Doktorlar capkin mi olur?

Benim sevgilim doktor. geçen bir cafe ye gittik dal baktirdik arkadaslarla. kadin orta yasli falan. neyse sevgilimin dr oldugunu soyledim. kadin doktorlar capkin olur uzulursun falan dedi. bu isin sonu olmaz bilmem ne. moralim okadar cok bozuldu ki. yeni tanimaya basladik birbirimizi onla. ama moralim resmen sifir. kac gundur aklimda o kadin.. bide gülüyor falan.. sinir oldum..
Doktorlar capkin mi olur?
Cevapla