Gizli Üye(30-35)+1 yılhep birlikte derken ?
şimdi size dedeniz gibi güzel bi tavsiyede bulunucam
öncelikle karşınızdaki insanın dış görüntüsünden hoşlansanız bile bunu bi kenara bırakın
ona sizi tanımak istiyorum deyin (yani zaman geçirin onla)
karakterini kişiliğini içinde sakladığı iyi ve kötü insanı görmeye çalışın
insanlar evlilik öncesi çok mülayimdir hatta melektirler
bu tanıma sürecinde sanki evliymis gibi her istediğiniz davranışı sergileyin onu zorlayın (cunki evlenince size baskının en kralını yapacaktır)
bi insan zorlaninca gerçek yüzünü ortaya çıkarır asla saklayamaz
içindeki merhameti vicdanı sevgiyi sadakati bulmaya gayret edin (inşallah vardır)
kötü alışkanlıklarını söylemesini isteyin (alkol gibi)
aile yapınızı bilmiyorum size gereken zamanı tanımalayabilirler
içinizdeki iç sese kulak verin o tm demeden asla adım atmayın
gördüğüm kadarıyla evliliği rutin bi olay olarak görüyorsunuz
evlilik iki birbirini tamamlayan insanın toplumu oluşturması demektir
bundan başka ihtimaller toplumu bizacaktır (sevgisiz ailelerde büyüyen problemli çocuklar yarının suçluları olur)
ailenizden birileri size :--ben çocuğu beğendim bundan eş olur gazlarına gelmeyin cunki onunla evlenecek olan sizsiniz onlar değil ?
burada tek silahınız hislerinizdir
lütfen onları çok iyi kullanın04 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısınız, hislerime kulak vereceğim. Yazdiklariniz çok değerli çok sag olun
Cevap sahibi+1 yılBen teşekkür ederim insanlık vazifem 🙏
Soran+1 yılKonuşmalarımız pek seri değil. Üstelik günaydın mesajı da atmıyor
. Yani 2 gündür ben bu adamı çözemedim. Güzel biriyim yani çevremden sık isittigim bir şey. Gorustugumuz gece de cok eglenceli gecmisti aslinda. Negatif bir his yoktu bence ikimiz arasinda. O gunden sonra yazıyor, yazarken iyi ama seri ve hızlı degiliz. Günaydın mesajı almayi çok isterdim mesela ama tık yok. Odun gibi sanki. Bu adam ne yapmaya çalışıyor sence?
Cevap sahibi+1 yılöncelikle hickimseye mecbur değilsiniz
bi iki günlük bi tanışma olayında fazla samimiyet aramayın , onu yavaş yavad tanımaya çalışın ama iyi tanıyın
bi insan kendini flört döneminde saklayabilir ama siz onu zorlayın
bikac gün bekleyin eğer hiç yazmazsa engelleyerek cebini silin
En İyi Cevaplar
Her şeyi bu görüşme de sorma yüzeysel şeyler sor çünkü görücü usülünde görüşmw 3 kere olur çocuk planı ev planı vs onları 3. görüşmede sor. Evin veya araban var mı sorusunu hiç sorma seni paracı görür. Kitaplar hakkında filmler hakkında konuş siyasete sakın girme. kendinde sevmediğin 3 özellil ne diye sor burcunu falan sor karşı taraf girişkense zaten muhabbet açılır. Sana bir şey anlatıcam benim bir kadın akrabam var evlenirken eşiyle görücü usülü olarak tanıştı. Hiç bir görüşmede de evi arabasını falan sormadı adam da şaşırmış çünkü bu zamana kadar görüştüğü insanlar hep sormuş bu sormamış diye sonra kıza demiş sen çok farklısın diye ve kabul etmiş işet (adamın o sıra 2 katlı evi vardi arabası vardı başka şehirde bir tane daha evi varmiş aileden biraz varlıklı) maddi durumunu çok merak ediyorsan sizi tanıştıran arkadaşına sor. Mesleğini sor ama ne iş yapıyorsun diye ama sakın maaşını sorma
00 Yorumla
+1 yılYaşının senden büyük olması güzel bir durum. Özellikle de yaşına göre genç gösteriyorsa bu durum ikiye katlanır. Bunun dışında karaktere çok dikkat etmeni tavsiye ederim. Sonuçta güzellik geçici. Ama karakter kalıcıdır. Bunun dışındaki özellikleri kendin sıralaman daha iyi olur. Son olarak; asla senden çoğu konuda çok fazla iyi olan birini de tercih etmemeni öneririm. Hani "huyu huyuna suyu suyuna" diye bir tabir var ya... İşte o hesap... Bunların dışında, buluşmaya gidince sadece doğal takıl. Heyecanlıysan gizleme. Doğallık her zaman erkekler için bir numaralı tercih olmuştur. Tabi doğal ol dediysek de paspal gitme. ☺️
03 Yorumla
Soran+1 yılBöyle uzun uzun yazıp tavsiyelerde bulunduğun için çok teşekkür ederimm. Umarım heyecanım yarıda kalmaz. Umarım birbirimizden hoşlanıriz. Güzel bir enerji yakalarız umarım.. dediklerine dikkat edeceğim. Onunla Baş başa olamayacagimiz için aslında nelerden konuşacağız bilmiyorum. :)
Soran+1 yıl19.30da bulusacagiz
- +1 yıl
Rica ederim. ☺️
Böyle arkadaşlıklara bayiliyorum. Hayırlı işlere aracı olmak güzeldir.🙂
Tipten evvel oturmasına kalkmasına, garsonlarla muhabbetine, çalışanlara üstten bakıp bakmadığını dikkat edin. İlk görüşmede kimse birbirini derinlemesine çözemez. Hoşlanırsanız zaten 2. Ve daha birçok görüşme olur. Hayırlısı olsun🌺
11 Yorumla
Soran+1 yılTanıştık. Sempatik biri ama ben biraz modern bir ailede yetiştim. Küçümsemek için demiyorum o biraz tarz olarak köyü olan , tarla işleriyle uğraşan bir aileye sahip biri. Çocuğun da konuşmaları çok az ağız özelliğine sahip. Ama karsidan giyim kusam modern gorunuyor. Ne yapacağımı bilemedim. Kafamda soru işaretleri var. Yani heh işte aradığım adam diyemedim. Sohbeti güzel, ben kumral severim o esmermiş. Yani bilmiyorum ya. Modern bir görünüşü yok. Ona takıldım sanirim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
51Cevap
- Aile & Toplum konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılKendin ol yeter
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 373 cevap paylaştı. Kızlar daha erken olgunlaşıyorlar, emin ol o senden daha heyecanlıdır. Eli ayağına dolaşır. Sen ne kadar doğal ve rahat olursan o da aynı şekilde karşılık verir. Zaten amaç birbirinizi tanıyıp anlamaya çalışmak değil mi? O zaman gayet rahat ve doğal ol. Konu konuyu zaten açacaktır. Birbirinizi gördüğünüz ilk anda zaten bi ilk izleniminiz olacaktır ve onun üzerine konuşacaksınız zaten (tansiyonda ona göre olucaktır) Baktınız uyumlusunuz o zaman irdelersiniz. Yoksada zaten sohbet uzun sürmez. "Allah karıyla kocanın toprağını bir avuçlarmış" Nasip. Nerede karşına çıkar bilinmez. Ön yargılı olmamakta fayda var bence. Mutluluğun daim olsun.
22 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim güzel yüreğin ve tabsiyelerin için. Artık gyzel bir iliski istiyorum anlasabileceğim biriyle. Umarım iyi bir enerji ve güzel bir ilk izlenim sağlarız. Nelerden konu acabilirim hiç bilmiyorum :)
- +1 yıl
Cevaba bak😱 Beni de eversene... Karavanda yaşayacak birini arıyorum🤪
+1 yılYa hadi mutluluklar keşke bende bu konuda tavsiye verecek kadar tecrübeli olsam.
Hadi umarım bu heyecan seni yarı yolda bırakmaz güzel şeyler yaşanacağı için önceden hissediyorsundur.
Bol şans güzel insan. 💖💖💖
Valla mutluluklar kendim görüşüyormuşum gibi sevindim.19 Yorumla
Soran+1 yılÇok guzel güzel kalpli insan. Bir yandan endişeliyim heyecanım yarıda kalır mı diye. Umarım bir enerji uyumu olur onunla. Akşam 19.30da buluşacağız
- +1 yıl
Ooo sonuçları mutlaka yaz. Olabilir ama en azından görücü usulü veya kendin bir yerde oturup insanlarla tanisman için kapı açar
Soran+1 yılTanıştık. Sempatik biri ama ben biraz modern bir ailede yetiştim. Küçümsemek için demiyorum o biraz tarz olarak köyü olan , tarla işleriyle uğraşan bir aileye sahip biri. Çocuğun da konuşmaları çok az ağız özelliğine sahip. Ama karsidan giyim kusam modern gorunuyor. Ne yapacağımı bilemedim. Kafamda soru işaretleri var. Yani heh işte aradığım adam diyemedim
- +1 yıl
Yani ikna etmediyse sorun değil başkasına geçersin. Sen hayır kurumu değilsin bu yüzden herkesle de kalbi kırılmasın diye denemek zorunda degilsin. Bunu illa konusma için söylemiyorum konuşması normal olup yine öyle bir ailesi olan insanlar da var ki bunlar kötü bir şey değil tam tersi toprakları olması iyi bir şey.
Sadece içine gerçekten sinmediyse deneme 2. Buluşmadan sonra bile olmayacaksa boş ver. Yani aynı şekilde karşı taraf da seni beğenmemiş olabilir ya da atıyorum başka tanışacağım bir insan da Senin bazı özelliklerini beğenmez olabilir yani Hani bunlar - +1 yıl
Mesela benim daha yeni idrak ettiğim bir şey var hatta zorbalık gördüğüm dönemlerde hiç idrak edemediğim bir konu insanların düşünceleri yalnızca kendisine ait ve sen gerçekten onlara bir şey yapmıyorsan ve o seni Aşağı çekmek için uğraşıyorsa ya da atıyorum rahatsızlık duyup rahatsızlığını senin özgürlüğünü işte hareket kabiliyetine kısıtlayacak kadar ileri gidiyorsa Bu seninle ilgili bir şey değildir ve onu takmadan önüne devam etmen gerekiyor �yle yani hani o yüzden her konuda eğer biri seni beğenmezse de sen birini Beğenmezsen sadece İkinizin de kriterlerine uymadığını Bunun haricinde İkinizin de hayatınızda ister istemez bu özellikleriniz de devam edeceğinizi bilin
Soran+1 yılYazdıklarını okudum çok haklısın. Konuşmalarımız pek seri değil. Üstelik günaydın mesajı da atmıyor
. Yani 2 gündür ben bu adamı çözemedim. Güzel biriyim yani çevremden sık isittigim bir şey. Gorustugumuz gece de cok eglenceli gecmisti aslinda. Negatif bir his yoktu bence ikimiz arasinda. O gunden sonra yazıyor, yazarken iyi ama seri ve hızlı degiliz. Günaydın mesajı almayi çok isterdim mesela ama tık yok. Odun gibi sanki. Bu adam ne yapmaya çalışıyor sence?- +1 yıl
Ilişkilerde maalesef aşırı tecrübeli değilim bu yüzden bu bilgiyi referans alarak soyleyeceklerimi dikkate al.
Ya soğuk sıcak taktigidir cepte olmasın ya da sadece istemiyordur.
Bence yorucu olmayan ilişkileri hakediyorsun.
Belki de sadece sen abartmissindir en ufak günaydın mesajı yazmamasina.
Bir konuşmayı dene bakalim. Baktım hala aynı istemiyor dur seni. ya da sadece onun yazmasını bekle seven er ya da geç yazar.
Ama bir iki konuşmayı dene hemen anla sonra iletişimi kes bence - +1 yıl
hemen kalbin isinacaginia sanmam ama ilk görüşte hoşlanma diye bir gerçekte var. Eğer senin için konuşuyorum sadece ilk defa biri ile bulusmanin bir heyacani varsa o gün çocukla ilgili bunlarin haricinde bir etkilenme olmadıysa o zaman doğru kişi değildir
- +1 yıl
Durum nedir?
+1 yılBana da lazım o tavsiyelerden. Normal date e gidiyormuş gibi takılmayı düşünüyorum. Ha Görücü usulü ha kankamin tanıştırmak istediği kız. Hem iyi geçmezse annem bir daha rahatsızlık vermez iyi de olur. İyi geçerse de birkaç seneye evli olurum belki. Ama evlilik düşünmeyen birisine Görücü usulü gelin bulan annem amacına ulaşır mı baya merak ediyorum djdhdjdjdjdb
10 Yorumla
+1 yılgünü birlik sohbetler iyidir ilk buluşmada ekonomik durum sonrasın da seçimler diye gider bu mevzu
00 YorumlaÇiftleşme çağına gelmiş 2 damızlık sığırı, üç beş argüman üzerine bir araya getirip, yasal olarak çiftleşmelerine zemin hazırlayan çağ dışı gelenek.
120 Yorumla
Soran+1 yılDedi bir damızlık sığır 😊
- +1 yıl
Gorucu usulü ile olmuş olan uzun süren ve mutlu evlilik hayatları olanlar var fazlası ile u a da 8 sene sevgilisi ile çıkıp son bir kaç ayda başkası ile evlenen örnekler de mevcut ya da uzun süre çıkıp evlenince ayrılan
- +1 yıl
Beyefendi merak ediyorum; bi arkadaşınız "ya kanka benim bi kız arkadaşım var, seninle baya uyumlu, tanıştırayım mı belki sevgili olursunuz" dese ne dersiniz?
- +1 yıl
"Ben çağ dışı geleneklerle çiftleşecek bi sığır değilim" dersiniz umarım
Soran+1 yılZihniyetin ne kadar bozuk ya. Ciftlesmekle kafayı bozmussunuz. Evlilik anlayisin tek bu senin. Yol arkadaşlığı ve ruhuma eş olacak bir insanla tanışabilirim belki yarın. Hem nereden bilebilriiz belki de ciftlesiriz çocuklarımın babası olur. ;)
- +1 yıl
Kimseyle, hele de tanımadığın ve 3-5 ay muhallebicide çay içip kasıntı sorularla sözde tanımaya çalıştığın biriyle evlenmek için evlenilmez çocuklar.
Zira 5 senelik arkadaşına borç verirken milyon kere düşünürken, 5 aylık insanla sırf aptal gelenekler bunu onayladığı için yatağına almak, aynı evde yaşamak midesizlikten başkası değildir.
''Benim seks çağım geldi, hadi beni namuslu bir şekilde karşı cinsim olan biriyle tanıştırın da halvet olalım'' zihniyetiyle bir arpa boyu yol katedemeyeceğiniz gibi, sağlıklı ilişki de yürütemezsiniz, değiştirin bu kafayı
Soran+1 yıl@NeclaTekinAydınoğlu Necla Hanım çok teşekkür ederim desteğiniz için. Ben de merak ediyorum acaba nasıl bir cevap verirdi bu kişi :) yok ben ciftlesmeye karşıyım mi derdi acaba?
- +1 yıl
@NeclaTekinAydınoğlu Arkadaşının sana önerdiği kişiyle tanışırsın, bunu evlenmek için değil, arkadaşlık kurmak için yaparsın. Soru arkadaş tavsiyesiyle tanışmaktan bahsetmiyor, doğrudan evlilik amacıyla bir araya gelmekten bahsediyor. Tekrar oku
Soran+1 yılBeyefendi hemen evlenelim demedik zaten. Yarın evlilik kafasıyla gitmeyeceğiz o kafeye zaten. Bir sakin olun. Biz ikimiz de tanışmak istedik ve yarın o kafeye gideceğiz. İkimiz de istedik dikkatinizi çekerim . Olursa olur olmazsa olmaz zaten. Nasip
- +1 yıl
@Oluştur Arkadaş tavsiyesiyle tanışıp, anlaşılırsa ilişki, ardından evlilikten bahsediliyor djskcn
Soran+1 yılBence beyefendi asıl siz bir daha okuyun hahah. Önce siz okuyun lütfen hah
- +1 yıl
@NeclaTekinAydınoğlu ''Yarın görücü usulü biriyle tanışacağım. Neler tavsiye edersiniz?'' Sorunun başlığı bu, neyi savunuyorsun tam olarak?
- +1 yıl
@Oluştur Detayı okur musun lütfen, "DETAY" djlssjkxm
- +1 yıl
@NeclaTekinAydınoğlu Görücü usulünün neyi ifade ettiği net, detayda verdiği şeyler de görücü usulünde olan şeyler. Kime ne anlatıyorsam, evlilik delileri sizi asdf
- +1 yıl
Üstüme iyilik sağlık daha 24 yaşındayım ne evliliği ne deliliği dkksjx Hadi sen biraz kitap oku tamam mı ya da ne bileyim paragrafta anlam konusunu çalış. Hadi iyi geceler 🤝🏻
Soran+1 yılBeyefendi siz olayı çok yanlış anlamışsınız fshahsja nasıl böyle bir anlam çıkardiginizi merak ettim
Soran+1 yılBen edebiyat öğretmeniyim. Benim öğrencilerim bile paragraf sorularında bu kadar çuvallamadi. Verilen parçada hangisine deginilmemistir sorusunun cevabi sizsiniz gzhsja
- +1 yıl
- +1 yıl
Senin karın ağrın ortada. Sadece çiftleşmek niyetiyle tanışmak istiyorsun ama evlilik amacı bu niyetine turp sıkıyor
Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Gerçek kişiliğini anlayabileceğin, çözebileceğin özellikle ve zekice seçilmiş sohbet konuları aç. Bazı şeyler direkt sorulabilir, bazı şeyleri ise çözmek, anlamak gerekir, insanlar direkt yanıtlamazlar. Başarılar dilerim, hayırlı olsun.
00 YorumlaAdamı beğenirsen yüzünden tebessümü eksik etme konuşulacak şeyler daha çok sohbete dayalı olur “ne var, ne yok” gibi bende yaşadım bi kez ve ben nasıl bir ilişki istediğimi anlattım hayatın zorluklarını ve buna rağmen her zaman yanımda olunmasını istedim falan filan işte. Herşeyden önce rahat ol ablacım ve şartlar istekler konusu açılırsa kesinlikle sende şartlarını veya isteklerini dile getir.
03 Yorumla
Soran+1 yılTamamdir yorumun çok değerli çok teşekkür ederim. Aklımda olsun
Soran+1 yılKonuşmalarımız pek seri değil. Üstelik günaydın mesajı da atmıyor
. Yani 2 gündür ben bu adamı çözemedim. Güzel biriyim yani çevremden sık isittigim bir şey. Gorustugumuz gece de cok eglenceli gecmisti aslinda. Negatif bir his yoktu bence ikimiz arasinda. O gunden sonra yazıyor, yazarken iyi ama seri ve hızlı degiliz. Günaydın mesajı almayi çok isterdim mesela ama tık yok. Odun gibi sanki. Bu adam ne yapmaya çalışıyor sence?
- Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılTavsiyem bir seferde kesip atma , kesinlikle ikinci sefer de buluş , konu olarak da sizi tanıştıran ortak dostlarınız hakkında konuşmakla başlayabilirsiniz
05 Yorumla
Soran+1 yılTamam yorumun için çok teşekkür ederim. Daha evvel böyle bir tecruben olmuş muydu
- +1 yıl
Oldu , gitar hocam illa beni oğluyla tanıştırmak istedi , hiç niyetim yoktu ama onu kiramadim , Allah’a sukur oğlu da hiç ilgilenmiyordu evlilikle , biz buluştuk sohbet ettik çok eğlendik muhabbet filansonra da birbirimizi hiç görme gereği duymadık :)
Soran+1 yılYani sonrasında olması galiba :)
- +1 yıl
İkimiz de istemedik zaten o zaman ikimiz de evlenmeyi düşünmüyorduk
Soran+1 yılAnladim. Tavsiyenizi dikkate alacagim
görücü usulu demek gözyasi demektir, hic tavsiye etmem git anlasabildigin sevdigin biri ile yuvani kur, aileni öyle herseye dahil etme. Tabi yasin resit ise
03 Yorumla- +1 yıl
Aile dememiş ki, arkadaşı tavsiye etmiş. Sanki yarın tanışır tanışmaz nikah masasına oturacak
- +1 yıl
@NeclaTekinAydınoğlu Genelde sadece basligi okudugum icin atlamis olabilirim :D
Soran+1 yıl@NeclaTekinAydınoğlu evet sadece hem kendime hem de ona şans vermek istedim. Yaşımız da geçiyor artık, fırsatları değerlendirmek istemem kötü mü?
Ön yargılı davranma hayatının aşkını nerede nasıl bulacağını bilemezsin. Her şeye rağmen keyfini çıkar hoşuna gitmezse zorla verecek değiller
15 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın öyle düşünmeye çalışıyorum ben de. En kötü ne olabilir ki değil mi?
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim desteğiniz için:)
+1 yılGörücü usulünde anne bulur bı erkek ve evlenme amaçlı olur bunun amacı belirsiz arkadaşın gerçekten arkadaşınmi bunları bilmek lazım bı sürü saçma şey oluyor niyetin ciddiyse sonra uzulme
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılRabbim hakkınızda hayırlısını versin, iki kişi değilseniz zaten özel şeylerden bahsedemezsiniz, ama tanımak anlamında genel geçer şeylerden pekala bahsedilebilir. Heyecanın belli bir oranı gayet tabi ve güzeldir de, diri tutar insanı.
02 Yorumla
Soran+1 yılKonuşmalarımız pek seri değil. Üstelik günaydın mesajı da atmıyor
. Yani 2 gündür ben bu adamı çözemedim. Güzel biriyim yani çevremden sık isittigim bir şey. Gorustugumuz gece de cok eglenceli gecmisti aslinda. Negatif bir his yoktu bence ikimiz arasinda. O gunden sonra yazıyor, yazarken iyi ama seri ve hızlı degiliz. Günaydın mesajı almayi çok isterdim mesela ama tık yok. Odun gibi sanki. Bu adam ne yapmaya çalışıyor sence?
Cevap sahibi+1 yılMuallakta kalmış, ya beğenmedi, ya da kafasına yatmayan yerler var.
Hevesli insan böyle olmaz.
- Aile & Toplum konusunda 365 cevap paylaştı.
+1 yılBeklentilerini yüksek tutma. Akışına bırak, kasma. Özgüvenini koru ve göster. Su gibi olup şekilden şekile girme. Gerçek sen ol.
04 Yorumla
Soran+1 yılTanıştık. Sempatik biri ama ben biraz modern bir ailede yetiştim. Küçümsemek için demiyorum o biraz tarz olarak köyü olan , tarla işleriyle uğraşan bir aileye sahip biri. Çocuğun da konuşmaları çok az ağız özelliğine sahip. Ama karsidan giyim kusam modern gorunuyor. Ne yapacağımı bilemedim. Kafamda soru işaretleri var. Yani heh işte aradığım adam diyemedim. Sohbeti güzel, ben kumral severim o esmermiş. Yani bilmiyorum ya. Modern bir görünüşü yok. Ona takıldım sanirim
- +1 yıl
Akışına bırak. Hemen evet ya da hayır demek çok saçma.
Soran+1 yılKonuşmalarımız pek seri değil. Üstelik günaydın mesajı da atmıyor
. Yani 2 gündür ben bu adamı çözemedim. Güzel biriyim yani çevremden sık isittigim bir şey. Gorustugumuz gece de cok eglenceli gecmisti aslinda. Negatif bir his yoktu bence ikimiz arasinda. O gunden sonra yazıyor, yazarken iyi ama seri ve hızlı degiliz. Günaydın mesajı almayi çok isterdim mesela ama tık yok. Odun gibi sanki. Bu adam ne yapmaya çalışıyor sence?- +1 yıl
İki ihtimal var,
1. Senden elektrik almadı ama daha iyisini bulana kadar da yedeğe alındın:)
2. Senden hoşlandı ama öyle sık mesaj atacak, bir kadının ruhunu okşayacak bir karakterde değil, yani senin dediğin gibi odun.
Şunu bilki eğer senden çok hoşlansaydı her şeyi fırsata çevirirdi. Sabahı, akşamı, geceyi, bayramı...
ilk olarak kendisini tanıtsın sonra yavaş yavaş sorularını sorarsın sonra akşam kafanda tartarsın şans verim vermeyim diye düşünüyorum.
02 Yorumla
Soran+1 yılTanıştık. Sempatik biri ama ben biraz modern bir ailede yetiştim. Küçümsemek için demiyorum o biraz tarz olarak köyü olan , tarla işleriyle uğraşan bir aileye sahip biri. Çocuğun da konuşmaları çok az ağız özelliğine sahip. Ama karsidan giyim kusam modern gorunuyor. Ne yapacağımı bilemedim. Kafamda soru işaretleri var. Yani heh işte aradığım adam diyemedim. Sohbeti güzel, ben kumral severim o esmermiş. Yani bilmiyorum ya. Modern bir görünüşü yok. Ona takıldım sanirim
- +1 yıl
Aslında Sen beğenmemişsin gibime geldi onu reddetmek için açık bulmaya çalışmıssın gibime geldi çünkü kötü bişe desen annenin kulağına gidicek oda olmuyacak eğer beğenmediysen açık açık söyle ben senden hoşlanmadım uzatmayalım.
Koç burcu kadını yorumu: Seni seviyorum dediğin zaman gider
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu görücü usulu değil ki görücü usulu ailelerin ortak tanidigi ve ailelerin tanistirdigi kisi oluyor ve tanimadigin bir adamla evlenirsen görucu olur resmen bu flört flortun adi ne zaman görücü oldu
21 Yorumla
+1 yılgöz teması kurmaya çalışın konusurken gozlerını sık sık kacırıyor ve telefonuyla oynuyorsa o erkek sıkıntılı...
14 Yorumla- +1 yıl
ne var oyle erkekte
- +1 yıl
@kendalliste_ bır dergıde okumustum... guvenılmez ve capkın erkek ozellıklerınde yazıyordu bu. ekstra olarak bırden fazla telefon tasıyan erkegede tehlıkelı kacılması gereken erkek dıye yazıyordu baska aklımda kalan hee bırde sey var... arabasının arka camı sıyah fılmle kaplı erkekde capkındır yazıyordu.. baska seylerde vardıda unuttum... normalde kendı hemcınsımı ıfsa etmemde bu capkın serfslrdn nefred edıyorum kamu hızmetı olsun 😂
- +1 yıl
hepsi bana gelen erkeklerdi😭
- +1 yıl
@kendalliste_ sıradakı sıgaramı bahtına yaktım kardesım 🚬 sıkma canını be
Hep birlikte neden görüşüyorsunuz? Keşke başbaşa görüşüp sohbet etseydiniz. Sonuçta ikiniz de olgun insanlarsınız.
05 Yorumla- +1 yıl
Öyle olur zaten biri tanıştırır sonra hadi bana müsaade deyip gider o kişi
- +1 yıl
Yoo ne fark eder ki bi şekilde tanışmak arkadaş olmak flört olmak sevgili olmak ve evlenmek işte
- +1 yıl
Yoo evlilik çok güzel doğru kişi ile
+1 yılNelerden hoşlanırsin vs den gir konu uzar zten konuşkan bir yapın varsa hiç sıkıntı etme
01 Yorumla
Soran+1 yılTamam çok teşekkür ederim 😊😊
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılArada sevgi/aşk yoksa bana saçma geliyor. Belki de seversin tanımadan yine de bilinmez
01 Yorumla
Soran+1 yılKonuşmalarımız pek seri değil. Üstelik günaydın mesajı da atmıyor
. Yani 2 gündür ben bu adamı çözemedim. Güzel biriyim yani çevremden sık isittigim bir şey. Gorustugumuz gece de cok eglenceli gecmisti aslinda. Negatif bir his yoktu bence ikimiz arasinda. O gunden sonra yazıyor, yazarken iyi ama seri ve hızlı degiliz. Günaydın mesajı bile almayi çok isterdim mesela ama tık yok. Odun gibi sanki. Bu adam ne yapmaya çalışıyor sence?
+1 yılAklına takılan her şeyi sor genelde öyle oluyor sonra düşünür taşınır istihare, 'ye yatarsın
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılUzaktan dürbünle olmuyor mu İlla görüşmeniz mi lazım
00 Yorumla Seni mutlu eden şeylerden keyif aldığın şeylerden bahset. Güleryüzlü ol.
00 Yorumla
+1 yılTokiden ev kurası çeker gibi şansa bala koca adayıyla date çıkmakta ne yıl 2023? aaaaa pess.
00 Yorumlabir konu açılırsa içten ve dürüstçe katıl. Bu ilerde olacakların güvencesidir. Değişik görünmeye çalışma doğal ol, beğenen öyle beğensin. açılacak konular pek de önemli değil, kendiliğinden oluşur. Doğal olursan kazanırsın.
01 Yorumla
Soran+1 yılTamamdir çok sag ol dikkate aliyorum
Aile & Toplum konusunda 697 cevap paylaştı. Olduğun gibi görün kendini kusursuz göstermeye çalışma
00 Yorumlaiki kişi tarafından olumlu yorumlar almam hoş oldu teşekkürler 😄
01 YorumlaAile & Toplum konusunda 18,3b cevap paylaştı. İçinden geldiğin gibi olmalısın mutlaka. Hakkında hayırlı olmasını diliyorum :)
00 YorumlaGörücü usulü evlendim pişmanım
11 Yorumla
Soran+1 yılKonuşmalarımız pek seri değil. Üstelik günaydın mesajı da atmıyor
. Yani 2 gündür ben bu adamı çözemedim. Güzel biriyim yani çevremden sık isittigim bir şey. Gorustugumuz gece de cok eglenceli gecmisti aslinda. Negatif bir his yoktu bence ikimiz arasinda. O gunden sonra yazıyor, yazarken iyi ama seri ve hızlı degiliz. Günaydın mesajı almayi çok isterdim mesela ama tık yok. Odun gibi sanki. Bu adam ne yapmaya çalışıyor sence?
- Aile & Toplum konusunda 557 cevap paylaştı.
+1 yılArkadasinda varsa mutlaka bi konu acilir yardimci olur heralde sana, sonra laf lafi acar siz devam edersiniz
01 Yorumla
Soran+1 yılTamamdir çok sag ol :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılNasıl geçti? Ben hıc sevmem bu tür buluşmaları genelde kötü bitiyor
01 Yorumla
Soran+1 yılKonuşmalarımız pek seri değil. Üstelik günaydın mesajı da atmıyor
. Yani 2 gündür ben bu adamı çözemedim. Güzel biriyim yani çevremden sık isittigim bir şey. Gorustugumuz gece de cok eglenceli gecmisti aslinda. Negatif bir his yoktu bence ikimiz arasinda. O gunden sonra yazıyor, yazarken iyi ama seri ve hızlı degiliz. Günaydın mesajı almayi çok isterdim mesela ama tık yok. Odun gibi sanki. Bu adam ne yapmaya çalışıyor sence?
Gizli Üye(25-29)+1 yılGörüşme nasıl geçti adamı tanımak için nasıl sorular sordun ve onu beğendin mi?
01 Yorumla
Soran+1 yılAman aman elektrik olmadi. Ama hoş biri. Yalniz , konuşmalarımız pek seri değil. Üstelik günaydın mesajı da atmıyor
. Yani 2 gündür ben bu adamı çözemedim. Güzel biriyim yani çevremden sık isittigim bir şey. Gorustugumuz gece de cok eglenceli gecmisti aslinda. Negatif bir his yoktu bence ikimiz arasinda. O gunden sonra yazıyor, yazarken iyi ama seri ve hızlı degiliz. Günaydın mesajı almayi çok isterdim mesela ama tık yok. Odun gibi sanki. Bu adam ne yapmaya çalışıyor sence?
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen istememiştim kesin pısırık özgüvensiz biridir demiştim reddettim buluşamadım ya nasıl cesaret ettin
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 448 cevap paylaştı. kasma kendini rahat davran etraftan guzelliklerden bahset cok soru sorup bayma konuskansa isi kurtardin cekingense isin zor. zaten konuskan olsa gorucuye gerek kalmaz ;)
02 Yorumla
Soran+1 yılKonuşmalarımız pek seri değil. Üstelik günaydın mesajı da atmıyor
. Yani 2 gündür ben bu adamı çözemedim. Güzel biriyim yani çevremden sık isittigim bir şey. Gorustugumuz gece de cok eglenceli gecmisti aslinda. Negatif bir his yoktu bence ikimiz arasinda. O gunden sonra yazıyor, yazarken iyi ama seri ve hızlı degiliz. Günaydın mesajı almayi çok isterdim mesela ama tık yok. Odun gibi sanki. Bu adam ne yapmaya çalışıyor sence?
Gizli Üye(30-35)+1 yılişi gücü falan filan gider ya ezber degil gelisiguzel gider
01 Yorumla
Soran+1 yılTamam çok sag ol :)
Gizli Üye(18-24)+1 yılyaşı çok büyük değil mi ya senden önce cinsel bir şeyler yaşadıysa?
013 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@whoreyou ben kıskanırım eşimin başka kadınlara dokunmasına dayanamam ayrıca temiz kadınlar temiz erkekleri hakeder
Soran+1 yılBen modern düşünceli biriyim. Bu yaşa kadar herkesin kendi değerlerine göre illaki bir deneyimi olur ya da olmaz. Ben bununla pek ilgilenmiyorum.
Soran+1 yıl@whoreyou evet sana katılıyorum. Senin gibi düşünüyorum. Onun hayatında ben olduktan sonra geçmişinde yaşadığı diğer iliskilerle ilgilenmem
Cevap sahibi+1 yılsiz de haklısınız düşüncenize saygı duyuyorum
Cevap sahibi+1 yıl@whoreyou Düşüncenize saygı duyuyorum zaten ilişki sürecinde sadık olması daha önemli benim için
Soran+1 yılEvet sadık olmak çok önemli iki taraf için de :) teşekkür ederim
Soran+1 yıl@whoreyou ben de teşekkür ederim desteğiniz için :)
- +1 yıl
Bir insanin cinsel hayati ondan once olabilir bu gayet normal bir şey bunu niye cok gsrip bir seymis gibi gosteriyosunuz? Eger daha once cinsellige girmemis birini istiosaniz oyle birini bulursunuz
Cevap sahibi+1 yıl@mervekara01 olabilir ama ben zinayı normalleştiremiyorum. zina yapmamış birini tercih ederim ama nasip bu işler. zaten ilişki sürecinde sadakat karakter uyum benim için önemli bunu da belirttim
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılbu görücü olmuyor ki görücü usulu çiftler sadece gerdekte görüşüyorlar
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılya bana da görücü geldi ama biz ikimiz tek olcaz daha rahat etmek için..
00 Yorumla
+1 yılKendin ol yeter çok uzak da kalma yakın da davranma gelişmeleri yaz abla buraya
02 Yorumla
Soran+1 yılKonuşmalarımız pek seri değil. Üstelik günaydın mesajı da atmıyor
. Yani 2 gündür ben bu adamı çözemedim. Güzel biriyim yani çevremden sık isittigim bir şey. Gorustugumuz gece de cok eglenceli gecmisti aslinda. Negatif bir his yoktu bence ikimiz arasinda. O gunden sonra yazıyor, yazarken iyi ama seri ve hızlı degiliz. Günaydın mesajı almayi çok isterdim mesela ama tık yok. Odun gibi sanki. Bu adam ne yapmaya çalışıyor sence? i- +1 yıl
Bence senden olumlu bir adım bekliyor seni sıkmak istemiyor da olabilir kültürel farkı çok umursamıyorsan ilk mesajı sen de atabilirsin ilişkiler karşılıklı yaşanmalı bence
Açık konuş ve deki ben şimdi buyum evlendikten sonra da bu olacam ve en çok onu konuştur soru sor sonradan pişman olma diye diyorum
00 YorumlaBen karşıyım ya görücü usulü ben ratgele
Biriyle görüşürüm tanışırım öyle aşık olmayı
Tercih ederim 😊00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılO buluşmaya gitme. Tek tavsiyem bu.
07 Yorumla
Soran+1 yılTanıştık. Sempatik biri ama ben biraz modern bir ailede yetiştim. Küçümsemek için demiyorum o biraz tarz olarak köyü olan , tarla işleriyle uğraşan bir aileye sahip biri. Çocuğun da konuşmaları çok az ağız özelliğine sahip. Ama karsidan giyim kusam modern gorunuyor. Ne yapacağımı bilemedim. Kafamda soru işaretleri var. Yani heh işte aradığım adam diyemedim. Sohbeti güzel, ben kumral severim o esmermiş. Yani bilmiyorum ya. Modern bir görünüşü yok. Ona takıldım sanirim
- +1 yıl
İkinci bir buluşma daha olsun bence ilkinde kestirip atmayın
- +1 yıl
@köftepatatess bence ikinci kez görüşmeye gerek yok. Arada kültür farkı var.
- +1 yıl
Bence buna tekrar görüşme yapıp karar versin kültür farkının sorun olmadığı çifler tanıyorum
- +1 yıl
@köftepatatess hiç uğraşmayın boşuna vakit kaybı.
Soran+1 yılKonuşmalarımız pek seri değil. Üstelik günaydın mesajı da atmıyor
. Yani 2 gündür ben bu adamı çözemedim. Güzel biriyim yani çevremden sık isittigim bir şey. Gorustugumuz gece de cok eglenceli gecmisti aslinda. Negatif bir his yoktu bence ikimiz arasinda. O gunden sonra yazıyor, yazarken iyi ama seri ve hızlı degiliz. Günaydın mesajı almayi çok isterdim mesela ama tık yok. Odun gibi sanki. Bu adam ne yapmaya çalışıyor sence?- +1 yıl
Geç uyanıyordur :D
+1 yıltanışmamanı tavsiye ederim
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yıliyice tanımaya çalış
maddi konulara girme00 Yorumla
+1 yılDoğal ol kasma kendini akışına bırak
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. Bak işte dalgana iyi analiz et
00 Yorumla
+1 yılKarakterini az çok anlayabileceğin sorular sor.
00 Yorumla
+1 yılGörücü usulu pişmanlıktır😅
00 Yorumla
+1 yılsenin beklentin ne onun hakkında bilgi edindin mi?
00 Yorumla
+1 yılHayırlısı olsun ama büyükmüş senden ya
010 Yorumla- +1 yıl
Daha ne olmalı sende he gayet ideal bir yaş aralığı işte ne bekliyordun ki sende mi yasa takılanlardansın ama elalem ne der diye toplum baskısı şu zihniyetten kurtulun artık bi ya
- +1 yıl
ben bişey mi dedim hayırlısı olsun dedim bişey demedim ayrıca yaş aralığına niye takilayim isteyen istediği yaş araliginda evlensin banane
- +1 yıl
Birlikte olacağın kişiyle aranda kaç yaş olsa kabul ederdin ya da kaç ve yukarısına hayır derdin şimdi durum ortaya çıkar
- +1 yıl
Herkesin kendine göre yaş aralığı var benim en fazla 3 mesala ayrıca niye bu kadar büyüttün bu konuyu
- +1 yıl
Ayar oluyorum sizin gibi zihniyette insanlara ama seninde düşüncen ortaya çıktı 3 nedir ya erkek 40 kadın 20 de olabilir kadın 35 erkek 23 te olabilir bunlar uçurum gibi gözükse de gayet normal ve anlaştıktan sonra yaşın ne önemi var
- +1 yıl
Olamaz kardeşim alla alla adam 40 kadın 20 olur mu mk kafalar hadi başta uyuştu sonradan yin evi patlak vericek malmisiniz ya o zamn 15 yaşındaki çocuğu 30 yaşındaki adamla evlendirrince de sizin gözünüzde bı sıkıntı olmayabilir bu normal değil bu kafadan çıkın lütfen herkes kendi dengiyle evlenmeli sevmeli
- +1 yıl
Öncelikle ağzını topla hakaret etme düzgünce tartışmasını bil terbiyesizlik yapma ayrıca ben çocuk demiyorum farkındaysan reşit olan herkesten bahsediyorum kafalar uyar uyanlar da var önemli olan ruh ve aynı şeylerden hoşlanmak mesela adamın veya kadının yaşı olupta ruhu hala genç olanlar var veya tam tersi yaşı küçük olupta olgun düşünen insanlarda var senin bu görüşün ancak elalem ne der zihniyeti toplum baskısı yetiştirilme şekliyle alakalı bunlar gayet normal sen olayı çarpıtıyorsun çocuk olanlardan bahsetmiyorum bile iyi oku iyi düşün kafası yıkanmış kişi
- +1 yıl
sen benim dediğimi anlamadın da neyse reşitte olsa bir insan o kadar yaş farkı biriyle kolay kolay ilişki yaşamaz ya parası vardır ya da kızın ailesi ya da çevresi kızın beynini yikamislardir bunun başka açıklaması yok bu kafayla devam et
- +1 yıl
Yaşar bal gibi de yaşar sen bu görüşte olduğun için at gözlüğü ile bakıyorsun ve aşırı ön yargılısın parası olsun olmasın aile baskısı olsun olmasın tekrar söylüyorum kafaları ve ruhları anlaşıyorsa gayette güzel yaşar da anlaşır da ben senin dediğini anladım da sen dediklerimi anlamayacak kadar sığ görüşlüsün istersen bununla ilgili soru sor ve beni de sorunda etiketle kim haklı kim haksız millete bir sor birlikte görelim sen inandığın doğruyu bana empoze etmeye çalışıyorsun saygı duy saygı göster ki saygı gör
- +1 yıl
Sığ mi cjaknxjsjwj çok geri kafalisiiiin
Aile & Toplum konusunda 2,9b cevap paylaştı. Çocuğun adı mehmetse arkadaşım hahaha
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAyy buluşunca nasıl geçti yaz
01 Yorumla
Soran+1 yılTanıştık. Sempatik biri ama ben biraz modern bir ailede yetiştim. Küçümsemek için demiyorum o biraz tarz olarak köyü olan , tarla işleriyle uğraşan bir aileye sahip biri. Çocuğun da konuşmaları çok az ağız özelliğine sahip. Ama karsidan giyim kusam modern gorunuyor. Ne yapacağımı bilemedim. Kafamda soru işaretleri var. Yani heh işte aradığım adam diyemedim. Sohbeti güzel, ben kumral severim o esmermiş. Yani bilmiyorum ya. Modern bir görünüşü yok. Ona takıldım sanirim
+1 yılRahat ol kendin ol
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 440 cevap paylaştı. Doğal ol kendin ol
10 Yorumla
+1 yılacele karar verme
11 Yorumla- +1 yıl
hayırlı olsun
+1 yılKararın olumlu olursa herşeyi sorup konuşun
10 Yorumla
+1 yılDoğal davran sadece
10 Yorumla
+1 yılBen aliyim seni onu boş ver yeminle
11 Yorumla- +1 yıl
😁😍
+1 yılKelin ilacı olsa sürer kendi başına
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılİçin dışın bir olsun.
00 Yorumla- Devamını Gör (22)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer