktir Erkek yani bu sorunun cevabı sorunun kendisi NE dediyse dediği şey o anlama geliyor. Ama soran kişi acaba tam olarak ne demek istedi düşüncesinde İletişimsel ve Zihinsel fark Bunun bilinmesi gerek
- +1 yıl
Aslında benim de tam olarak merak ettiğim bu yönde ama kendisi açıklığa kavuştur bilmiş değil henüz.. 😊
- +1 yıl
İnan bu olay bilinse ilişkilerde ki sorunların %50 si çözülmüş olurdu. Yok yere iki taraf arasında soruna sebep olan bir konu Kadınlar yarı örtük göndermeli imalı kouşurlar. Erkek direk ve nettir bu yüzden anlamaz Kadında bu anlamama olayını bilinçli yaptığını düşünür ve yok yere alınır. Veya erkek bazen bişi der Kadın onun altından çok yanlış bir anlam çıkarır kEndi düşünce sistemiyle yargılar. Ve yok yere erkeğe gücenir Adam kadının neye gücendiğinin farkında bile olmaz. Ne oldu der Kadın klasik sevseydin anlardın moduna girip trip atar.🤣Misal vereyim İki çift dışarda yemeğe çıkmışlar olsun Yemek yerken adam bi dalıp gitmiştir. Kadın o sırada tuzluğu uzatmasını ister. Erkekde o sıra kafa işle güçle düşünürken duymamış olsun Derken tam kendini toparlar Yan masadan bir kadın gelir. Ya bakar mısınız bizim masaya tuzluk koymayı unutmuşlar Sizden rica etsem olur mu Demiş olsun Adam da bunun üzerine Tabi buyrun hanımefendi deyip tuzluğu uzatır Centilmence davranarak. Adamın Sevgilisi bi anda suratı düşer Oflayıp poflar. Adam sorar Bişi mi oldu hayatım der.
Kadın : Sen daha iyi bilirsin BAY CENTİLMEN ! der öfkeyle
Erkek : Bay centilmen? bay centilmen mi? Bay Ne, nasıl,, ne demek istiyorsun Anlamıyorum hayatım der Şaşkın bir ifadeyle
Kadın : Uffffffffff 😡😡
Erkek : Ne oldu hayatım anlamıyorum.
Kadın : TAMAM SUSSSSS ! 😡😡😡
Burdan da anlayacağın üzere tabi basitleştirerek anlattım Hatta sen bunda anlamayacak ne var ki gibi bile düşünebilirsin Sana göre baya baya normal bir şey bu Ama Erkek düz mantık iletişimide öyle Anlamıyor Çünkü anlaması için direk mesaj vermek açık sözlü olmak gerektir. Şimdi neden sorunların çoğu çözülürdü dediği mi Anladın mı 🤣 bunu genele yay bi daha iyi anlarsın 🤣 - +1 yıl
Yani kısaca ERKEKLER MARS'TAN KADINLAR VENÜS'TEN
JOHN GRAY - +1 yıl
Kesinlikle eşit değiliz ben bu konuda sizinle hem fikrim yaradılış ta farklıyız zaten
- +1 yıl
Öyle gerçekten ilişkilerde yaşanan sorunlar hatalı seçimler yok yere çıkan proglemler Herkeizn birbirini suçlamaları rayına oturmayan toxic giden ilişkiler vs vs bilgisizlik ve bilinçsizliğin nedeni herkes bi anlasa ve Öğrense Erkek ve Kadın doğasını her şey daha harika olacakta İşte 🤣
- +1 yıl
Sporun burada okumamak insanlar birbirini anlama yönünde hiç okumuyor bilgi edinmiyor vs. Vs çok etmen var .. Çevre bilinci bir çok konuda cahil hareket ediyoruz..
- +1 yıl
Değerli vaktinizi ayırıp yazdıgınız için tesekkür ederim tekrar görüşmek dileğiyle..
+1 yılBeklentisi vardır senin bişey yapmayacagını anlamıştır umudu kesmiştir naparsan yap demiştir bence artık
11 Yorumla
Soran+1 yılNe yapmamış olabilirim mesela?
+1 yılolaya göre degisir balım eger konustugun biriyse seni cok darlamamak adina bence böyle bisey demis olabilir
11 Yorumla
Soran+1 yılEski sevgilim di
- Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılCinsellik anlamında bir beklenim yok rahat olabilirsin anlamında diyor ve senin güvenini kazanıp senin o konuda adım atmani bekleyecek, tıpkı pusuya yatmış avını bekleyen avcı gibi
14 Yorumla- +1 yıl
Böylelikle abaza etiketinden kurtulacak. Her şey kendi isteğiyle oldu diyecek. Bu cümleyi kurması kendini ağırdan alması anlamına geliyor ki kadınlar ağırdan alınmasını sever. Zeki adam.
- +1 yıl
@neverstopp aynen tam da böyle
- +1 yıl
aynısını diyecektim, aç gözüküp kaçırmak istemiyor seni rahat takılıp senin kendi ayapına geitrcek
- +1 yıl
Evet şimdi, dedektif rozetlerimiz nerede?
- Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılİyiki böyle demiş. ya senin de benden bir beklentin olmasin deseydi ne yapacaktın... azıma da etsen sesimi cikartmayacagim demek istemiş... umut beslerse vazgeçmek zor olur o yüzden olabilir 😘
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. askerlik arkadasımsın diyor. duygusal olarak aşk olarak romantizm olarak seks olarak beni unut diyor.
01 Yorumla
Soran+1 yılSeks ne alaka?
Kişilik & Karakter konusunda 342 cevap paylaştı. Olursa olur olmazsa olmaz demiş işte yüksek beklentiye girmemiş hayal kırıklığına uğramamak adına
010 Yorumla
Soran+1 yılYa birde bunun benden önce bir ilişkisi vardı o yüzden bağlanmaktan korkuyorum diyordu sürekli
Soran+1 yılMadem öyleydi niye bana ümit verdi geçmişini unutamadiysa niye benimle ciddi düşündüğünü söyledi ailesi bile bizi biliyordu
Soran+1 yılKaç defa sordum hiç bir şeye cevap vermiyordu arkadaşim ona yazdı tek bunu söyledi Allah onu en iyisine layık görsün kendisi için mutluluklar diliyorum bundan sonra kendine iyi baksın dedi
Soran+1 yılBenim bir ilişkim olmadı kimseyle o benim hayatıma giren ilk erkek o yüzden zor benim için. Bunu onada söyledim oda biliyor. Bana üstü kapalı bir şekilde anlattı sadece bağlanmaktan korkuyorum diyordu ilk başlarda böyle değildi sürekli mesaj atardı sabaha kadar konuşurduk ayrılmadan bir ay önce çok değişti bende anlamadım bir türlü
Soran+1 yılZoruma gidiyor hiç bir şey demeden engelledi beni insan bir açıklama yapar en azından o gece onu aradım ağlıyordum sebebini soruyordum kendi kendime konuşuyordum o tek kelime söylemiyordu susuyordu bir şey demiyordu
Soran+1 yılya da belki hayatında biri vardı
yorumlarda gereken cevaplar verilmiş saten
01 Yorumla
Soran+1 yılTüm yorumlari okumussun sanırım
Kişilik & Karakter konusunda 6,1b cevap paylaştı. Ne dediyse o Erkek özü sözü bir olan bir canlı İma yoluyla alttan mesajlama yapmaz. Senden beklentim yok demek / Senden beklentim yok demektir.
02 Yorumla- +1 yıl
yo seviyorum diyip sevmeyen erkekler var
Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Bunu neden kendisine sormuyorsun? Tam olarak ne demek istiyorsun? Diye..
03 Yorumla
Soran+1 yılBeni engellemiş nasıl sorayım?
Sormuştum daha önce bir şey sorma artık kaybol istemiyorum dedi
Soran+1 yılAnlıyorum tabiki de. Ben neden böyle bir şey yaptı diye sormak için yazdım. Ona yalvarmak ya da tekrar birlikte olmak için değildi ki
Bana bunu tam tersi kendisi söyledi. Benden bir şey bekleme, beklenti içinde olma diyordu.
01 Yorumla
Soran+1 yılEski sevgilin mi?
Kişilik & Karakter konusunda 664 cevap paylaştı. Burada ilişki düzeyinin hangi aşamasında söylediği önemli. Çünkü duruma göre değişir.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılBen hoslanmadıgım olumlu olumsuz hıcbı durumu benı alakadar etmeyecek ınsanlara derım bunu
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 399 cevap paylaştı. Umrumda değilsin, gidersen git banane, yoh bizim iş olmaz ve s. diyor
00 Yorumla
+1 yılBu Cümlenin bende hissettirdiği; Kaciyorum az kovala blöfü.
00 Yorumla
+1 yılSana yürüyor ama umduğunu bulamadığı için duygu sömürüsü yapıyor
00 Yorumla
+1 yılLütfedersen koyup koyup giderim demiş.
Akıllı çocuk aferin00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 446 cevap paylaştı. Olsan da olur olmasanda kendin kaybedersin gibi bir şey
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBenim için önemli değilsin veya seninle ilgilenmiyorum gibi bisey
00 Yorumla Onu demeye çalışıyordur ama kabul etmek istemeyiz anlamadığımız dan değil
00 Yorumla
+1 yılYatak yorgan olmadığı için seninle devam etmiyorum demek oluyo..
01 Yorumlaşu an değil ama ilerde sevişmek istersen hayır demem kısaca...
00 Yorumla
+1 yılHerhangibi bir Maddi ya da Manevi Anlam da bir beklentisi olmamasından bahsediyor olabilir bende genel de hep öyle söylerim ama geniş çaplı düşünürsek cinsselik anlamında da bir beklentim yok diyor olabilir :)
01 Yorumla
Soran+1 yılAramızda cinsellik olmadiki uzak mesafe iliskisiydi. Ve birde o konuları konuşmadik hiç
Kişilik & Karakter konusunda 25,3b cevap paylaştı. Pompa olmaz aramızda korkma, öyle ezik gibi takılırız demek istemiş.
17 Yorumla
Soran+1 yılNe alakasi var bununla?
Soran+1 yılSiz zaten hep öyle anlarsınız 🙂
Soran+1 yılNe için yolladın ki bu videoyu anlamadim doğrusu?
Soran+1 yılEvet videodan bir şey anlamadım
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılGenel olarak bayanların kullandığı bir tabir olup seks öncesi kendini kasma , rahat ol anlamı içeren sözcükler anlamında kullanılır
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. gidersen git , cokda umrumda anlamıda çıkar :D
00 Yorumla
+1 yılşu an yok biraz daha güvenini kazanayım ozaman olacak tabi
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBu cümlenin anlamı, hangi durumun içerisinde söylediğine göre değişir.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHislerim bu ama kendini kötü hşssetme karşılık beklemiyorum, içimi döküyorum gibi
00 Yorumla
+1 yılSenden bisi beklemiyomus
10 YorumlaSeninle ilgili bi hayalim yok dio
10 Yorumla
+1 yılSenden herhangi bir şey beklemiyor yanında olmama izin ver sadece diyor olabilir
00 Yorumla
+1 yılBen sie muhtaç degilem sen rehetiyan bağ
Diyordur...00 Yorumla
+1 yılBana karşı bir şeyler yapma senden hiç bir şey beklemiyorum gibi bir şey olabilir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenle ciddi düşünme ümit bağlama diyor
17 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBence birden fazla kişiyle konuşan biri. Senden bir beklentim yok ciddi düşünmüyorum senin de beklentin olmasın ki başkalarıyla flörtleştiğimi öğrendiğinde hayal kırıklığı yaşama diyor içten içe
Soran+1 yılCiddi düşündüğünü kendisi söylüyordu hep
Cevap sahibi+1 yılBana da eski sevgilim öyle diyordu meğerse hepsi bir yalanmış. O kadar profesyonel yalan söylüyorlar ki. Kalp kırmak incitmek onların umrunda bile değil
Soran+1 yılGece zaten geç vakitlere kadar dışarıda takılıyordu hatta mesaj bile atmiyordu günlerce
Soran+1 yılİki hafta yazmadi sebebini soruyordum bana bu aralar iyi değilim bize biraz zaman lazım dedi
Cevap sahibi+1 yılHep aynı bahane ya büyük ihtimalle hayatında başkası vardır. Kurtulmuşsun canım şükret. Sen çok değerlisin o sana layık değilmiş. Hayatına layık olsaydı hayatında kalırdı o daha kötüleri tercih etmiştir eminim. Boşluğa düşüp bir gün yazarsa hiç cevap verme
Soran+1 yılEvet Allah onun benim için doğru kişi olmadığını gördüğü için olmadı. İyi ki de olmadı diyorum artık üzülmüyorum sadece keşke ben ayrilsaydim diyorum. Yazsada asla istemem onu heryerden engelledim.
+1 yılSana ihtiyacım yok diyor
20 Yorumla
+1 yılYani olsan da olur olmasan da olur demek istiyor
20 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı. beklentisi bitmiştir daha ne olsun
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Sal beni diyor bence
05 Yorumla
Soran+1 yılBirisine baglanmaktan korktuğunu düşünüyorum çünkü bunu hep söylüyordu belki geçmişte aldatılmış veya terk edilmiştir o yüzden bana ümit vermek istememiştir gibime geliyor ama tam emin de değilim
Soran+1 yılBenimle ciddi düşünüyordu hatta ailesi bile bizi biliyordu ne oldu bilmiyorum. Iki haftaya mesaj atmiyordu ben sebebini sordum neden cevap vermiyorsun dedim bu aralar iyi değilim bize biraz zaman lazım dedi hiç bir şey anlamadım
Soran+1 yılGerçeği artık görüyorum. Bunu yaşamamam iyi oldu ve bana ders oldu gözümü açmamı sağladı. Artik kimsenin sevgisine inanmıyorum zaten
+1 yılSeni gözden çıkarmış
10 Yorumla
+1 yılBeklentisi olmadıgını soylemeye calısıyor
10 Yorumla
+1 yılBeklentisi yokmuş işte
10 YorumlaSenden bir beklentim yok demeye çalışıyor
00 Yorumla
+1 yılNasi anlamiyosun askiimmm
00 Yorumla
+1 yılErkekse net sevgili olmayalım takılalım
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılGayet net söylemiş zaten
00 Yorumla Senden bir nane olmaz demis
00 Yorumla
+1 yılsenden bi halt olmaz demiş
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılUmudu kalmamıştır ben de öyleyim genelde
00 Yorumla
+1 yılBeklentisi yokmus yani
00 Yorumla
+1 yılherkes kendi yoluna diyor..
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Ne verirsen allah razı olsun diyor
00 YorumlaÇok ii bir manipülasyon yöntemi dikkat et
00 Yorumla
+1 yılYani diyorki gönül eğlendiriyorum
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. İstemem yan cebime koy diyor.
00 YorumlaOlmaz diyor işte
00 Yorumla- Devamını Gör (43)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer